• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan nog beter thuis blijven vandaag. Wat een tijdverspilling om voor die ene les naar school te gaan. Maar ja... aanwezigheid enzo

    KyloRen schreef:
    Kan nog beter thuis blijven vandaag. Wat een tijdverspilling om voor die ene les naar school te gaan. Maar ja... aanwezigheid enzo


    Je bent 19, dus je gaat vrijwillig naar school ^^
    Docenten zeggen bij mij altijd dat als je komen wilt dan kom je, maar het is je eigen verantwoordelijkheid als je te weinig uren maakt :W
    Miss kan je zeggen dat je naar de tandarts moet precies in dat uur?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 8:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Je bent 19, dus je gaat vrijwillig naar school ^^
    Docenten zeggen bij mij altijd dat als je komen wilt dan kom je, maar het is je eigen verantwoordelijkheid als je te weinig uren maakt :W
    Miss kan je zeggen dat je naar de tandarts moet precies in dat uur?

    Ja dat is waar. Maar het is mijn examen periode dus dan kunnen ze echt moeilijk gaan doen helaas

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ja dat is waar. Maar het is mijn examen periode dus dan kunnen ze echt moeilijk gaan doen helaas


    Ah ja... meh. Tandarts dan? :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg. David Bowie is overleden D:


    26 - 02 - '16

    Rust in vrede, David Bowie. :c


    Caution first, always.

    Ugh, wat ontzettend stom, ik ben gewoon door mijn wekker heen geslapen. Nou, nu ben ik toch te laat om het college nog te halen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Bostick schreef:
    (...)

    Ah ja... meh. Tandarts dan? :p

    Heb mezelf ziek gemeld. Zo kan 't ook nog haha. Kan ik mooi thuis verder werken.

    En rip David. :c

    Wanneer mensen 4 jaar jonger dan jij gaan janken om David Bowie, terwijl je ze er nooit over hoorde of ze hem niet eens kennen. Wauw... applaus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is wel treurig van Bowie, maar wel gestorven vlak na het uitbrengen van zijn laatste album - waarschijnlijk was dit voor hem een gelukkige manier om te gaan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    Het is wel treurig van Bowie, maar wel gestorven vlak na het uitbrengen van zijn laatste album - waarschijnlijk was dit voor hem een gelukkige manier om te gaan

    Krijg eigenlijk beetje hetzelfde idee als met Freddie Mercury destijds. Op het laatste moment nog zoveel mogelijk naar buiten brengen. Dan is hij - zoals jij al zei - vast met een voldaan gevoel gestorven.

    What the fuck, hoe is David Bowie dood? Legends never die?!

    Ik heb een fantastisch idee voor een winactie op Quizlet, maar ik krijg van niemand antwoord als ik mijn idee probeer te delen :c


    26 - 02 - '16

    Ik had voor de 30e van de maand vrijgevraagd zodat ik naar een open dag kan. Word ik ingeroosterd op die dag, máár er is nog geen antwoord op mijn aanvraag. Check your shit, damn it! Stuur ik eens 3 weken van te voren mijn aanvraag in, omdat jullie denken dat ik mijn hele leven al 3 weken van te voren kan inplannen, gaan jullie er niets mee doen! Lekker dan. Het zal er wel op neerkomen dat ik geen vrij krijg, omdat ik ook al vier weken lang op de donderdag niet kan. Urgh. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife