• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En toen was ik opeens weer enorm emotioneel over twee idioten in een zeer matige serie die is gecancelled oh gosh waarom


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het vriest net een dag en meteen breekt de hel los in Groningen? Treinen die niet rijden, dreigende stroomuitval.. Hoe zal het wel niet gaan als het écht begint te vriezen en sneeuwen?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 1:10 ]

    Mijn slaap ritme is nu toch echt werkelijk naar de knoppen. En ik heb echt enorme honger :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Mijn slaap ritme is nu toch echt werkelijk naar de knoppen. En ik heb echt enorme honger :'D

    This..(zip)

    Ik wil dit niet meer. Mag het alsjeblieft ophouden? Willen jullie naar elkaar luisteren? Ik ben niet meer boos, maar ik word er gewoon verdrietig van.


    Deep inside, I've never felt alive

    En toen was ik me om vier uur 's nachts aan het intekenen voor vakken voor komend semester omdat ik me na anderhalf uur bijna slapen besefte dat dat vandaag was en het logisch leek dat dan maar meteen te doen, en nu ben ik weer klaarwakker omdat ik super enthousiast aan het worden ben over het idee om een extra vak te doen terwijl ik het afgelopen half jaar al nauwelijks motivatie had voor de drie vakken die verplicht zijn. Als ik in de praktijk nou net zo gemotiveerd was als in theorie, zou dit allemaal een geweldig idee zijn. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    En toen was ik me om vier uur 's nachts aan het intekenen voor vakken voor komend semester omdat ik me na anderhalf uur bijna slapen besefte dat dat vandaag was en het logisch leek dat dan maar meteen te doen, en nu ben ik weer klaarwakker omdat ik super enthousiast aan het worden ben over het idee om een extra vak te doen terwijl ik het afgelopen half jaar al nauwelijks motivatie had voor de drie vakken die verplicht zijn. Als ik in de praktijk nou net zo gemotiveerd was als in theorie, zou dit allemaal een geweldig idee zijn. :W



    Oh, vakintekening. Oh ja...

    / Het sneeuwt en ik moet rijden en ik ben bang.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ugh school, ew people.


    kindness is never a burden.

    Great, ik betaal weer 10 cent meer om met de bus op school te kunnen komen (cat) Gelukkig gaat mijn loon ook omhoog.


    Stenenlikker

    'We moeten dringend afspreken, want ik heb nood aan mensen die grappiger zijn dan ik.'
    Volgens mij was dat onbewust een fantastisch compliment voor ons. (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Geeeeeen energie

    Mag ik niet gewoon in bed blijven? Echt niet? Ahh toee


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hij zei als eerst goeie morgen ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oei ik was vergeten dat ik vandaag van tien tot half zeven weg ben

    Ha
    Hhaaha

    Hahahhaa
    Help


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Natte sneeuw. Woohoo.