• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Meh, ik voel me een watje, maar ik voel me ook zo moe en ik heb echt geen zin om dat uur naar school te fietsen, dus dan maar met de bus...


    Stenenlikker

    Ja.. Hier kan ik niet erg positief in blijven. Wtf denken jullie, dat het banen regent ofzo :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik moet echt uit mijn bed komen...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    One time my mother called me a son of a bitch, so I hit her because no one talks trash about my mother, then I hit myself because no one hits my mother, she then hit me because no one hits her son and then hit herself because no one hits me, so I hit her because no one hits my mother.


    Sarah = ongewoon sexy

    Feeling sick and anxious, nice.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Liar. Liar. Pants on fire. Ugh. Waarom liegen over zo iets kleins? Get's me so pissed. D:
    Oh well.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 9:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 jan 2016 - 9:26 ]


    The truth is out there.

    Het is vreemd om modellendingen te doen. Ik weet geen houding aan te nemen. *Flauwe woordspeling*


    Tijd voor koffie.

    Zin om thuis straks weer verder te werken aan mijn verhaal.

    & Ik wou dat ik in de vakantie al gefilmd had. Heb nu spijt dat ik het toen niet gedaan heb, nu kom ik misschien in tijdsnood.

    helppp waarom laten ze me zo lang wachten ik wil niet met de huisarts praten haal me hier weg plsss


    i put the fun in funeral

    Als je iets te zeggen hebt, zeg het dan gewoon duidelijk tegen mij in plaats van zielig te lopen huilen achter mijn rug. Thank u.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Apparently I look like a chill, relaxed person. Ha. HAHAHAHA.


    kindness is never a burden.

    Anyone who wants to read my shitty introduction to my new story?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Omg, goed nieuws! Nu nog toegelaten worden..


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik kan niet wachten tot de pauze weer voorbij is en al die schreeuwende kids weer in een lokaal zitten. Rust. Ik wil gewoon kunnen lezen voor NL :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bjergsen schreef:
    Anyone who wants to read my shitty introduction to my new story?


    Always. c:

    OTOFT: Hmm, ma en pa willen een kleinere hond dan ik. Wordt nog wat... xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •