• De Second Wizarding War is voorbij en Voldemort is voorgoed verslagen. Hogwarts is weer herbouwd en de school is ook weer open. The Ministry Of Magic besluit dat het een goed idee is om het Triwizard Tournament weer te starten, alleen dan helemaal anders. In plaats van 3 scholen tegen elkaar, is het nu zo dat de vier afdelingen van Hogwarts tegen elkaar strijden. Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw en Slytherin. Van iedere afdeling 2 leerlingen. Eén jongen en één meisje. Ook een andere regel is dat je in plaats van je zevende jaar al van je vijfde jaar mag meedoen. De leerlingen komen tegen moeilijke keuzes te staan in en buitenom het toernooi, gezien de jaarlijkse herdenkingen nog plaats vinden, het jaarlijkse Dumbledore Ball zal worden vervangen door het traditionele Yule Ball tijdens Kerstmis. Natuurlijk hebben de Next Generation kinderen ook nog liefdes, vriendschappen en haat om mee om te gaan. Plus dat een groot deel wordt achtervolgd door pers, gezien hun ouders een erg grote rol speelden in de Second Wizarding War.

    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

    Rollen:


    • Hufflepuff

    • Eleanor Whelan • ? • Keeper & Prefect • Laleah
    • Dominique Isabelle Weasley • Katherine McNamara • Daggers
    • Scorpius Hyperion Malfoy • Lucky Blue Smith • Chaser & Prefect • Philip
    • Theodore William Adler • Mariano Di Vaio • Poppys
    • Ralf Auron • ? • SphinxX

    • Ravenclaw

    • Rose Hermione Weasley • Daria Sidorchuk • Prefect & Chaser • Hemmingss
    • Victoire Elizabeth Weasley • Lia Marie Johnson • Chikara

    • Slytherin

    • Albus Severus Potter • Sam Way • Beater & Prefect • Daggers
    • Finite Morana Leroî • ? • Ashallayn •
    • Angelica Denise Elliot Kastio • Shailene Woodley • sandordinja
    • Arkady Keagan McConnell • Cody Christian • Wallen
    • Charlie Joel Munroe • Charlie Rowe • Pines

    • Gryffindor

    • Neal Jackson Callen • Nico Tortorella • Seeker & Prefect • Wallen
    • Evelyn Laurel Crawford • ? • Deamus
    • James Sirius Potter • Francisco Lachowski • Keeper • RemusJohnLupin
    • Lily Luna Potter • Sophie Turner • praeteritum
    • Hugo Weasley • ? • SphinxX


    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen of je moet twee jongens willen, maar geen twee meisjes.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de afdelingen.
    x Minimaal 2OO woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics! Of ik wijs iemand aan.
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!



    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

    Begin:

    Het is 1O.3O, over precies een halfuur vertrekt de trein van perron negen driekwart. De leerlingen komen of er net op aan, of ze zijn er al. Velen zoeken hun vrienden, Prefects gaan meteen naar de coupé of zitten eerst wat te kloten bij hun jongere familie leden en zoeken hun vrienden. Niemand van hen heeft nog een idee van de gebeurtenissen die er zullen komen.

    --Jullie hebben tot donderdag 2O.OO uur de tijd om te posten dat je karakter in de trein zit. Daarna komt de trein volgende week zondag aan. En vanaf dan is iedere week, één dag in de RPG. c:
    --Als jullie ook een RPG groep willen met een IC en OC, geef het dan eventjes door c:
    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 16:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded




    Dominqiue Isabelle Weasley
    "They say; don't fight fire with fire, because they're afraid of the explosion."
    • Hufflepuff • 15 years old • Just walking around •



    Een kleine zucht rolde over mijn lippen en mijn blik gleed eventjes rond. Ik voelde dat oom Charlie me een kort kneepje in de schouder gaf en ik zond hem eventjes een lichte glimlach. Wat had ik een geluk dat Victoire in Ravenclaw zat en Louis in Gryffindor, ik had echt geen zin om beiden van hun momenteel tegen te komen en was al helemaal niet van plan om woorden met ze uit te wisselen. Ik was als eerst naar Scorpius gegaan. Zodra er daar aan de deur werd geklopt, zei hij dat ik snel zijn kamer moest zoeken -en in de kamer van zijn ouders belandde uiteindelijk- en Albus er uiteindelijk ook was. Het was helemaal uit de hand gelopen en uiteindelijk had ik Scorpius overgehaald om mee te gaan naar The Burrow.
    ''Ik zie je straks wel weer. Ik ga me alvast omkleden zodat ik nog iets indruk maak als ik zo dadelijk kinderen moet pesten op de gang, omdat ze zich niet gedragen. Gelukkig is het geen Albus.'' Ik werd in een korte omhelzing getrokken en kus op mijn wang en vervolgens was de wit,blonde jongen de trein in gegaan. Zelf draaide ik me naar oom Charlie en gaf hem snel een knuffel. ''Ik schrijf je wel..'' mompelde ik eventjes. Hij knikte. ''En praat met je zus en broertje.'' Langzaam knikte ik eventjes. ''Yeah..sure.'' Ik trok mezelf terug uit de omhelzing en liep de trein in, Albus daar maar gewoon laten staand. Na eventjes met mijn hutkoffer te hebben gelopen door het smalle gangetje, zag ik Ralf in een coupé zitten. Met een kleine glimlach trok ik de deur open. ''Hee,'' begroette ik hem, terwijl ik mijn koffer op een van de rekken dumpte en tegenover hem ging zitten. ''Heb je een leuke vakantie gehad?''

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 11:19 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Neal Jackson Callen
    Seventeen • Gryffindor • Happy to go to school again • Outfit


    Afwezigheid had zich duidelijk meester van mij gemaakt toen ik ineens Eleanors stem hoorde. 'Hallo! Aarde aan Neal. Je klaagkluis is gearriveerd. Barst maar los,' voordat ik de kans had om nog iets te reageren, voelde ik hoe de Huffepuf me aan mijn arm mee de trein in getrokken had. Ik glimlachte breed, en haalde mijn vrije hand door mijn haren terwijl Eleanor me praktisch door de trein heen sleepte. De paar maanden jongere Eleanor wist door dit soort kleine dingen wel een lichtpuntje in mijn dag te toveren (soms letterlijk), als één van de weinige.
          'Uhm, El?' begon ik. Ik wist hoe moeilijk het soms kon zijn om tegen Eleanor in te gaan, maar over het algemeen viel dat best wel te bikken. Zachtjes wurmde ik mijn arm los uit haar stevig greep rond mijn arm. Ik schoof mijn capuchon van mijn hoofd en gezicht af, waarna ik over mijn nek wreef.
          'Hoe was je vakantie?' vroeg ik zachtjes, terwijl ik haar kort omhelsde. In de korte tijd van de knuffel rook ik haar vertrouwde geur, een geur die me maar al te bekend was geworden. Een geur en persoon die ik niet snel kwijt zou willen.
          Hoewel ik niks gezegd had, wist ik dat Eleanor aan mijn gezicht kon zien hoe mijn vakantie was. Nou was er ook niet veel voor nodig om dat te zien, gezien mijn gezicht nogal op storm stond. Ik voelde mijn ogen wateriger worden met de seconde, terwijl ik naar Eleanor keek. Ik slikte ze weg, en deed net alsof ik in mijn ogen wreef om het niet op te laten vallen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Victoire Elizabeth Weasley || Ravenclaw || 6th year || Pureblood




    Meteen knuffelde Angelica me terug en om eerlijk te zijn was dat echt iets wat ik nodig had. Toen ik een eerstejaars was had ik Angelica "een goede knuffelaar" genoemd en tot op de dag van vandaag was dat niet veranderd. Ik was heel blij dat ik nu even met haar kon praten en al mijn zorgen over Do en Louis kon vergeten. Hopelijk was ze in om een aantal docenten voor gek te zetten dit jaar, hoewel daar wel een uurtje nablijven aan vast zat. "Beloof je dat je dit jaar niet meer zoveel in de problemen komt?" had mijn moeder me liefjes gevraagd. Ik had braafjes ja geknikt, maar meende er niks van en dat wist mijn moeder ook. Volgens mij hoopte ze gewoon dat ik Louis er niet in mee zou trekken, want aan één dochter die wegloopt van huis en één dochter die haar leraren terroriseerde had ze wel genoeg.
    'Ik heb je heel erg gemist, Vic!' zei Angelica met een brede glimlach op haar gezicht, nadat ze me had losgelaten. Ik glimlachte met haar mee, ik had haar namelijk ook heel erg gemist. Deze zomer was niet heel erg rustgevend geweest, om eerlijk te zijn. Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou denken, maar ik had wel weer behoefte aan school en een schema wat zich telkens weer herhaalde. Daarnaast wilde ik me ook bezig gaan houden met mijn toekomst. Dit was immers mijn een-na-laatste jaar en ik moest nu serieus gaan denken over wat ik later wilde gaan doen. Quidditch-reporter leek me enorm leuk en dat was waarschijnlijk ook waar ik voor zou gaan. Anders zou ik op een andere manier iets met journalistiek gaan doen, of docent Toverdranken worden. Er was zo veel om uit te kiezen, dat ik zelfs aan het overwegen was hulp te vragen bij het schetsen van mijn toekomstbeeld.
    'Vic, kan ik je ergens mee helpen, zoek je iemand?' Oh nee, ik had het veel te duidelijk gemaakt dat ik opzoek was naar mijn zusje. Ik wilde Angelica hier verder echt niet lastig mee vallen, dus ik glimlachte opnieuw en schudde mijn hoofd. 'Nee hoor, ik keek even rond.' was mijn zelfverzekerde antwoord. Voordat ze verder kon vragen, besloot ik van onderwerp te veranderen. 'Leuke zomer gehad?' vroeg ik.


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Eleanor Whelan || Hufflepuff || 7th year || Halfblood
    ______________________________________




    Kindness can be so powerfull if one would use it with pure integrity.

