• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Doen, of niet doen. That's the question.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    It's always nice to hear you can't fucking trust anyone and they keep talking about you. Nice. Real damn nice.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dit is gewoon niet normaal. Hoe de heck kun je leerlingen in zo'n koud klaslokaal laten werken, 3 uur lang?! Ongelofelijk.

    Nee. NEE. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Verlaat die serie alsjeblieft niet, alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft. DOE ME DIT NIET AAN.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 12:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik hoop dat het morgen ook nog dit weer is. Heb geen model voor de les. Anders meld ik me wel ziek voor de eerste lessen.

    Alweer een dagje ijzelvrij. :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nu maar hopen dat mensen er interesse in hebben. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil nog een keer naar Star Wars toe ;-;


    United we stand, divided we fall.

    Kilgrave schreef:
    Ik wil nog een keer naar Star Wars toe ;-;

    Ik ook! Daarom ben ik gaan bedelen bij mijn ouders of zij nog een keer mee wilden gaan met mij, ondanks dat ze niet echt fan zijn. :'D

    En al gereserveerd. Buh, ik maak gewoon geen kans geloof ik. Stom dat mensen gewoon geen contact opnemen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog maar twee van de zeven schoolexamens, maar ik heb echt geen zin meer om te leren bweeeeh. Hup Lieke, aan de slag!

    Nooooooodles. God, ik begin verslaafd te worden aan die lekkere dingen. *-*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De verwarming staat helemaal aan, maar het is op mijn kamer nog steeds koud. Noh. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De verwarming staat helemaal aan, maar het is op mijn kamer nog steeds koud. Noh. (no_chears)


    Ruilen? De verwarming is hier kapot op een wel heel vreemde manier, het is echt stikheet namelijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Ruilen? De verwarming is hier kapot op een wel heel vreemde manier, het is echt stikheet namelijk.


    Haha, overal om mij heen ligt ijs en ik hoor van iedereen dat ze het koud hebben, dus dit vind ik toch wel een verrassende zet van jouw verwarming. Maar ja hoor, je mag best een beetje van die warmte deze kant op sturen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan