• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg ik neem mijn woorden terug over Kafka want letterlijk halverwege het verhaal zijn we op het punt gekomen van "woooooow onder een stoffige bank zitten als tor is ZO CHILL" en er gebeurt verder serieus niks? My kind of story

    Update: pagina 36 "auw ik heb overal wonden en een van mijn pootjes is lam"
    pagina 37 "het is nu vijf minuten later en ik ruik verrot eten MJWAM overigens btw al mijn wonden zijn weer heel, idk man, torrenpowers"

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 21:07 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Omg ik neem mijn woorden terug over Kafka want letterlijk halverwege het verhaal zijn we op het punt gekomen van "woooooow onder een stoffige bank zitten als tor is ZO CHILL" en er gebeurt verder serieus niks? My kind of story


    Omfg. Oké, misschien moet ik toch ooit die andere zesendertig pagina's nog eens lezen. (krul)

    ---

    Ik kan de laatste tijd niet meer mijn tanden poetsen zonder dat het pijn doet. Niet eens ik-heb-hier-vast-een-gaatje pijn, maar mijn-hele-gebit-zegt-au pijn. Wat is dit nou voor onzin? Ik heb helemaal geen rare dingen gedaan. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    0.o Vanwaar ineens die babyboom!?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    0.o Vanwaar ineens die babyboom!?


    Echt hé!
    Docent Nederlands van mij is zwanger, een kennis van mijn moeder is zwanger... WTF


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En de oorinfectie is weer terug. Vlak voor toetsweek? lekkere timing weer, verdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bostick schreef:
    (...)

    Echt hé!
    Docent Nederlands van mij is zwanger, een kennis van mijn moeder is zwanger... WTF


    Same here: economie lerares is zwanger.. Wel leuk die babies, maar waarom ineens allemaal nu?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is tot het punt gekomen waarop ik mezelf afvraag: "Jip, er zat zoveel potentie in dat verhaal, waarom moet je het nou in een grote grap veranderen?" En dat ik dan antwoord: "Omdat het mijn verhaal is en ik daar 10000% de macht toe heb want letterlijk alles wat ik schrijf is 100% de bedoeling" en ik geloof dat dit zo'n beetje het begin van het einde van mijn serieuze schrijversdroom is. Hopen dat dit een fase is. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oja, het is altijd weer mijn schuld. Zelfs als ik niet eens in de buurt ben.

    // Ik wou dat ik daar ook bij hoorde. En hier zit ik, bijna 22 en nog steeds niets.

    /// Waar komt dit rot gevoel ineens vandaan?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 22:35 ]

    FOxlove schreef:
    (...)

    Same here: economie lerares is zwanger.. Wel leuk die babies, maar waarom ineens allemaal nu?


    Is er kortgeleden nog stroomstoring geweest door Nederland? :')
    Mijn docent is nu 10 weken en die kennis 15 xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil terug naar de tijd dat mijn haar nog mooi was )':


    26 - 02 - '16

    Op naar bed. Zzzzz...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom ben je er nog? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat mezelf. Fml


    26 - 02 - '16

    Waarom is het leven zo fucking oneerlijk. Waarom is het leven geen Disneyfilm waar uiteindelijk goede mensen beloond worden en niet steeds keer op keer doodgetrappeld worden door ongeluk.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga zo blij zijn als het dinsdagavond is en ik dit boek kan wegsmijten en hopelijk nooit meer hoef open te doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.