    Outfit



    'Hoe was je vakantie?' vroeg Neal toen we ons een weg baanden door de wagons richting de Prefects-wagon. Eigenlijk hadden we ons al moeten melden in de Prefects-wagon, maar op dit moment had Neal me harder nodig dan zij. Momenteel had ik ook lak aan de uniformverplichting, ik kleed me later wel om in een van de cabines, Neal was nu belangrijker. Nog nooit had ik hem er zo doorheen zien zitten aan het begin van het jaar, als dit jaar. Hij leek zelfs zijn best te moeten doen om een neutraal gezicht op te zetten voor mij, terwijl hij donders goed wist dat zoiets bij mij niet nodig was. De vraag die hij stelde was overduidelijk een manoeuvre om mijn vraag te ontwijken. De blik in zijn ogen sprak boekdelen en toen hij nonchalant in zijn ogen begon te wrijven, omdat er "een stofje in zat", werkte dit op mij in als een Pavlov-reactie en wist ik maar één ding te doen. Ik slaakte een diepe zucht en sloeg mijn armen om hem heen. 'We praten zo als we een lege cabine hebben gevonden, oké?' Ik liet hem los en keek hem glimlachend aan. Zachtjes veegde ik met de mouw van mij vestje een ontsnapte traan van onder zijn oog vandaan. 'Ik vind je zo wel. Eerst moet ik Scorpius even gaan zoeken, want ik heb geen idee waar hij naartoe is gevlucht.' Ik glimlachte nog een laatste keer en liep toen bij hem weg, richting de Prefects-wagon. Ik had er altijd een hekel aan om eerst daarheen te moeten gaan, zeker in het laatste jaar. Elk jaar opnieuw kregen we dezelfde speech voor geschoven, zodat de nieuwe Prefects ook op de hoogte waren. En ondertussen liepen we dan alle lege cabines mis zodat we ons bij andere leerlingen moesten proppen, of de hele weg in de hal moesten staan. Ik was daarom ook maar wat blij dat ik niet was gekozen als Head-girl, want om die speech dan ook nog te moeten voorleggen, nee, dankje.
    Ik schoof nog een cabinedeur dicht en zag achter de volgende deur een blonde kop haar verdwijnen. Dat was nou net de persoon die ik nodig had. 'Scorpius!' riep ik en rende achter hem aan.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 19:40 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.


    RALF AURON
    Hufflepuff • 5th year • 15 years old


    Ik bleef maar uit de raam staren. Zo veel studenten stonden buiten. Zo veel studenten die elkaar weer na zo’n lange tijd weer zien. Eigenkijk is het best wel een mooie beeld. Hoe al die lachende studenten elkaar knuffelen en lachend met elkaar praten. Wel zonde dat ik niet tussen hun in aan het lachen ben maar hier binnen zit. En precies op dat moment hoorde ik de geluid van de deur die open ging. Natuurlijk. Ik keek om en zag Dominique bij de deuropening staan. Ik kon het niet laten en een glimlach sierde zich langs mijn lippen terwijl ze haar koffer op de rek dumpte.
    ‘Hee,’ begroette ze me en ging vervolgens tegenover mij zitten.
    ‘Heb je een leuke vakantie gehad?’
    Ik keek haar nog even aan voordat ik mijn schouders ophaalde en een glimlach tevoorschijn perste.
    ‘Net als altijd. Een saaie, non-magische vakantie,’ zei ik binnensmonds. Dat is waar ook. Ik heb eigenlijk geen idee hoe het zou zijn als je met magische ouders samen woonde. In een magische huis waar alles magisch zou zijn.. soms haat ik het feit dat ik een muggleborn ben. Dan ben ik vooral jaloers op de personen wiens hele generatie ooit op Hogwarts was. Maar ergens voel ik me toch wel speciaal. Nou ja, mijn ouders zien mij als hun kleine, speciale zoon.
    ‘Om eerlijk te zijn wachtte ik ongeduldig af tot de vakantie voorbij zou gaan. Ik heb Hogwarts gemist,’ zei ik. En het was ook geen leugen.
    ‘Hoe was jouw vakantie?’ vroeg ik dan.




    "friends are the family we choose for ourselves"


    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 17:42 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Albus Severus Potter
    "You've gotta realize that soon the fog will clear up."
    • Slytherin • 15 years old • Beater & Prefect •




    Toen ik nog alleen stond met oom Charlie, zei ik simpel weg 'doei' en liep ik de trein in. Met een lichtelijke grijns liep ik door het erg smalle gangetje en zo nu en dan gaf ik iemand een klein duwtje als diegene mij in de weg stond, al ik wel een sorry mompelde. Mijn hand ging eventjes door mijn haar en daarna trok ik mijn witte blouse en zwarte leren jack recht. Langzamerhand had ik de laatste drie dagen weer knallende hoofdpijn gekregen, maar ik ging mijn bril dus echt niet op doen. Niet heel veel later kwam ik bij de Prefect coupe aan en zette ik mijn hutkoffer op een van de rekken. Daarna plofte ik verveeld neer op een van de banken en pakte mijn mobiel vast om te kijken of ik nog appjes had en beantwoorde die. Met een zucht stopte ik mijn mobiel weer weg en staarde uit het raam, kijkend hoe ouders naar hun kinderen zaten te zwaaien of hun nog net de laatste seconden omhelsden. Mijn blik gleed op de coupe deur, om te kijken of anderen binnenkwamen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Angelica Denise Elliot Kastio
    Slytherin- 7th year


    'Nee hoor, ik keek even rond.' Antwoordde Victoire zelfverzekerd. Ik wist dat er iets aan de hand was, maar voor ik daarover door kon vragen begon Victoire over de vakantie. 'Leuke zomer gehad?' Vroeg ze. Ik glimlachte. Ik wist dat ze aan me kon zien dat ik haar doorhad. Ik wilde haar dolgraag helpen, maar Victoire wist ook dat ik daar niet op aan ging dringen, wanneer ze hulp nodig had kon ze naar mij toe komen, dan was ik er altijd voor haar, maar doordrammen deed ik niet. Ik pakte haar bij haar pols en sleurde haar mee naar de eerste lege plek die ik kon vinden, niet om haar uit te horen, maar om een gezellig gesprek aan te knopen, over de vakantie. Ik was niet erg enthousiast over mijn vakantie, het enige wat ik had gedaan was tijd ingehaald met mijn ouders, wat prettig was, maar na een week wel ging vervelen. Ik had Victoire dan ook niet zoveel te vertellen over mijn vakantie, maar wel over mijn passie. 'Ik heb nieuwe nummers geschreven.' Antwoordde ik enthousiast. Ik deed de cabinedeur snel dicht en ging op de bank zitten. Met mijn handen begon ik op de bank te slaan in het ritme dat ik had bedacht. Zelf zong ik zachtjes mee, zodat alleen zij het kon horen. Muziek maken was DAT wat ik het liefste deed. Victoire was er altijd om naar mij te luisteren. Zij was de enige bij wie ik ook wel eens zong. Ik vertrouwde haar oprecht alles toe. Met muziek kon ik mijn emoties uiten en hoopte ik die van anderen te verzachten. Ik sloot mijn ogen en genoot van de muziek die ik aan het maken was. Ik maakte het nummer helemaal af, ogen gesloten, waarna ik met een glimlach de laatste woorden zong. 'Vertel me over jou vakantie.' Zei ik.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 22:54 ]


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'





    Dominqiue Isabelle Weasley
    "They say; don't fight fire with fire, because they're afraid of the explosion."
    • Hufflepuff • 15 years old • Just walking around •




    Mijn hand liet ik eventjes kort door mijn nu rode lokken gaan en wierp kort een blik uit het raam. ''Net als altijd. Een saaie, non-magische vakantie. Om eerlijk te zijn wachtte ik ongeduldig af tot de vakantie voorbij zou gaan. Ik heb Hogwarts gemist,'' hoorde ik Ralf zeggen.
    ''Hoe was jouw vakantie?'' Kort haalde ik mijn schouders op. ''Wel oké, voornamelijk in The Burrow geweest, wat gelezen en verplicht meegedaan aan Quidditch.'' beantwoordde ik Ralfs vraag. ''Ook een beetje zin in het schooljaar? Met al die O.W.L's en dergelijke?'' Toen ik mijn mobiel hoorde trillen, las ik eerst alles in de groepsapp en hierna bekeek ik en beantwoorde ik alles van Scorpius,
    << Maybe I should have told you, but I know you hate alcohol, so I thought it was better just to not tell you..I'm sorry Scorp
    >> You should. How could you look me in the eye, knowing I made a fucking fool out of myself. I better can resign from Prefectposition. Why in Lords name can anyone look up to me rn. I'm just a fucking joke.
    << You didn't make a fool out of yourself. And you aren't a joke Scorpius..
    >> I can't do this rn. I can't talk to you. I first have to find a way to walk into the Prefect coupe, without seeing judgy eyes. I..don't try to find me. I just can't talk to you rn.

    Mijn tanden zetten zich hard in mijn onderlip om te proberen de tranen tegen te houden. Fijn, eerst verpest ik thuis alles al en nu ook weer. Een zuchtje rolde over mijn lippen en ik stopte mijn mobiel maar snel weg, om hierna wat voor me uit te staren. ''Ik kom zo terug..'' mompelde ik zacht en misschien bijna onhoorbaar, waarna ik opstond en mij snel door het pad heen wurmde tussen alle leerlingen. Uiteindelijk kwam ik bij de WC's aan en trok ik het hokje open met een plaatje van een vrouw, die ik daarna meteen sloot en op het slot deed. Hierna liet ik me tegen de deur aan naar de grond zakken en liet de tranen maar stromen. Ik verpestte ook echt alles. Mijn hand gaf een stoot tegen de grond en een pijn schoot door mijn hand heen. ''Merde!'' vloekte ik zacht.

    [Iemand geïnteresseerd in Domi troosten?]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 10:36 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scorpius Hyperion Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Prefect - Chaser
    ''Judge me for who I am, and not my name. I'm more than a son of a death eather.''


    Aangekleed en wel stond ik klaar voor de spiegel. Mijn badge stond gepind op mijn borst. Een plek dat nogal opviel, hopelijk. Anders zouden de gele kleuren het wel doen. Ik vond dat ik goed bezig was vandaag. Ik hielp mijn mede studenten. Ik zorgde dat ze geen fouten maken zoals dronken worden of minder jarige dronken voeren. Ik zou deze zaak dan ook goed afhandelen. Ik wist het zeker. Ik zou het deze twee jaar zo goed doen zodat ik Headboy zou worden. Ik kon niet wachten op het gezicht van mijn vader dan. Hij was namelijk niet bepaald blij geweest om Do en Albus te vinden, waardoor mijn klassenoudste badge niet echt gevierd werd. Niet dat ik vind dat ik het verdiend had. Zoveel waren klassenoudste, maar weinig werden Headboy. Trots keek ik nog even in de spiegel, voordat ik geïrriteerd mijn mobiel pakte die maar af bleef gaan. Great. Ik keek wie er allemaal bezig waren tot mijn oog viel op een bewering dat ik hypocriet was. Schijnbaar had ik ook gedronken op school, alcohol nog wel liefst. Ze waren gewoon jaloers omdat ik mijn brein niet doden met verdovende middelen als hen. Natuurlijk heb ik er wel eens aan gedacht, of zelfs willen proberen, maar ik laat mijn zwakte niet meester van mij worden. Natuurlijk moest Albus ook weer zich in het gesprek mengen. Hij meende mij dronken gezien te hebben. Alsof ik dit geloofde. Meteen haalde ik Do erbij, zij zou mij wel helpen. Zij wist hoe ik was.

    Domi: Sorry Scorp... they're telling the truth.
    Me: What are you even talking about, Do. Merlin. I am not lying. If I did do it. I guess atleast I could remember when.
    Domi: Neither am I. You didn't remember anything of that evening.
    Neal: Due you were soooo wasted.


    Boos wilde ik mijn mobiel neerleggen, hoewel ik wist dat ik de schade moest herstellen. Boos appte ik Do in het privé die alles nog erger wist te maken. Schijnbaar had Albus, de Albus Arrogante Potter, mij in bed gebracht. Merlin- de jongen die ik waarschijnlijk het meest verafschuwde heeft mij in de meest zwakke staat ooit, alleen gehad. Merlin mocht weten wat die gozer allemaal gedaan had. Waarschijnlijk genoot hij nog steeds ervan om mij in zo'n kwetsbare staat gezien te hebben. Boos reageerde ik dan ook terug op Domi. Ik kon er niet tegen. Ik wilde niet weten wat er meer gebeurd was en ik wilde niet weten waarom ze het verzwegen voor me heeft. Ze had het op zijn minst kunnen vertellen in plaats van dat ik er zo achter moest komen. Beste vrienden hielpen elkaar. Mijn goede humeur over mijn pluspunten verdwenen dan ook als sneeuw voor de zon. Hoe kon ik nou een voorbeeld zijn als ik blijkbaar mezelf zo ver heb laten gaan dat ik er niks meer van wist? Hoe kan dit zo ver zijn gegaan dat ik mijn beste vriendin nu verloor. Pijnlijk scheurde mijn lip. 'Fuck' zeer waarschijnlijk had ik niet in de gaten gehad dat ik op mijn lip gebeten had van woedde. Iets wat ik vaker deed als ik boos was en het in probeerde te houden. Woedend veegde ik gewoon de bloed van mijn lip weg, om de deur uit te lopen. Ik was nog geen seconde de deur uit of ik hoorde iemand 'Scorpius' schreeuwen, om vervolgens snelle voetstappen dichterbij te komen horen. Ellie. Ook zij wist het, maar ik wist dat ik niet allebei mijn beste vriendinnen in een dag kon verliezen. Daarnaast had Ellie me niet alleen gelaten met irritante albus

    'Heei El.' zei ik dan ook, waarbij ik mijn weg naar de klassenoudste coupe vervolgde. 'Fijne vakantie gehad?' vervolgde ik nogal cliché, maar ik moest eenmaal even bijkomen van alle informatie die ik tot me gekregen had. Merlin- wat moest ik mijn vader vertellen? Ik trok de coupedeur open en liep naar binnen waar natuurlijk, arrogante Al zat. Ik ging aan de andere kant van de coupe zitten- zo ver mogelijk van hem vandaan, wachtend tot El naast me plaats zou nemen zodat Al dat niet kon.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 14:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Finite Morana Leroî

    If you obey all the rules, you miss all the fun


    Slytherin- 6th year



    Ik zit in de laatste coupé van Slytherin, met de hoop dat de vervelende eerstejaars al eerder een plekje vinden dan hier. Ik heb nog niemand gezien die ik ken, maar het maakt me niet zo heel veel uit. Ik heb een nieuw boek met vervloekingen gekocht, en de spreuken die erin staan zijn bijzonder interessant. Daardoor zou het nog best wel eens kunnen dat er al een heel aantal mensen voorbij zijn gelopen, zonder dat ik iets in de gaten had. Ik heb me al omgekleed, als een van de weinigen. Vele lopen nog rond in hun normale kleding.
    Vanuit de trein werp ik een blik op de grote klok, die ik vanuit hier net kan zien. Het wordt ondertussen wel eens tijd dat de anderen komen. Ik klap het boek dicht, en berg het op. Op het perron zie ik - nog steeds- niemand die ik ken, maar ik heb er bar weinig zin in om de halve trein omver te halen, op zoek naar Vic. Anders zie ik ze op school wel. Als ik een beetje op mijn omgeving let, komt dat wel goed. Een kleine jongen loopt langs mijn coupé, maar houdt het daar ook bij na het zien van mijn blik. Als hij weg is, kijk ik -lichtelijk geïrriteerd- weer op de klok. Het is ongeveer één minuut later dan de vorige keer dat ik keek, dus dat schiet niet zo erg op.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 15:58 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    E V E L Y N      L A U R E L      C R A W F O R D
    “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
    Outfit — Gryffindor — Sixth year — Chaser


