• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nu weet ik weer waarom ik zelf ook zo irritant was op de jonge leeftijd.

    Code Rood in Groningen, blijf vooral thuis! Gevaar! Behalve als je naar college moet, natuurlijk. Wtf, RuG?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Code Rood in Groningen, blijf vooral thuis! Gevaar! Behalve als je naar college moet, natuurlijk. Wtf, RuG?


    Ik ga echt niet voor dat stomme uur. Doei Rik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn beugel mag er over twee maanden uit (als het goed is) *O*


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Einar schreef:
    (...)

    Ik ga echt niet voor dat stomme uur. Doei Rik


    Dat zou ik ook gezegd hebben, als die opmerking over opnames niet op nestor had gestaan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Dat zou ik ook gezegd hebben, als die opmerking over opnames niet op nestor had gestaan.


    jaaa dat is waar. maar toch. Ik heb alle andere colleges bijgewoond. dus ik denk nu, laat maar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    jaaa dat is waar. maar toch. Ik heb alle andere colleges bijgewoond. dus ik denk nu, laat maar


    Ik ben bang dat ik iets belangrijks ga missen, dus I dunno. Ik ga uiteindelijk denk ik wel


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Even mijn hart luchten. Sorry, dames.


    Sarah = ongewoon sexy

    ^ lolol. Bij de nationale iq test zeiden ze ook dat vrouwen niet goed waren in ruimtelijk inzicht, maar daar had ik dus mooi alles goed. Just sayin'. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn nieuwe nude nagellak is helemaal niet goed, want ik heb uiteraard weer de verkeerde kleur genomen... Serieus, is er iemand die een paarse schijn op zijn huid heeft? Want dit is geen huidskleur.


    What would Emma do?

    Buurman_Mol schreef:
    Even mijn hart luchten. Sorry, dames.



    Nou in bescheidenheid lijken wij toch duidelijk beter te zijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Verdrietig zijn maakt me moe


    i put the fun in funeral

    ElfLord schreef:
    (...)

    Always. c:

    OTOFT: Hmm, ma en pa willen een kleinere hond dan ik. Wordt nog wat... xd


    Ik praat er straks wel over op FB, moet nu hond uitlaten, thanks alvast


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oké, ik zit hier dus tegen een Hunger Games poster aan te kijken en Katniss heeft duidelijk zichtbare stijve tepels. Wut? :')