• KAILUA-KONA UNIVERSITY
    In lumine Tuo videbimus lumen
    ''For me, the magic of Hawaii comes from the stillness, the sea, the stars.''
    Credits to Olympiodoros
    Format credits to Whitethorn



    T H E      S C H O O L
    Kailua-Kona University, oftewel KKU, is een kleine internationale universiteit. Het is gelegen op in Kailua -Kona op het prachtige Island of Hawai'i, en behoort dus toch de Verenigde Staten. De universiteit heeft enorm hard gewerkt om een elite universiteit te worden. Alleen de beste (of de rijkste) worden hier dus toegelaten. In deze RPG nemen we je mee naar het dagelijkse leven van de studenten in Hawaii, die alles moeten doen op een slippertje te verkomen. Wanneer je hier populair bent, zit je letterlijk op een troon, maar het kleinste windvlaagje kan jou er vanaf zwiepen. Dus de keuze is aan jou, blijf je onder de radar? Of laat een een zekere stempel achter op de universiteit?

    De groep verblijft in de stad Kailua-Kona, de grootste stad van het eiland. De campus van de universiteit is aan de kleine kant, maar kan makkelijk alle studenten huizen. Op het eiland is ook een vliegveld. Het is een stad recht aan het strand, met prachtige clubs en heerlijke restaurants.


    T H E      A C C O M O D A T I O N S
    T H E      R O O M S
    De leerlingen zijn gediend om met elkaar te bonden. Het KKU heeft hier de perfecte manier op gevonden, ze hebben een Roommie-Plan in werking gesteld. Dit betekent dat een leerling elk jaar met iemand anders de kamer zal delen. Het RP (Roommie-Plan) is een initiatief van de algemene internationale scholenbond. Onder dit initiatief verstaat het KKU dat alle leerlingen met elkaar op de kamer kunnen komen, dit hangt alleen af van lesjaar. Leerlingen zullen met zijn tweeën en kamer delen en zijn niet verantwoordelijk voor het schoonhouden, dat zal voor ze gedaan worden. Kinderen uit verschillende leerjaren mogen bij elkaar op de kamer zitten, diens er niet geruzied wordt.
    T H E      F O O D
    More coming soon!


    T H E      R U L E S
    Algemeen
    • In deze RPG gelden natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    • Reserveringen blijven een totaal van drie dagen staan.
    16+ is toegestaan, maar het gelieve wel aan te geven aan het begin van de post.
    • Je beheerst over kennis van de Nederlandse taal + ABN.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Houd mannen en vrouwen gelijjk.
    • Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Please. Iedereen heeft flaws.
    • Geen eendagsvliegen!
    • Stukjes in het schrijftopic bevatten minimaal 7 regels (of 200 woorden), niet zinnen, maar regels.
    • Als je 7 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol komen te vervallen.
    Personages
    • Niet meer dan 4 personages per persoon, daarvan minstens twee mannelijk.
    • Leeftijden van 18 tot 26
    Zoals eerder vermeld, geen Mary Sue's en Gary Stu's. s'il vous plaît
    School
    • Pesten, van zowel leraren als leerlingen, is ten strengste verboden.
    • Alle lessen dienen bijgewoond te worden door de leerlingen, tenzij er een geldige reden is om dit niet te doen.
    • Het gebruik en verkoop van verdovende middelen op en binnen een straal van één kilometer van campus, is ten strengste verboden.
    • Tijdens lesuren duurt het schooluniform ten allen tijden gedragen te worden.
    • Leerlingen zijn geneigd om als de Directeur binnenkomt, op te staan. Zij moeten blijven staan totdat hij zelf is gaan zitten.
    • Tijdens lesuren dient het schooluniform ten allen tijden gedragen te worden.
    • Vernieling van andermans bezittingen is niet toegestaan.

    F U R T H E R      I N F O
    • — Regarding uniforms
    De kinderen zijn verplicht om op campus, en eventuele excursies, hun uniform te dragen. Dit is ingesteld om gelijkheid en eenheid te vormen in de groep. De uniforms zijn vrij simpel.
    Girls — Summer
    Een witte blouse (korte mouwen, lang mag ook), met daarop een rok op kniehoogte. Een korte broek mag ook, maar geen bootyshort. Een lange jurk is zeker toegestaan! Een paar kousen en zwarte lakschoenen. Als kers op de taart krijg je een blazer met daarop het schoollogo. Bij een jurk moet het logo van de school toch ergens op je outfit vermeld staan, meiden kiezen hier vaak voor een jurk. Meisjes zijn verplicht om hun haar vast te doen tijdens lesuren, vanwege veiligheid.
    Girls — Winter
    Een witte blouse met lange mouwen, daarop een rok of lange broek met dikke kousen. Een sweater met het schoollogo is een alternatief voor de blouse. Een paar zwarte lakschoentjes is ook vereist. Van de school krijg je een blazer, een dikke gevoerde jas en een gewaad, elk van deze kledingstukken draagt het logo van de school. Handschoenen en mutsen graag zelf verzorgen. In het welkomstpakket zit elk jaar namelijk al een schoolsjaal.
    Girls — Sports
    Whatever you may like, as long as it's not too revealing.

    Boys — Summer
    Een simpele witte blouse, gestreken. Een lange broek, hoewel broeken tot boven de knie toegestaan zijn. Een blazer met het schoollogo erop. Schoon geschoren en het haar naar achteren. Jongens met lang of krullend haar dienen hun haar net als de meisjes op te steken in verband met veiligheid. Een paar zwarte lakschoenen en nette (witte/zwarte) sokken is ook vereist.
    Boys — Winter
    Een lange witte blouse, met daarop een sweater met schoollogo en een stropdas. Een lange broek met nette sokken en een paar lakschoenen. Verder opnieuw het haar netjes achterover, een baardje is in de winter toegestaan. Van de school krijg je een blazer, een dikke gevoerde jas en een net gewaad, allemaal voorzien met het schoollogo. Handschoenen en mutsen graag zelf verzorgen. In het welkomstpakket zit elk jaar namelijk al een schoolsjaal.
    Boys — Sports
    Whatever you may like, as long as it's not too revealing.


    • — Regarding sports
    Op het KKU wordt er mening sport gespeeld, de meeste sporten worden uit de wereld van de mensen gehaald. De sporten die gespeeld worden komen voornamelijk uit de Verenigde Staten.
    • — Field Hockey
    Is UnisexOutfit
    Click here for more information!
    Field hockey is een geprezen sport op het KKU, het wordt voornamelijk gespeeld door dames. Maar heren zijn ook van harte welkom, voor ze is er helaas nog geen team. Deelname aan het team gaat via brief, en daarna auditie.
    Coach — Ms. Halloway
    Captain — OPEN

    • — Lacrosse
    All BoysOutfit
    Click here for more information!
    Lacrosse is een sport waarbij twee teams een rubberen bal overgooien door middel van een stick. Het is een enorm populaire sport in Amerika, en de leerlingen van het KKU zijn er dol op. Vrije deelname!
    Coach — Mr. Scaramuzzino
    Captain — OPEN

    • — Cheerleading 'The Hawaiin Lionesses'
    All GirlsOutfit
    Click here for more information!
    Cheerleading is enorm populair in de VS, deelname aan dit team gaat via brief en daarna auditie.
    Coach — Mrs. Lucenza
    Captain — OPEN
    Reserve Captain/Under Captain — OPEN

    • — American Football 'The Hawaiin Lions'
    All Boys — No outfit included.
    Click here for more information!
    Deelname aan het team gaat via brief, en daarna auditie.
    Coach — Mr. Reynolds
    Quarterback — OPEN

    • — Martial Arts
    Unisex — No outfit included.
    Click here for more information!
    Vrije deelname!
    Coach — Mr. Adams

    Brieven;
    Naam karakter
    Leeftijd
    Studie
    Nationaliteit
    Eén zin over zijn motivatie


    • — Regarding lessons & schedule
    Coming soon!
    Free day* = Letterlijk; een vrije dag. De leerling krijgt tijd om op eigen gelegenheid te sporten of een cursusklas naar keuze te volgen. Voor het gebruik van het sportveld moet je echter toestemming vragen, met een officiële brief naar de coach.


    T H E      L I S T
    Naam:
    Leeftijd [18-26]:
    Reputatie:
    Nationaliteit:
    Vakkenpakket/Studie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis/Familie:
    Roommate: (wordt onderverdeeld door moi (aka een randomiser)
    Relaties:
    Extra:


    T H E      R O L E S
    Name — Page — Faceclaim — Username
    Ladies[9/.] Wachtlijst op vrouwen uit
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty — 1.1 — Alexis Ren — Xanthopoulos
    • Anastayia Magdalena Gagarina — 1.3 — Candice Accola — Polovina
    • Marnie Lacey Whyte — 1.2 — Marnie Harris — Zabini
    • Brittany Felicia Hale — 1.3 — Scarlett Rose Leithold — Arioline
    • Addison Amelia Montgomery — 1.4 — Camilla Luddington — MrsMessi
    • Saffron Leighton Aaliyah Carpenter — 1.4 — Celeste Desjardins — Xanthopoulos
    • Kendall Renee Sotoris — 1.5 — Gigi Hadid — Dysthymia
    • Anush Hurik Nazaryan — 1.5 — Taylor Marie Hill — YoungGod
    • Caitlin Angelina Yolin — 1.6 — Megan Young — Surrexit

    Wachtlijst
    • —

    Gentlemen[9/.] Wachtlijst mannen uit
    • Áedán Hades Moriarty — 1.2 — Ashton Irwin — MikeGClifford
    • Nataniel Juliano Reyes — 1.3 — Toni Mahfud — Mirin
    • Crispin Hawk Arena — 1.1 — Casey Taylor — Nia
    • Bhaltair McQueen — 1.4 — Josh Hartnett — Nia
    • Hunter Benjamin Renner — 1.4 — Faceclaim — Ziegler
    • James Helisco Mecley — 1.4 — Diego Barrueco — Surrexit
    • Mikhail Endress — 1.5 — Nathaniel Buzolic — Polovina
    • Oliver Buster Henderson — 1.6 — Lucas Robert Hemmings — YoungGod
    • Aiden Lewis Evans — 1.6 — Dylan O'Brien — Auroraex

    Wachtlijst
    • —

    T H E      L I N KS
    Praattopic — 1
    Speeltopic — 1 (NOT OPENED)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 13:28 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Dysthymia schreef:
    Kan ik er nog bij met een vrouwelijke rol? (:

    Maar natuurlijk! (:


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Maar natuurlijk! (:


    Thank youu^^


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Mag ik een mannelijke rol erbij?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Mag ik een mannelijke rol erbij?

    Is goed!


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Kan ik nog een vrouwelijke rol of zijn er eerst nog wat mannelijke rollen nodig?


    I promise you I will learn from my mistakes.








    •Mikhail 'Misha' Endress•


    Naam:
    Mikhail||Herbrew||Gift from god
    Endress||English||Familyname

    Leeftijd:
    Misha is twintig jaar oud. Zijn verjaardag is op 30 November waardoor zijn sterrenbeeld Boogschutter is.

    Reputatie:
    Misha staat vooral bekend als de sportieve maar wel verlegere jongen die moeite heeft met het vertrouwen van mensen.

    Nationaliteit:
    Misha is half Amerikaans en half Russisch, maar hij draagt de Amerikaanse nationaliteit.

    Studie:
    Misha studeert Cultuur&Talen.

    Innerlijk:
    •Verlegen
    •Sportief
    •Eerlijk
    •Betrouwbaar
    •Doorzettend
    •Medelevend
    •Vriendelijk
    •Gevoelig
    •Sacarstisch
    •Humoristisch
    •Gesloten
    •Intelligent
    •Romantisch

    Uiterlijk:
    (Faceclaim: Nathaniel Buzolic)

    Geschiedenis:
    •Geboren op 30 November in Miami
    •Enigste kind van María Ekaterina Bizina en Andrew Endress
    •Normaal leven geleid
    •Verhuisde naar Hawaii als elfjarige
    •Andrew, zijn vader stierf toen Misha achttien was
    •Spaart nu voor een reis door Europa

    Roommate:
    -

    Relaties:
    •Anastaiya Magdalena Gagarina
    Vakantie vrienden die elkaar ontmoeten toen hij Dertien was. Gaan niet super vaak om met elkaar op school.

    Extra's:
    •Misha is linkshandig
    •Misha speelt gitaar
    •Misha spreekt vloeiend Russisch
    •Misha zit in het Lacrosse team.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 21:25 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    YoungGod schreef:
    Kan ik nog een vrouwelijke rol of zijn er eerst nog wat mannelijke rollen nodig?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)

    Ik had het gelezen, volgensmij kan je een vrouw. Maar ik zal zo even mijn computer aanzetten, het topic aanzetten en voor je checken.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Ik had het gelezen, volgensmij kan je een vrouw. Maar ik zal zo even mijn computer aanzetten, het topic aanzetten en voor je checken.

    Oh sorry haha, ik vind het gewoon zo'n leuke verhaallijn! Dankje, ik zou graag Bridget Rose Satterlee als FC gebruiken. En als je liever een jongen hebt dan zoek ik nog even verder naar een face claim.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 21:05 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    Oh sorry haha, ik vind het gewoon zo'n leuke verhaallijn! Dankje, ik zou graag Bridget Rose Satterlee als FC gebruiken. En als je liever een jongen hebt dan zoek ik nog even verder naar een face claim.

    In principe kan je beide, ik heb net alles gecheckt en de mannenvrouwen-balans loopt gelijk. Dubbelrol zou he-le-maal perfect zijn ;)


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    In principe kan je beide, ik heb net alles gecheckt en de mannenvrouwen-balans loopt gelijk. Dubbelrol zou he-le-maal perfect zijn ;)

    Dan neem ik dubbelrol:) Ik moet nog wel even nadenken over wie ik als mannelijke face claim ga gebruiken... Alvast bedankt dat ik nog kan meedoen!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    Dan neem ik dubbelrol:) Ik moet nog wel even nadenken over wie ik als mannelijke face claim ga gebruiken... Alvast bedankt dat ik nog kan meedoen!

    No problem, darling! (: Ik zet je er meteen bij!


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck


    Anush Hurik Nazaryan
    I only see my goals, I don't believe in failure.

    Naam
    Anush~f~ Armenian
    Means "sweet" in Armenian. This was the name of an 1890 novel by the Armenia writer Hovhannes Tumanyan. It was adapted into an opera in 1912 by Armen Tigranian.

    Hurik~ f~ Armenian
    Means "small fire" in Armenian.

    Nazaryan
    Means "son of Nazar."



    Leeftijd
    4/1/1997. 19 years old.


    Reputatie
    "Cutie pie". Pretty popular.

    Nationaliteit
    1/2 Armenian, 1/4 Scottish and 1/4 American.


    Vakkenpakket/Studie
    Anush studeert kunstgeschiedenis, aangezien kunst haar sowieso altijd al heeft geboeid. Echter is dit niet echt een opleiding met veel mogelijkheden voor later, maar dat zal wel goedkomen.

    Innerlijk


    Adventurous
    Generous
    Active
    Caring
    Daring
    Original
    Sincere
    Honest
    Understanding
    Loyal
    Truthful
    Trustworthy
    Intelligent
    Open-Minded
    Wise
    Kind
    Friendly
    Kind-Hearted
    Happy
    Interesting
    Unselfish


    Uiterlijk
    Height 5 ft 10. in (1.78 m)
    Hair color Brown
    Eye color Blue/Green
    Measurements (US) 32-22-33 (EU) 81-56-84
    Dress size (US) 2-4 / (EU) 32-34
    Shoe size (US) 8 / (EU) 38.5 / (UK) 5.5


    Geschiedenis/Familie
    Voski Stepan Nazaryan ~ father
    Margaret Rose Nazaryan(née Jones) ~ mother
    Vosgi Vahan Nazaryan ~ grandfather
    Anahid Katar Nazaryan ~ grandmother
    Lucas Jones ~ grandfather
    Mysie Frangag McCreery~ grandmother


    Roommate
    James Helisco Mecley


    Relaties


    Extra
    Sexuality ~ Hetero.
    Religion~ Protestants.
    Likes~ coffee, soccer, bandshirts, jokes, chickflicks, skirts
    Dislikes~ dresses, milk chocolate, peanuts, arrogance

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 18:50 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Kendall Renee Sotoris

    ''fuck it, I don't need you, I'm doing just fine without you here''


    Name:
    Kendall Renee Sotoris

    Kendall ||
    The name Kendall is an English baby name. In English the meaning of the name Kendall is: Royal valley. Derived from a place name and surname 'Cumbrian', which means 'Valley of the River Kent'.

    Renee ||
    Feminine form of the French Rene, from the Late Latin Renatus, which is a direct derivative of renatus (reborn, born again).

    Sotoris ||
    origin; greece. meaning ; unknown.

    Leeftijd:
    Kendall is geboren op 15 augustus 1996, wat haar nu 19 jaar oud maakt. Haar sterrenbeeld is leeuw.
    Reputatie:
    Kendall noemt zichzelf vaak ''the fun one'' in haar vriendengroep en zo staat ze ook wel bekend bij haar mede leerlingen. Ze is een echte party girl en het leven is voor haar alleen maar feest. Ze is vrij populair, sommigen zullen haar misschien wel ''obnoxious'' vinden maar dat maakt haar niet veel uit.
    Nationaliteit:
    Haar moeder komt uit Nederland en haar vader uit Egypte maar ze is geboren in Amerika.


