• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Yeah, you can do it!


    Yush! _O_
    And you can do it too!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een huiswerkopdracht waarbij ik een context moet bedenken waarin bepaalde zinnen gezegd kunnen worden... Hmm, ga ik dit serieus nemen of niet? (A)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    I'm done trying with people.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yeah, I love that guy. I'm hopeless in love. Damn it.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Liaaaaaaaaaaaar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn hart is te bitter voor deze bullshit. Love is bull-shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Einar schreef:
    Het is zo rustig hier.... om te huilen


    Mis je (en jullie) me nu al?


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Mis je (en jullie) me nu al?


    Ja man ik huil mezelf in slaap


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sigh. You're fucking annoying.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het ging goed, maar nu ben ik weer een huilemd wrak omdat ik er weer aan herinnerd ben wat voor een onbenullig klein vlekje ik ben in deze wereld zonder ook maar enige bijzonderheden ten opzichte van anderen. Er is niks speciaals aan mij. Ik ben gewoonweg niet beter.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Einar schreef:
    (...)

    Ja man ik huil mezelf in slaap


    Arm Margotje! :(


    Sarah = ongewoon sexy

    "Ik wil de kleuren van je ziel voelen en de warmte van je hart proeven" klonk eerst nog best oké en beschreef precies wat ik wil dat het beschrijft, maar nu klinkt het als de spirituele versie van "ik wil je linkerteen wiebelen en je oogbal likken" en dat is toch weer niet helemaal waar ik voor ga

    Edit en het klinkt nog vaag kannibalistisch ook

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 0:30 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    "Ik wil de kleuren van je ziel voelen en de warmte van je hart proeven" klonk eerst nog best oké en beschreef precies wat ik wil dat het beschrijft, maar nu klinkt het als de spirituele versie van "ik wil je linkerteen wiebelen en je oogbal likken" en dat is toch weer niet helemaal waar ik voor ga

    Edit en het klinkt nog vaag kannibalistisch ook


    Een beetje seriemoordenaar-achtig misschien ook wel :) met de juiste gedachtengang :P

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 0:50 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tortura schreef:
    (...)
    I'm here for you honey. <3



    <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik lig vanaf twee uur al wakker door de pijn. En ik ben zo moe maar het doet zoveel pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."