• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    'Je krijgt toestemming voor je liftpas. Deze kan je bij de ICT ophalen.' Alleen is de ICT op de derde verdieping en hoe ga ik daar komen zonde liftpas?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buurman_Mol schreef:
    Even mijn hart luchten. Sorry, dames.


    Klopt. Liegen is er een van. But no harsh feelings.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SonOfGondor schreef:
    Code Rood in Groningen, blijf vooral thuis! Gevaar! Behalve als je naar college moet, natuurlijk. Wtf, RuG?


    Ja, precies mijn gedachten, haha. :'D
    Ik had college van 13:00 tot 16:00, maar ben thuis gebleven. Met schuldgevoel, maar goed, zelfs mijn ouders waren me hardop aan het aanmoedigen om te spijbelen, dus tja. Ik was er gisteren immers wel. Niet mijn schuld dat de docent er toen niet was. (krul)

    Ben jij uiteindelijk nog gegaan? Als je rond twee uur nog zat te twijfelen, viel je college waarschijnlijk (deels) na 16:00, toch?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, precies mijn gedachten, haha. :'D
    Ik had college van 13:00 tot 16:00, maar ben thuis gebleven. Met schuldgevoel, maar goed, zelfs mijn ouders waren me hardop aan het aanmoedigen om te spijbelen, dus tja. Ik was er gisteren immers wel. Niet mijn schuld dat de docent er toen niet was. (krul)

    Ben jij uiteindelijk nog gegaan? Als je rond twee uur nog zat te twijfelen, viel je college waarschijnlijk (deels) na 16:00, toch?


    jaaaa was van 15.00 tot 18.00


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    jaaaa was van 15.00 tot 18.00


    Oh, daarom dat je het over een uurtje had. Nou, daarvoor zou ik inderdaad al helemaal niet meer zijn gegaan. :x Ik weet niet wat voor docent jullie hebben, maar in zulke gevallen heb je volgens mij een 50/50 kans dat je daar zonder docent staat als je wel komt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil eigenlijk helemaal niet meer naar huis. :')


    Caution first, always.

    Square schreef:
    (...)

    Oh, daarom dat je het over een uurtje had. Nou, daarvoor zou ik inderdaad al helemaal niet meer zijn gegaan. :x Ik weet niet wat voor docent jullie hebben, maar in zulke gevallen heb je volgens mij een 50/50 kans dat je daar zonder docent staat als je wel komt.


    haha nee ik weet eigenlijk zeker dat deze man er wel was. Hij stuitert van enthousiasme om "zijn vak".


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik word hier helemaal gek van.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 16:23 ]


    United we stand, divided we fall.

    Zegt mijn model een dag van tevoren af. Nice. Hoe ga ik ooit een ander vinden voor morgen?

    Nieuw bed. *O* Eindelijk meer ruimte... om met mezelf te kunnen slapen. :'D

    Lieve klasgenoten van me, hé, jullie drijven mij soms tot pure waanzin.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 16:39 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Einar schreef:
    (...)

    haha nee ik weet eigenlijk zeker dat deze man er wel was. Hij stuitert van enthousiasme om "zijn vak".


    Ja, hij was er. En het deed hem zichtbaar pijn dat hij maar 40 minuten had. Arme man had een heel verhaal over Marie-Antoinette voorbereid.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I absolutly hate covers, maar sommige a capella artiesten zijn serieus te goed :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Einar schreef:
    (...)

    haha nee ik weet eigenlijk zeker dat deze man er wel was. Hij stuitert van enthousiasme om "zijn vak".

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, hij was er. En het deed hem zichtbaar pijn dat hij maar 40 minuten had. Arme man had een heel verhaal over Marie-Antoinette voorbereid.


    Aww, arme docent. (no_chears) Dat zijn wel altijd de leukste mensen om college van te krijgen, zij het misschien niet per se in dit soort weken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wait, what?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]