• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!


    Omdat dit topic gesloten is.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:01 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    45.0% (18 stemmen)
     
    BESTE PROGRAMMA EVERR!!!

    32.5% (13 stemmen)
     
    Superleuk!

    10.0% (4 stemmen)
     
    Leuk hoor

    2.5% (1 stem)
     
    Niet geweldig of superleuk, maar ik vind het niet vreselijk

    2.5% (1 stem)
     
    Vreselijk, ze hadden al lang moeten stoppen

    7.5% (3 stemmen)
     
    Ik kijk het niet


    How you doin'

    Ik vind Marjolein te opvallend. De mol zou nooit zoveel en duidelijk mollen. Ellie zou het wel kunnen zijn, want ze schrijft natuurlijk als woordvoerder en ze heeft ook vaak het laatste woord. Aan de andere kant zag ik Marjolein ook schrijven. Annemieke zou ik een goede mol vinden, en opzich ook best wel verdacht. De truc van Rop met dat net was te opvallend om een molactie te zijn. Dat Ellie naar de envelop greep maar hem niet pakte kan ik me best voorstellen. Ik denk niet dat de mol zo opvallend zou zijn qua molacties. Alle dingen die verdacht zijn kloppen waarschijnlijk niet, want de mol gaat echt niet zo onvoorzichtig te werk.

    Van die mensen die na aflevering 3 al denken te weten wie de mol is, tss het is gewoon Annemiek


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zou het zo grappig vinden als ellie de mol is. Zij is hilarisch.

    Zoo jammer dat Remy eruit is met zijn mooie harp ;(


    Aan niets denken is ook denken.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    oneens :p

    De mol hoefde tot nu toe bij geen enkele opdracht te mollen, hij kan constant zijn fanatieke zelf geweest zijn. Alle molacties zijn dus waarschijnlijk ook kandidaten geweest. Hij kon het geld namelijk met deze test toch zowat allemaal uit de pot halen en dat weet de mol natuurlijk van tevoren. Als hij zichzelf nu al verdacht maakte, dan is dat heel dom. Gewoon het hoogst mogelijke bedrag bieden bij die test en dan gaat er sowieso heel veel geld uit. Oftewel, iemand die de afgelopen aflevering redelijk fanatiek en goed bezig is geweest, is een logischere mol dan iemand met mol-acties. Vandaar dat bijvoorbeeld een fanatieke Taeke dat dan héél goed zou doen (plus we hebben gezien dat hij waarschijnlijk echt een super hoog bedrag heeft opgeschreven, waarschijnlijk het hoogste. Ik zou hem dus persoonlijk zeker nog niet afstrepen.

    De mol is niet degene die het geld uit de pot haalde afgelopen aflevering. Dat was een kandidaat, de mol was volledig afhankelijk van hoeveel de kandidaten bieden... dus dat telt niet echt. Als kandidaat ben je toch zeker dat de mol maximaal inzet. Dit is eerder een mentaliteitstest net zoals bij de keer dat zij van tevoren aan iedereen vroegen of hij/zij de mol wilde zijn (ja was geld uit de pot, nee was geld in de pot). Waar wel wat voor te zeggen is, is dat de mol wist dat hoe meer er verdiend werd, hoe meer er verspild kon worden.
    Verder; onopvallend gemol kan altijd; iedereen betrokken bij de 1000-euro van de verzamelopdracht is heel vreemd bezig geweest. Tim zat bewust te mollen bij de opdracht, mogelijk om zich verdacht te maken bij Klaas of om te kijken hoe ver Klaas er in mee zou gaan. Ik vond het wel grappig :'D Ellie heeft constant ideeën maar ik kan me amper herinneren dat zij geld in de pot heeft gebracht, met uitzondering van de lasergame-opdracht. Dus zij staat nog altijd op mijn mollijst. Taeke werd in beeld gebracht en moest lachen bij de laseropdracht, alsof Art over hem sprak, als hij daadwerkelijk het hoogst-mogelijke bedrag bood dan kan het goed zijn dat hij de mol is. Bij de Topito-opdracht zou hij dan onopvallend hebben kunnen mollen. Nadeel; het past te goed bij de woorden die constant herhaald worden; als de mol geld (1000 euro) in de pot brengt volgt er altijd een kans om het er weer uit te halen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Haha, Rop in dat net! Momenteel vind ik Ellie echt verdacht, Annemieke ook wel door de laatste aflevering. Maar ik vind het echt moeilijk om een mol aan te duiden, ik zit vaker op meer mensen tegelijk en die wisselen ook wel meerdere keren.


    Oh, de Vlaamse WIDM begint vanaf maandag 1 februari, voor de mensen die het willen weten. Het wordt op VIER uitgezonden.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 21:20 ]


    16 - 09 - '17

    Nu denk ik dat het Taeke best kan zijn.
    De mol moest 4150 euro opschrijven, Taeke begon met 41 en hij werd niet verdacht. Het zou wel een leuke mol zijn :D


    How you doin'

    Luna_Lovegood schreef:
    Nu denk ik dat het Taeke best kan zijn.
    De mol moest 4150 euro opschrijven, Taeke begon met 41 en hij werd niet verdacht. Het zou wel een leuke mol zijn :D


    @Fennec
    Dit bedoelde ik in mijn reactie, dus ik denk dat mijn argument nog steeds staat persoonlijk.
    Hij moet haast wel het hoogste bedrag opgeschreven hebben. Of er moet maar één cijfer achter de 41 hebben gestaan, maar dan had hij net zo goed nul kunnen bieden. Chris noemde dit btw ook nog bij moltalk


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    @Fennec
    Dit bedoelde ik in mijn reactie, dus ik denk dat mijn argument nog steeds staat persoonlijk.
    Hij moet haast wel het hoogste bedrag opgeschreven hebben. Of er moet maar één cijfer achter de 41 hebben gestaan, maar dan had hij net zo goed nul kunnen bieden. Chris noemde dit btw ook nog bij moltalk

    Ah ok, dan had ik het verkeerd begrepen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Darn. Degene wie ik net nog minder molpunten wilde geven, ligt er uit. Ik dacht al haar een kandidaat te vinden. AAARgh.
    Sorry. Fustratie

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 21:32 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

    Daar gaat mijn favoriete kandidaat


    I am an idiot, I move.

    Communality schreef:
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
    Daar gaat mijn favoriete kandidaat

    Dit. D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Communality schreef:
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
    Daar gaat mijn favoriete kandidaat


    Ikr :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wie moet er nu voor zorgen dat WIDM als een documentaire klinkt.


    She's imperfect but she tries

    Ik verdenk Tim.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Communality schreef:
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
    Daar gaat mijn favoriete kandidaat

    Helemaal
    Ik vond het best raar want ze had tips afgepakt. Ik dacht dat ze zeker dan wel goed zou kunnen antwoorden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury