• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh, wel met haar maar niet met mij? En wel zeggen dat je door wilt gaan, sure. Liar.

    Kan ik mijn jaloezie niet gewoon uit zetten? (cat)

    Mijn moeder zit al een half uur constant te nagelbijten en op haar vingers te knabbelen en ik word er gek van, maar ik mag er niets van zeggen want dan heb ik het weer gedaan.
    Please shoot me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Ik blijf gewoon binnen + als een Eskimo naar de taxi :D


    Kay dan is t okay. Veel plezier


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik weet niet meer wie ik kan vertrouwen...

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 22:19 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik sneak zoveel eten in mijn kamer dat ik er twee keer voor op en af moet lopen. First world problems. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Maar ik heb dus letterlijk nooit begrepen waarom je het altijd zo koud moet hebben vlak voor ongesteldheid, like, wat is het nut daarvan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    sorry slechte vriend hier die je vierkant en zeer hypocriet uitlacht tijdens haar pauze van huiswerk na letterlijk 1,5 minuten werk


    No worries, mij uitlachen is altijd prima als het vierkant gedaan wordt en/of een moment van respijt biedt tijdens helse Duitsopdrachten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Can I just turn my feelings of please?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoveel zin om iedereen van mijn facebook te gooien. En met musical te stoppen. Alles gewoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    This is magic :3
    Magic you create.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 22:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik. Heb. Geen. Zin. In. Morgen.


    <3

    Amica schreef:
    Ik. Heb. Geen. Zin. In. Morgen.


    Pretty much this


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Morgen naar de tandarts :c


    26 - 02 - '16

    Amica schreef:
    Ik. Heb. Geen. Zin. In. Morgen.


    Ik wel! Dan spreek ik hem weer!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 22:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet dat ik eigenlijk moet gaan slapen, maar ik heb dit lied vandaag nog maar negenennegentig keer geluisterd, wat minstens verdubbeld moet worden voordat ik daadwerkelijk ga slapen. Wat heeft die man een sexy stem, en wat is er met mijn smaak gebeurd? |:


    I'm your little ray of pitch black.