    Studie:
    Kendall zal op sommigen misschien overkomen als een dom blondje, maar ze is allesbehalve dat. Ze is erg intelligent en kan goed leren. Kendall studeert op dit moment bedrijfskunde, zodat ze het bedrijf van haar vader kan overnemen. Stiekem wilt ze dit totaal niet, maar het is een stabiel toekomst plan waarmee ze zeker een succesvol leven kan leiden.
    Innerlijk:
    - Adventurous
    - Affectionate
    - Fierce
    - Spontaneous
    - Mischievous
    - Energetic
    - Charismatic
    - Confident
    Uiterlijk:
    Race: caucasian.
    Hair: blonde.
    Eyes: blue/green.
    Build: slim.
    Height: 5 ft 6.
    Weight: 120 pounds.
    Bra size: 32C
    Familie:
    Linda Van Horst - Mother
    Mohamed Sotoris - Father
    Christopher Mohamed Sotoris - Brother

    Relaties:
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty — Alexys and Kendall have known each other for a pretty long time and get along well, so they're friends.
    • Anastayia Magdalena Gagarina — Anastayia and Kendall are partners in crime and good friends. They both like hanging out with each other and doing crazy things.
    • Marnie Lacey Whyte — Marnie and Kendall both play defense on the field hockey team, and they hate it. They are constantly trying to outdo each other, not only on the field but also in pretty much every other aspect in life. Kendall thinks Marnie is boring and doesn't like hanging out with her.
    • Brittany Felicia Hale — Both follow similar studies, they met in a class once and have been friends & study mates ever since.
    • Addison Amelia Montgomery — There isn't really a connection between Kendall and Addison, they're civil with each other. They can get along if they have to, but both of them would rather hang out with other people.
    • Saffron Leighton Aaliyah Carpenter — Kendall was one of Saffie's first good friends on the campus, they're currently creating a master plan to de-throne the Queen B of the school so that Saffron can take her place.
    • Anush Hurik Nazaryan — Kendall and Anush's personalities aren't really similar, but they are still good friends. Kendall likes messing with Anush and always tries to convince her to join her on one of her crazy adventures. If Kendall needs a level-headed person who isn't as crazy as her she knows that Anush will be there. Kendall appreciates the girl and their friendship a a lot and wouldn't want to damage it in any way.
    • Áedán Hades Moriarty — Áedán and Kendall don't really know each other, but because they both are apart of totally different social groups they don't feel the need to and would probably not get along well.
    • Nataniel Juliano Reyes — Nataniel and Kendall had a one night stand a while ago, but nothing really grew out of that other than a good friendship.
    • Crispin Hawk Arena — Crispin and Kendall are friends who have a mutual love of food. She has had a little crush on him for a while now, but would never admit it because she doesn't want to ruin their friendship and is convinced that Crispin doesn't like her in that way and sees her more as a little sister because of their age difference.
    • Bhaltair McQueen — Bhaltair and Kendall have never really spoken each other, but Kendall notices him around campus alot and is interested in him. She wants to get to know him better and built a friendship but doesn't really know how to approach him.
    • Hunter Benjamin Renner — undecided.
    • James Helisco Mecley — James and Kendall's fathers are business partners so they've known each other since they were little. They've developed a pretty good friendship over the years. Kendall doesn't agree with the way James treats girls and they fight over that once a while, but always make up because they've known each other for such a long time.
    • Mikhail Endress — Roomies and best friends. Kendall trusts Mikhail a lot and they tell each other everything. They're not much alike when it comes to personality, but for some reason they still get along very well.
    • Oliver Buster Montgomery — Oliver and Kendall are good friends who both enjoy having fun together and can get a little flirty once a while.
    • Aiden Lewis Evans — Kendall has a good sense of humor and can appreciate a good joke or prank, but the fact that Aiden pretty much always feels the need to prank Kendall annoys her. She doesn't hate him, but she does find him a bit immature.

    Extra's:
    Sexuality - Kendall is hetero, but she has kissed a girl once or twice and she didin't mind it.
    Likes - fun x partying x dancing x dogs x swimming x good food & alcohol x laughing x tv shows x staying up all night x good music x staying in a motel
    Dislikes - judgmental people x racists x boring people x people who can't stand up for themselves x cats x mornings x sleeping x loneliness x rude people x bullies x coffee & tea without sugar x country music

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 17:21 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Ik verander mijn face claim naar Taylor Marie Hill, en voor mijn jongen zou ik graag Lucas Robert Hemmings gebruiken.


    I promise you I will learn from my mistakes.