• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!


    Omdat dit topic gesloten is.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:01 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    45.0% (18 stemmen)
     
    BESTE PROGRAMMA EVERR!!!

    32.5% (13 stemmen)
     
    Superleuk!

    10.0% (4 stemmen)
     
    Leuk hoor

    2.5% (1 stem)
     
    Niet geweldig of superleuk, maar ik vind het niet vreselijk

    2.5% (1 stem)
     
    Vreselijk, ze hadden al lang moeten stoppen

    7.5% (3 stemmen)
     
    Ik kijk het niet


    How you doin'

    Chille aflevering dit ^^

    Ik streep denk Annemieke nu ook af. Hoofdverdachten: Taeke, Rop en Klaas. En eigenlijk ook Cecile nog steeds maar ik vind haar nog steeds niet leuk dus hoop dat zij het niet is.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb geen idee wie de mol is, maar ik vind het bijna een nationaal verlies dat Remy weg is. Hij had een harp mee, jongens. Hij speelde harp voor Klaas in de morgen. HIJ BOOD 0 EURO. Te mooi, te puur.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb geen idee wie de mol is, maar ik vind het bijna een nationaal verlies dat Remy weg is. Hij had een harp mee, jongens. Hij speelde harp voor Klaas in de morgen. HIJ BOOD 0 EURO. Te mooi, te puur.


    louter liefde voor Remy. Hij was zo fantastisch, reageerde als enige adequaat op Ellie's etherdiscipline (onstuimige lachbui terwijl hij serieus probeerde te kijken ) en was overall babe. Helaas zag ik het aankomen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Ik heb geen idee wie de mol is, maar ik vind het bijna een nationaal verlies dat Remy weg is. Hij had een harp mee, jongens. Hij speelde harp voor Klaas in de morgen. HIJ BOOD 0 EURO. Te mooi, te puur.


    Dat soort cuties winnen helaas nooit widm. Hij was wel echt super cool met zijn harp en eigenlijk de enige verstandige (als je allemaal nul biedt, verdwijnt er niks uit de pot). Maar ja.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Dat soort cuties winnen helaas nooit widm. Hij was wel echt super cool met zijn harp en eigenlijk de enige verstandige (als je allemaal nul biedt, verdwijnt er niks uit de pot). Maar ja.


    Helaas ja. Toch had het leuk geweest als zo'n type wel een keer wint. Hij was inderdaad echt cute met z'n harp c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Helaas ja. Toch had het leuk geweest als zo'n type wel een keer wint. Hij was inderdaad echt cute met z'n harp c:

    Meestal gaan de naïevelingen er het eerst uit...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    (...)
    Meestal gaan de naïevelingen er het eerst uit...


    Nou ja, hij is niet per definitie naïef geloof ik haha. En daarnaast zijn er ook wel jaren geweest dat vriendjes van de mol ook wel ver kwamen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat zou de beste mol van allemaal zijn geweest...
    Taeke is te fanatiek om de mol te zijn. Ik streep hem sowieso af.


    How you doin'

    Luna_Lovegood schreef:
    Dat zou de beste mol van allemaal zijn geweest...
    Taeke is te fanatiek om de mol te zijn. Ik streep hem sowieso af.


    eens


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vond overigens het wel echt hilarisch hoe Rop gewoon vol in dat net stormde. Van mij mag hij ook wel de mol zijn (al geloof ik niet dat hij het is) als dit zijn soort molacties zijn. "Whoops, I fucked up. Majorly."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik vond overigens het wel echt hilarisch hoe Rop gewoon vol in dat net stormde. Van mij mag hij ook wel de mol zijn (al geloof ik niet dat hij het is) als dit zijn soort molacties zijn. "Whoops, I fucked up. Majorly."


    Leuke mollen: Rop, Taeke, Tim, Annemiek, Klaas, Remy, Airen
    Mwah mollen: Cecile
    Vreselijke mollen: MARJOLEIN, Ellie

    Ik hoop dat ze bij de finale zeggen: Sorry, Remy is toch de mol. Jammer Marjolein, ga maar weg!


    Van Rop zou het een geweldige molactie zijn!


    How you doin'

    Luna_Lovegood schreef:
    Dat zou de beste mol van allemaal zijn geweest...
    Taeke is te fanatiek om de mol te zijn. Ik streep hem sowieso af.


    oneens :p

    De mol hoefde tot nu toe bij geen enkele opdracht te mollen, hij kan constant zijn fanatieke zelf geweest zijn. Alle molacties zijn dus waarschijnlijk ook kandidaten geweest. Hij kon het geld namelijk met deze test toch zowat allemaal uit de pot halen en dat weet de mol natuurlijk van tevoren. Als hij zichzelf nu al verdacht maakte, dan is dat heel dom. Gewoon het hoogst mogelijke bedrag bieden bij die test en dan gaat er sowieso heel veel geld uit. Oftewel, iemand die de afgelopen aflevering redelijk fanatiek en goed bezig is geweest, is een logischere mol dan iemand met mol-acties. Vandaar dat bijvoorbeeld een fanatieke Taeke dat dan héél goed zou doen (plus we hebben gezien dat hij waarschijnlijk echt een super hoog bedrag heeft opgeschreven, waarschijnlijk het hoogste. Ik zou hem dus persoonlijk zeker nog niet afstrepen.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    oneens :p

    De mol hoefde tot nu toe bij geen enkele opdracht te mollen, hij kan constant zijn fanatieke zelf geweest zijn. Alle molacties zijn dus waarschijnlijk ook kandidaten geweest. Hij kon het geld namelijk met deze test toch zowat allemaal uit de pot halen en dat weet de mol natuurlijk van tevoren. Als hij zichzelf nu al verdacht maakte, dan is dat heel dom. Gewoon het hoogst mogelijke bedrag bieden bij die test en dan gaat er sowieso heel veel geld uit. Oftewel, iemand die de afgelopen aflevering redelijk fanatiek en goed bezig is geweest, is een logischere mol dan iemand met mol-acties. Vandaar dat bijvoorbeeld een fanatieke Taeke dat dan héél goed zou doen (plus we hebben gezien dat hij waarschijnlijk echt een super hoog bedrag heeft opgeschreven, waarschijnlijk het hoogste. Ik zou hem dus persoonlijk zeker nog niet afstrepen.


    Ik heb hem nog niet afgekeken... Dus misschien is het bij mij aan het eind wel heel anders :)


    How you doin'

    Wiarda schreef:
    Ik heb geen idee wie de mol is, maar ik vind het bijna een nationaal verlies dat Remy weg is. Hij had een harp mee, jongens. Hij speelde harp voor Klaas in de morgen. HIJ BOOD 0 EURO. Te mooi, te puur.

    Helemaal met je eens. Echt ongelooflijk jammer!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    oneens :p

    De mol hoefde tot nu toe bij geen enkele opdracht te mollen, hij kan constant zijn fanatieke zelf geweest zijn. Alle molacties zijn dus waarschijnlijk ook kandidaten geweest. Hij kon het geld namelijk met deze test toch zowat allemaal uit de pot halen en dat weet de mol natuurlijk van tevoren. Als hij zichzelf nu al verdacht maakte, dan is dat heel dom. Gewoon het hoogst mogelijke bedrag bieden bij die test en dan gaat er sowieso heel veel geld uit. Oftewel, iemand die de afgelopen aflevering redelijk fanatiek en goed bezig is geweest, is een logischere mol dan iemand met mol-acties. Vandaar dat bijvoorbeeld een fanatieke Taeke dat dan héél goed zou doen (plus we hebben gezien dat hij waarschijnlijk echt een super hoog bedrag heeft opgeschreven, waarschijnlijk het hoogste. Ik zou hem dus persoonlijk zeker nog niet afstrepen.


    Ik ben het helemaal met je eens, vooral als je bedenkt wat we weten van de opgeschreven bedragen:

    MArjolijn beweerde wel, ik ga voor het geld, maar daar hebben we het bewijs niet van gezien. Voor hetzelfde geld heeft ze 2000 opgeschreven. En, gelijk na haar, zien we een kameleon, die zich perfect heeft gematched met de achtergrond.

    Ellie: Zien we niet.
    Rop: 2 nogwat
    Taeke had niet het één na hoogste bod, die schreef namelijk 41... op-
    Marjolijn: Zien we niet
    Klaas: Zien we niet
    Cecile: Lang getal, waarschijnlijk beginnend met een zes of een negen gezien haar hand beweging
    Tim: Zien we niet, lijkt te beginnen met een twee of een 3
    Marjolijn: Zien we niet
    Remy: 0


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.