    Zonder goed te weten naar wie ik heen zou moeten kunnen, loop ik het perron op. Mijn ouders had ik op de parkeerplaats gedag gezegd, aangezien zij graag nog London in wouden vanaf 's ochtends vroeg. Waarom ze niet mee zouden willen lopen zou ik niet weten, waarschijnlijk weer iets met dat ze wouden dat Carter, die overigens naast mij liep, zelfstandiger ging worden of iets dergelijks. Om eerlijk te zijn wist ik het dus niet. Ze hadden gezegd dat ik op mijn jongere broertje moest letten, maar zodra hij de trein zag riep hij een doei en was hij weg. Dit liet mij met een zucht achter op het overvolle perron. Ik ging even op mijn tenen staan met de hoop Angelica of Neal toch op zijn minst te zien. Toen ik echter geen van beiden zag, besloot ik simpelweg de trein in te lopen en hier in de coupés te kijken of ik ze zag zitten.
    Mijn koffer achter me aan slepend, merkte ik het niet toen ik op een groepje tweedejaars botste, die allemaal hun uniform al aan hadden. Het jongetje met de zwarte haren begon meteen te schelden wat voor een domme muggle ik wel niet was en dat ik op moest fucken en waarschijnlijk ook nog de domste domste bitch was die hij ooit had gezien. Toen ik iets beter keek, en zag dat hij een Slytherin was, zuchtte ik diep en duwde ik hem aan de kant, wat er voor zorgde dat het joch tegen mijn enkels aan trapte. Ondanks dat ik hem het liefst voor zijn kop had geslagen, besloot ik het niet te doen, hem te negeren en door te lopen. In de problemen komen nog voordat ik op school aankwam dit jaar stond namelijk niet echt op mijn to-do lijstje.
    Na een lange zoektocht, of eerder gezegd wandeltocht vanaf de achterkant van de trein, zag ik Neal verlaten in het gangpad staan. Mijn hart begon iets sneller te kloppen bij zijn aanzicht, maar ik probeerde mezelf al weer snel wijs te maken dat het niks was, en al mocht het überhaupt wel wat zijn, het toch nooit wat kon worden. De jongen, die ik overigens ook tot een van mijn beste vrienden telde, had namelijk al een vriendin, die ik tot een van mijn beste vriendinnen telde, en samen waren ze echt een van de leukste koppeltjes van de school. Het enige probleem, voor mij gezien dan, dat hij een vriendin had. En hoewel mijn gemixte gevoelens over dat kleine dingetje, best wel met elkaar in de knoop waren, deed ik mijn best niks te laten merken, zoals iedere goede vriendin met een crush op het vriendje van een vriendin van haar die overigens een van haar beste vrienden is zou doen. Ugh. Aangezien ik Neal vanachter zag staan, schuif ik met mijn voet de coupé-deur vlak bij hem open, om mijn koffer met een luid kabaal vervolgens op het rek te tillen, en mijn bezem hier weer bovenop te leggen. Ik klop mijn handen even vlug af aan mijn broek, en besluit daarna Neal dan ook te begroetten.
    "Heyy," zeg ik vrolijk tegen hem, vooraleer ik hem een korte knuffel geef. "Heb je zin om bij mij te zitten in een coupé, of wacht je eerst op anderen?" vraag ik hem vervolgens.



    take me back to the basics and the simple life

    Victoire Elizabeth Weasley
    Ravenclaw || 6th year || Pureblood


    Ik wist allang dat Angelica me door had, ik had simpelweg het geluk dat ze er niet over doorging. Daar had ik altijd zo'n hekel aan, mensen die constant aan je vroegen of het ging, of er iets aan de hand was, terwijl je al duizenden keren had gezegd dat alles okay was. Mensen die zo overbezorgd waren.. Toen drong het tot me door dat ik zelf ook overbezorgd ben. Nou ja, die kunnen we toevoegen aan mijn lijst van slechte eigenschappen en zover ik wist was die langer dan mijn lijst met goede. Angelica greep me bij mijn pols en trok me naar het eerste vrije plekje in de trein dat ze zag. Ik was blij dat ze dat had gedaan, aangezien ik wist dat als we langer hadden gewacht, het moeilijk zou zijn geworden om een plekje te vinden. In mijn tweede jaar was ik iet wat aan de late kant, waardoor er bijna geen ruimte was. Gelukkig werd ik opgevangen door een paar vrienden.
    'Ik heb nieuwe nummers geschreven.' vertelde Angelica enthousiast. Ik glimlachte, wetend dat dit haar grote passie was. Het meisje deed volgens mij niets liever dan muziek maken. Helaas was ik de enige aan wie ze het liet horen. Ik luisterde graag naar Angelica's muziek, haar stem was prachtig en haar liedjes zaten erg goed in elkaar. Toch kon ik niet ontkennen dat ik nogal jaloers was op mijn vriendin's muzikale gave. Ik had ook graag kunnen zingen, of gitaar kunnen spelen, of desnoods een fucking triangel. Maar helaas was het maken van muziek niet voor mij weggelegd. 'Laat horen.' antwoordde ik enthousiast, terwijl ik uit mijn broekzak een chocoladekikker haalde. Angelica begon met haar handen op het tafeltje te slaan, waardoor er een ritme ontstond. Ze begon te zingen en sloot haar ogen. Ze was altijd zo geconcentreerd wanneer ze zong en ze leek er tegelijkertijd zo van te genieten. Ze zou het echt aan meer mensen moeten laten horen, maar dat wilde ze niet, omdat ze te onzeker was. Toen de laatste woorden van het nummer Angelica's mond hadden verlaten, begon ik enthousiast in mijn handen te klappen en te juichen. 'Vertel me over jou vakantie.' zei mijn vriendin toen, alsof er niks was gebeurd.
    'Mijn vakantie?' herhaalde ik. 'Laten we het eerst eens even hebben over jouw meesterwerk!' Een lach ontstond op mijn gezicht. Ik zou later wel over mijn vakantie praten, hoewel die niet erg vrolijk was geweest. Nu wilde ik het gewoon even over Angelica's talenten praten, om te negeren dat ik er niet zo veel had.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 19:17 ]


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Angelica Denise Elliot Kastio
    Slytherin- 7th year

    Victoire was nog enthousiast in haar handen aan het klappen terwijl ik mijn vraag had gesteld. Ik wist dat zij het leuk vond om te luisteren en hoewel ik soms bang was iets te gepassioneerd over te komen, leek zij nooit problemen te hebben met mijn passie. De meeste mensen die mij kende wisten ook wel van mijn voorliefde voor muziek, veel hadden me het ook daadwerkelijk horen maken, maar alleen op de piano, daar voelde ik me veilig genoeg. Ik was geen onzeker meisje, maar had altijd het gevoel dat ik mensen verveelde met mijn passie. Niet dat muziek mensen verveelde, maar..., nou ja, ik wist niet precies waar dat gedachtespinsel door werd veroorzaakt. Misschien toch een vorm van onzekerheid, voor afwijzing. Van tips hield ik ook niet zo. Van kritiek was ik over het algemeen ook niet zo gediend, behalve als ik er zelf naar vroeg. 'Mijn vakantie?' Zei Victoire. 'Laten we het eerst eens even hebben over jouw meesterwerk!' Ze glimlachte uitbundig. Ik deed hetzelfde. 'Hmm... meesterwerk, die term bevalt me wel.' Zei ik met een licht sarcastische toon, al aanvaarde ik het wel als een oprecht compliment. 'Ik heb nog veel meer meesterwerken geschreven deze vakantie.' Zei ik met lichte spot, maar wel vol enthousiasme. 'Ik ben erg fanatiek geweest, de hele vakantie lang. Ik kon toch niet met niks aankomen na de vakantie.' Glimlachte ik. Ik keek Victoire enigszins onderzoekend aan, of ze hier daadwerkelijk naar wilde luisteren. Ondanks dat ik erin geloofde dat ze oprecht geïnteresseerd was in wat ik vertelde, net zoals ik dat bij haar was, had ik het idee dat ze mijn vraag ontweek. Eigenlijk net zoals ik de hare had ontweken door over mijn passie te beginnen. Ik begon een ander ritme te trommelen. Een ritme nog zonder tekst. 'Ik heb veel geschreven, vanwege mijn toekomst.' Vertelde ik haar toen, op een wat serieuzere toon. Deze vakantie had ik nagedacht over wat ik nou daadwerkelijk wilde worden. Het was moeilijk, om het met mijn ouders te hebben over een toekomst in de tovenaarswereld. Ik twijfelde dan ook best aan mijn plek. Was het mogelijk gewoon in de 'muggle-wereld' een baan te zoeken? Als muzieklerares misschien? Ik had me er deze vakantie in verdiept. Uiteindelijk was ik tot de conclusie gekomen dat ik magie niet achter me wilde laten en dat ik iets met muziek wilde doen. Ik had natuurlijk in de loop der tijd wel methoden ontwikkeld om muziek te maken met magie. Inmiddels kon ik hele stukken spelen met een aantal tikken van mijn toverstaf. Toch genoot ik er meer van toetsen daadwerkelijk aan te raken. Ik had dan ook ieder jaar een klein keyboard van 36 toetsen in mijn koffer gepropt. Zo ook dit jaar. 'Ik laat je het allemaal horen als we aankomen.' Zei ik. Ik glimlachte een bescheiden en enigszins verlegen glimlach. Ik besloot niet opnieuw te beginnen over de vakantie, daar zou ik gedurende de treinrit wel een keer naar vragen. 'Heb jij al een idee wat je wil later?' Vroeg ik. Victoire moest nog een jaar na deze, maar ik wist dat ze al bezig was geweest met het zoeken naar een vervolgopleiding. Echter had ik nog niet zoveel statusupdates gehad, daar vond ik het op dit moment wel even tijd voor. Ik staakte mijn getrommel en ging in een kleermakerszit op het vrij smalle bankje zitten, in de richting van Victoire die naast me zat.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 20:52 ]


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'



    Charlie Joel Munroe.
    Slytherin 6th year.

