• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, overal om mij heen ligt ijs en ik hoor van iedereen dat ze het koud hebben, dus dit vind ik toch wel een verrassende zet van jouw verwarming. Maar ja hoor, je mag best een beetje van die warmte deze kant op sturen. :Y)


    Hier geen ijs, en buiten is het ook niet al te koud eigenlijk. We hebben nog geluk hier. c: Maar dan blaas ik even wat warmte jou kant op, kan wel even duren hoor, het moet half Nederland door reizen, geloof ik. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    "Stuur me jouw werk eens, ik wil zien wat anderen er van maken."
    Euh. Nee? Zeker niet met die toon. :'D

    Hoe verwachten ze in godsnaam dat ik 2 tot 4 a4tjes over 2 conflicten kan schrijven. En als ik ze al wel had, dan ging het die leraar ook geen hol aan. Al die fucking nutteloze opdrachten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als ik dit examen niet slaag, maak ik er een eind aan ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Women, amirite? (':

    // I want pancakes, but ugh.


    kindness is never a burden.

    Ik geloof dat ik iedereen afstoot met mijn gedrag, maar wat moet ik anders? Ik vind het gewoon zo moeilijk om hulp aan te nemen, dat betekend niet meteen dat jullie helemaal niet meer tegen me kunnen praten, thanks friends... Terwijl vrienden voor mij het aller belangrijkste zijn in deze situatie. Nou ja, ik zal het wel zelf gedaan hebben. Als je zelfs je online vrienden afstoot dan is het wel duidelijk.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 16:41 ]

    Die master klinkt leuk, maar no way dat ze me toelaten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Trees schreef:
    Ik geloof dat ik iedereen afstoot met mijn gedrag, maar wat moet ik anders? Ik vind het gewoon zo moeilijk om hulp aan te nemen, dat betekend niet meteen dat jullie helemaal niet meer tegen me kunnen praten, thanks friends... Terwijl vrienden voor mij het aller belangrijkste zijn in deze situatie. Nou ja, ik zal het wel zelf gedaan hebben. Als je zelfs je online vrienden afstoot dan is het wel duidelijk.


    Ik denk dat we in het hetzelfde schuitje zitten


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Ik denk dat we in het hetzelfde schuitje zitten


    Purrrrrrr :3 Thanks for the hug, I needed that.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 17:13 ]

    What the fuck is er mis met die troela van een burgemeester. In plaats van dat al die verkrachters aangepakt worden, moeten vrouwen opletten met wat ze aantrekken en dat ze geen verkeerd signaal afgeven. :W

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 17:18 ]


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    What the fuck is er mis met die troela van een burgemeester. In plaats van dat al die verkrachters aangepakt worden, moeten vrouwen opletten met wat ze aantrekken en dat ze geen verkeerd signaal afgeven. :W

    Aka boerka's dragen.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Aka boerka's dragen.


    Maar wel ook met sluier, want anders kan je een 'verkeerde' blik in je ogen hebben!

    Trees schreef:
    (...)

    Maar wel ook met sluier, want anders kan je een 'verkeerde' blik in je ogen hebben!

    Nee, we moeten de Almachtige niet aan kijken. Alleen als ze het zeggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Normaal eten we pas na 6 uur, en nu om half 6. Vind je het gek dat ik dan net met een spelletje bezig ben? Dan ga ik dat ook afmaken. Ik vraag zo vaak of je het op tijd wil laten weten en altijd "vergeet" je dat. Spellen kunnen niet op pauze! Snap dat eens.

    // Heerlijk een extra weekje vakantie door de sneeuw en gladheid.

    Yaaaaas, fuck yeaaah.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt