• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    (...)

    Aww, arme docent. (no_chears) Dat zijn wel altijd de leukste mensen om college van te krijgen, zij het misschien niet per se in dit soort weken.


    Ja, tot dat ze helemaal verliefd op hun vak zijn en niet kunnen begrijpen dat leerlingen het niet leuk vinden of niet snappen (cat)

    Mijn kat leek een enorme luilak die de hele dag slaapt, maar in werkelijkheid ligt hij daar gewoon, met een oog open, ons te bekritiseren.


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    Mijn kat leek een enorme luilak die de hele dag slaapt, maar in werkelijkheid ligt hij daar gewoon, met een oog open, ons te bekritiseren.


    Cat's are always planning to kill you, remember that.

    oh my god stop no one cares


    i put the fun in funeral

    Moet ik me zorgen maken als iemand altijd whatsappt en nu sinds 28 december al niet meer op whatsapp geweest is? Met o&n had ik een appje gestuurd maar die is nog niet gelezen.

    Gezellig, zo met je zusje thuis zitten :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Geen respect voor die mensen. Het zijn allemaal haantjes, stuk voor stuk. Die mensen moeten gewoon allemaal gedumpt worden op één eiland en nooit meer losgelaten worden in de wereld.

    Nou kijk, als een gesprekje of een simpele hallo er al niet meer af kon af en toe, dan hoef je nu opeens ook niet te denken dat ik je proficiat ga wensen. Ik heb nooit geweten wat er ging komen, omdat je mij nooit wat hebt gezegd. Het komt niet altijd van één kant, dus jammer voor je... Nu ben ik misschien degene die stom doet, maar tja, moet je ook eerst maar even naar jezelf kijken. Het leek altijd alsof ik zomaar iemand was die je ooit toevallig gekend hebt en daar bleef het dan maar bij. Ik doe ook geen moeite als jij die niet doet en dat geld trouwens niet alleen voor jou. Ik had al lang door dat een ander meer gewaardeerd werd, dus doe ook maar niet alsof het niet waar was.


    16 - 09 - '17

    Hmm, misschien had ik het toch niet moeten doen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Soms wil ik zeggen 'Ik mis school', maar dan bedenk ik me toch maar snel.


    16 - 09 - '17

    KyloRen schreef:
    Geen respect voor die mensen. Het zijn allemaal haantjes, stuk voor stuk. Die mensen moeten gewoon allemaal gedumpt worden op één eiland en nooit meer losgelaten worden in de wereld.


    Ik stem voor Hunger Games irl.


    26 - 02 - '16

    Hoe snappen mensen nu nog steeds niet dat je naar het assessment sheet moet kijken, als je zeker wilt weten dat je alle dingen in het hoofdstuk hebt staan die er in moeten staan. Mijn god.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Ik stem voor Hunger Games irl.


    I knew it! You are president Coin O:

    Oké... Was mij meevragen een hint of loop je gewoon te fucken?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trees schreef:
    (...)

    I knew it! You are president Coin O:



    26 - 02 - '16