• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Trees schreef:
    (...)
    Maar wel ook met sluier, want anders kan je een 'verkeerde' blik in je ogen hebben!

    Ik heb natuurlijk altijd een verkeerde blik in m'n ogen voor die mannen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "En dit jaar gaan we op kamp naar...."

    De camping vijf minuten van mijn huis?? Vorig jaar gingen we voor anderhalve week naar Engeland. :'D "Ja, nee, niet alle mensen konden dat betalen, maar we gaan leuk vrijwilligerswerk doen!"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nia schreef:
    (...)

    Hier geen ijs, en buiten is het ook niet al te koud eigenlijk. We hebben nog geluk hier. c: Maar dan blaas ik even wat warmte jou kant op, kan wel even duren hoor, het moet half Nederland door reizen, geloof ik. ;D


    Het is gelukt! Ik heb de verwarming net wat lager gedraaid omdat het toch nog te warm begon te worden. :Y)



    Wiarda schreef:
    "En dit jaar gaan we op kamp naar...."

    De camping vijf minuten van mijn huis?? Vorig jaar gingen we voor anderhalve week naar Engeland. :'D "Ja, nee, niet alle mensen konden dat betalen, maar we gaan leuk vrijwilligerswerk doen!"


    Hahaha, dit vind ik toch wel erg mooi. In ieder geval raak je dan niet verdwaald als er weer lange wandelingen door de regio gemaakt moeten worden? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik werd net enthousiast omdat ik een deel paragraaf over het hoofd had gezien. De vier pagina's tot de volgende paragraaf was niet één deel paragraaf, maar twee deelparagrafen.
    Wtf, het blijven vier pagina's? -_-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik heb natuurlijk altijd een verkeerde blik in m'n ogen voor die mannen.


    Glad U'r not Juniper, you'd be raped within seconds :')

    Haal je kat binnen. Het is fucking zielig dat hij nu al een kwartier zit te jammeren in de kou en sneeuw. Wtf mensen.

    Ik ben zo ziek moe. Wat een rotdag en dan heeft Ziggo ook weer lopen kloten waardoor ik nog langer zonder internet zit. Ik kan niet meer lopen of staan, alles doet pijn, de dag zelf was een aardig drama en dan gaan mensen ook doen alsof ik ze iets verschuldigd ben. Rot. Op.


    Caution first, always.

    Ik haat pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel zo ongelooflijk veel haat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Trees schreef:
    (...)
    Glad U'r not Juniper, you'd be raped within seconds :')

    They'd wish. She won't let that happen to her (or others).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bjergsen schreef:
    Ik voel zo ongelooflijk veel haat.

    I'm here for you honey. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kan niet wachten tot ik in Berlijn zit. It'll be my reward, hopefully.

    Ik ben te moe om een broodje te maken. :')


    Caution first, always.

    ik ben zo niet goed bezig...heb nog niets gegeten vandaag...
    oke, true, ik kwam pas om half 4 mn bed uitrollen, maar toch...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Rekenen is kut.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.