• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Veel racistische bullshit om me heen, dit fucked me echt meer op dan het zou moeten.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hou shit die voor jou bedoeld is gewoon voor jou. Of je het nu de hele stad, je hond of je beste vriend (het laatste in dit geval) laat weten. Het was enkel voor jou bedoeld. Zware deuk in mijn vertrouwen in je.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    "Om 12 uur 's middags zal een beslissing genomen worden over openstelling in de middag." Oh God. Met andere woorden, precies op het moment dat ik van huis vertrek, dus als ze net iets later zijn, wordt dat weer een herhaling van vandaag. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KyloRen schreef:
    Ik ben jaloers op hun vriendschap.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil hem gewoon een dikke knuffel geven want ik heb het gevoel dat dat al mijn problemen weg zou laten gaan, maar ik ben zo verdomd ongemakkelijk rond mensen, en vooral rond hem. Maar vandaag was niet te doen.. We zeiden geen woord tegen elkaar en het doet echt pijn. Ook het gevoel dat ik niet weet of jij die ene andere meid nu leuk vind of niet fuckt me up vanbinnen. Kon ik maar gedachtes lezen: leven zou zoveel makkelijker zijn..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tamir schreef:
    Het is altijd zo leuk als mensen op school ineens naar je toe komen omdat ze je Twenty One Pilots merch tof vinden. :3


    Ik kreeg alleen maar judgende blikken van de twee andere fans op school omdat ik net zoals hun de backpack heb haha

    Ik ben echt heel verbaasd dat mijn nieuwe username nog niet bezet was.


    United we stand, divided we fall.

    Stomme verstandskiezen :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het is zo rustig hier.... om te huilen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    Het is zo rustig hier.... om te huilen


    *schreeuwt*

    echooooo


    i put the fun in funeral

    Gadverdamme, die vloeibare nicotine laat heel mijn handen stinken.


    I'm your little ray of pitch black.

    R2D2 schreef:
    Ik ben echt heel verbaasd dat mijn nieuwe username nog niet bezet was.


    Artoooooo, jaaa. (bloos)
    Inderdaad verrassend dat die nog niet bezet was!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Audacity schreef:
    (...)

    *schreeuwt*

    echooooo


    yas that's the feeling


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dit wordt gewoon dé story die ik af ga maken! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Dit wordt gewoon dé story die ik af ga maken! _O_


    Yeah, you can do it!


    Rest in Peace, Son of Gondor