• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, ik ben eindelijk bezig. Schouderklopje.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik haat het om met jullie samen op stap te gaan. Hij pikt alle aandacht in en ik ben gewoon een derde wiel aan de wagen. Hij praat door me heen en heeft blijkbaar amper respect. Daarnaast vertrouw ik hem nog altijd niet. Dit os de laatste keer dat ik meegegaan ben zonder mijn zusje of zijn dochters. Oh ja, en hij doet ziek klef wat gewoon walgelijk is. Ugh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gosh, ik kan niet kiezen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik mis mijn vroegere beste vriendin.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Jup. Make-up vooral. Ik vind dat ze op de basisschool sowieso geen make-up en mobieltjes nodig hebben, dus dat zouden ze van mij sowieso niet krijgen. En op de middelbare kan ik nog wel accepteren dat ze dat dan eventueel willen, maar foundation komt hier dan dus echt niet in bijvoorbeeld. :')
    En ik zou ook echt een beetje in de gaten houden wat ze zoal op het internet doen. Om te voorkomen dat ze stomme dingen gaan doen.


    Ik vind een kind verbieden foundation e.d. te dragen niet anders dan een kind verbieden een bepaalde stijl kleding te dragen omdat hij of zij dat mooier vindt eigenlijk.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik vind een kind verbieden foundation e.d. te dragen niet anders dan een kind verbieden een bepaalde stijl kleding te dragen omdat hij of zij dat mooier vindt eigenlijk.

    Er zit toch wel een verschil tussen kleding en make-up.
    Ik vind niet dat een dertien-jarig kind (bijvoorbeeld) haar eigen gezicht compleet moet vol plamuren, dat vind ik persoonlijk echt zonde. Ik zou make-up nooit verbieden, maar dagelijkse foundation heb ik gewoon nooit echt kunnen waarderen. Met kleding zou ik ze de vrije hand geven - zolang het niet te duur en niet te bloot is.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Er zit toch wel een verschil tussen kleding en make-up.
    Ik vind niet dat een dertien-jarig kind (bijvoorbeeld) haar eigen gezicht compleet moet vol plamuren, dat vind ik persoonlijk echt zonde. Ik zou make-up nooit verbieden, maar dagelijkse foundation heb ik gewoon nooit echt kunnen waarderen. Met kleding zou ik ze de vrije hand geven - zolang het niet te duur en niet te bloot is.


    Maar ik snap juist niet waarom je daar onderscheid in zou maken haha. Ik bedoel, make-up is niet veel anders dan een accessoire. Het is niet schadelijk of permanent of zo. Tuurlijk kan je jezelf er behoorlijk belachelijk mee laten uitzien, maar als dat het ergste is mag mijn kind best iedere dag met clownsschmink en kleren naar school als dat hem/haar gelukkig maakt.


    i put the fun in funeral

    Stom ethiek verslag, het lijkt net of het niet afgemaakt wil worden. :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Shuriken schreef:
    Stom ethiek verslag, het lijkt net of het niet afgemaakt wil worden. :c


    waar schrijf je over?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Maar ik snap juist niet waarom je daar onderscheid in zou maken haha. Ik bedoel, make-up is niet veel anders dan een accessoire. Het is niet schadelijk of permanent of zo. Tuurlijk kan je jezelf er behoorlijk belachelijk mee laten uitzien, maar als dat het ergste is mag mijn kind best iedere dag met clownsschmink en kleren naar school als dat hem/haar gelukkig maakt.


    Naar mijn weten verstopt foundation te porien, wat ervoor zorgt dat de huid niet kan ademen, waardoor er juist allemaal klachten kunnen optreden...niet alleen acute klachten maar ook op lange termijn ^^ en is het dus wel "schadelijk", maar dat zal dan wel aan mijn definitie van schadelijk liggen :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eirian schreef:
    (...)

    Naar mijn weten verstopt foundation te porien, wat ervoor zorgt dat de huid niet kan ademen, waardoor er juist allemaal klachten kunnen optreden...niet alleen acute klachten maar ook op lange termijn ^^ en is het dus wel "schadelijk", maar dat zal dan wel aan mijn definitie van schadelijk liggen :)


    Nee daar heb je zeker wel gelijk in hoor, maar als je dat schadelijk genoeg vindt om het je kinderen te verbieden, dan zou je het ze redelijkerwijs ook moeten verbieden om junkfood te eten en andere dingen te doen die eenzelfde mate van schadelijkheid hebben.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Nee daar heb je zeker wel gelijk in hoor, maar als je dat schadelijk genoeg vindt om het je kinderen te verbieden, dan zou je het ze redelijkerwijs ook moeten verbieden om junkfood te eten en andere dingen te doen die eenzelfde mate van schadelijkheid hebben.


    I agree, of in ieder geval met mate. Ik heb wel eens op televisie gezien dat een stel dat iedere dag bij wijze van, van thuisbezorgd haalde en de baby gewoon mee liet eten. Toen moesten er diëtisten en dergelijke allemaal bij geroepen worden, omdat het kind gevaar liep.


    26 - 02 - '16

    Zoveel hoofdpijn. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Audacity schreef:
    (...)

    Nee daar heb je zeker wel gelijk in hoor, maar als je dat schadelijk genoeg vindt om het je kinderen te verbieden, dan zou je het ze redelijkerwijs ook moeten verbieden om junkfood te eten en andere dingen te doen die eenzelfde mate van schadelijkheid hebben.


    Verbieden lijkt me ook niet de compleet goede weg, want dan wordt het juist extra aantrekkelijk om juist te doen/gebruiken. Maar het lijkt me een goed begin om je kinderen al wel van het begin af aan duidelijk te maken waarom niet. Je kind goed uitleggen wat de gevolgen ervan zijn. Als je je werk goed gedaan hebt/goed doet, lijkt me niet dat er echt veel problemen zullen zijn. En dat gewoon voor alles.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Two Steps From Hell is geweldig <3


    26 - 02 - '16