    Terwijl ik het perron op rende waten mijn ogen gefocust op het horloge om mijn pols. Toch maakte het rennen het wat moeilijk om de precieze tijd te vertellen, en moest ik wel even in mijn haast stoppen om een duidelijk beeld te krijgen over hoelang ik nog had vanaf nu om de trein te halen. Zoals altijd was ik weer eens te laat, en was ik te eigenwijs om naar mijn ouders te luisteren die me bij voorbaat al vertelden dat ik weer eens te laat zou komen. Ik heb er een hekel aan om het toe te geven, maar ze hadden gelijk. Ik had geluk als ik het op het nippertje zou halen. Met die hutkoffer rennen is trouwens ook geen aanrader. Ik zuchtte geërgerd, en sleepte de koffer voort, op naar de Hogwarts express die nu echt ieder moment kon vertrekken. Na ongeveer ander halve minuut alles op alles gezet te hebben om op tijd te komen, wat wel tien minuten leek, zag ik eindelijk de Hogwarts express. Ik haalde enigszins opgelucht adem, ik was immers nog niet binnen. Ik sprintte het laatste stukje, en stapte naar binnen. Nu nog iemand vinden met wie ik de reis kon doorbrengen.
    Nadat de rust in me weer was wedergekeerd besloot Ik daafwerkelijk op zoek te gaan naar een van mijn vrienden. Ik liep een stukje het Slytherin gedeelte in, in de hoop dat ik snel iemand zou tegenkomen. Dat viel vies tegen. Ik had de hoop al bijna opgegeven, en ging er vanuit dat ik de reis maar alleen door moest brengen. Of ik keek niet goed, of iedereen was gewoon naar een andere gedeelte van de trein gegaan. Ik kwam aan bij de laatste coupés, en was blij om daar toch iemand te ontdekken waar ik wel bij wilde zitten. Ik trok de deur van de coupé open, en ging tegenover de al omgeklede Finite zitten. Ik nam aan dat ik aan haar niet hoefde te vragen of ik erbij mocht komen zitten, we waren immers goede vrienden, tenminste de laatste keer dat ik het checkte wel.
    'Hey,' zei ik en grijnsde. 'Ik ben blij dat ik je zie, hoe gaat het?' Vroeg ik, en ging iets comfortabeler zitten, en vouwden mijn armen achter mijn hoofd. Ik was oprecht blij Finite te zien, maar ik was op dit moment al snel met iemands gezelschap tevreden te stellen, ik was het na de eerste week vakantie thuis namelijk al zat. Het leren vind ik niets, maar aan de rest op Hogwarts was ik al met plezier gewend. Niet dat ik het zal toe geven, maar ik had Finite echt gemist, net zoals al mijn vrienden op Hogwarts. Ik zou nog liever een week met eerste jaars op willen trekken, dan nog een week thuis moeten leven. Daarom was het maar beter ook dat school weer begonnen is, en het een veel belovend jaar wordt.


    How far is far

    Victoire Elizabeth Weasley
    Ravenclaw | 6th year | Pureblood


    Net als ik glimlachte Angelica uitbundig. Ik vond het leuk om te weten dat ik haar kon laten lachen, het zorgde ervoor dat ik me goed voelde over mezelf. Niet dat niemand ooit trots op me was geweest, maar ik was zelf nooit echt helemaal tevreden met mezelf. Ik was heus wel zelfverzekerd (tenminste, dat dacht ik), ik deed wat ik wilde en het interesseerde me geen ene fuck uit wat anderen daarvan dachten, maar ik het was gewoon geweldig wanneer iemand je goed over jezelf kon laten voelen. Dat is iets waar mijn moeder altijd goed in was geweest. Ze vertelde me vaak dat hoewel ik af en toe het bloed onder haar nagels vandaan haalde, ze toch van me hield en trots op me was. En het gevoel wat ik daarvan kreeg, deed me geloven dat ik alles aankon.
    'Hmm, meesterwerk.' zei Angelica, een licht-sarcastische ondertoon klinkend in haar stem. 'Die term bevalt me wel.' Ik lachte even en knikte. Mijn vriendin vertelde vrolijk verder over haar passie. 'Ik heb nog veel meer meesterwerken geschreven deze vakantie.' zei ze en ik grinnikte even. Het was waar dat bijna alles wat Angelica schreef simpelweg perfect was in mijn ogen en ik kon niet wachten om alles te horen. Als je iets wilde vertellen of laten zien aan iemand, was ik daar de geschikte persoon voor. Ik vond het geweldig wanneer mensen zo enthousiast waren over iets wat ze leuk vonden om te doen en het ging me ook echt nooit vervelen. 'Ik ben erg fanatiek geweest, de hele vakantie lang. Ik kon toch niet met niks aankomen na de vakantie.' Ik schudde mijn hoofd en glimlachte nog meer. Dat had ik inderdaad niet van haar verwacht. Angelica legde haar handen opnieuw op het tafeltje en begon een nieuw ritme te trommelen en ik "danste" een beetje mee. Ik was dan wel niet zo superflexibel, ik vond het altijd leuk om eventjes te bewegen wanneer ik iets hoorde wat leek op een muziekje, zelfs al was het het tikken van de grond met mijn voet. 'Ik heb veel geschreven, vanwege mijn toekomst.' Oh god, de toekomst. Angelica zat nu in haar laatste jaar, dus het was erg belangrijk dat ze nu over haar baan ging nadenken. Ik wist dat ze graag iets met muziek wilde doen, maar helaas was er niet iets als muziekles op Hogwarts. 'Heb jij al een idee wat je wilt later?' vroeg ze toen en ik zuchtte even, waarna ik op mijn lip beet. 'Het is nogal... moeilijk.' zei ik toen. 'Ik bedoel, ik wil graag iets met journalistiek doen, of iets van Quidditch-reporter worden..' legde ik uit. 'Maar ik heb er nog niet helemaal over nagedacht, of met mijn ouders besproken.' Mijn ouders wisten dat ik schrijven en praten erg leuk vond, maar ik had ze niets vertelt over mijn toekomstplannen. Mijn vader had me er deze vakantie één keer naar gevraagd, maar ik antwoordde dat ik nog niet echt iets had gevonden. Vervolgens begon hij allemaal mogelijke banen op te noemen, maar geen van allen sprak me echt aan, behalve docent. 'Ik zou ook graag les willen geven in Toverdranken, maar dat wordt vast niks aangezien ik ervan houd om alles daar op te blazen.' Ik grinnikte even, denkend aan alle problemen die ik had veroorzaakt omdat ik "per ongeluk" twee verkeerde ingrediënten bij elkaar had gedaan en hoe vaak ik daarna had moeten nablijven om alles schoon te maken.


    nothing like the rain, when you're in outer space