• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aaah my eyeliner is on point. I'm so happy now because this harder for me than making my exams. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik was even vergeten hoe vrolijk ik werd van KPOP.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zo fijn als je me expres negeert. Ach ja, een vriend hebben die je nooit spreekt is ook leuk...

    Wookie schreef:
    Aaah my eyeliner is on point. I'm so happy now because this harder for me than making my exams. <3


    RELATABLE


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Wtf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Klopt. Liegen is er een van. But no harsh feelings.



    Leugenaars (N)


    Sarah = ongewoon sexy

    Where to watch Teen Wolf? :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I feel like I lost my mojo and are falling in that dark pit again.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trees schreef:
    (...)

    Ja, tot dat ze helemaal verliefd op hun vak zijn en niet kunnen begrijpen dat leerlingen het niet leuk vinden of niet snappen (cat)


    True, dat is de andere kant van de munt, haha. :'D Dat is wel vooral een probleem op de middelbare, voor mijn gevoel, met al die verplichte vakken. Op de universiteit studeren de meeste mensen (hopelijk) iets wat ze zelf ook leuk vinden, dus dan worden zelfs de moeilijke vakken beter van enthousiaste docenten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ratonhnhake schreef:
    Where to watch Teen Wolf? :c


    Whatsaaappp

    OTOFT: buhhh, lekkere trek maar niks lekkers. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    "Laura."
    SERIOUSLY. Dude, ik heb al TIG keren gezegd dat ik geen zin heb om met je te appen, en toch blijf je me elke dag spammen. Natuurlijk negeer ik je dan. En dan ga je even 'volwassen' doen door enkel mijn naam te noemen vandaag? Wat wil je hier dan mee bereiken? :'D
    Oké ik denk dat ik echt beter af ben zonder alle mensen uit mijn verleden.

    En daar ging al mijn harde werk, want word moest natuurlijk vastlopen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Holy shit c:


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik wil gewoon eens even één dag niet aan school denken.


    <3

    Ik begin het steeds meer gewend te raken dat mensen me in de steek laten. Waarom zou je ook niet? Geef mij overal de schuld maar van, jij doet toch niks verkeerds. Een ding: dit is niet hoe je een geliefde, of iemand waar je om geeft moet laten voelen, because that means you're doing a awful job. Deze acties laten me té duidelijk zien dat ik, once again, gelijk heb.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't walk. Run, you sheep, run.