• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik zag op tv dat chocolade tegen hoesten helpt, omdat het in je keel blijft zitten en het verzacht.. try it hahahaha

    Ik zit mezelf toevallig al bijna 24/7 vet te mesten met dat spul. :'D Ik heb een shitload gekregen met kerst. Maar het lijkt me nu niet zo verstandig om het zelfs in bed nog te gaan eten haha.

    Maia is mijn nummer 1 hater, lolll. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik zit mezelf toevallig al bijna 24/7 vet te mesten met dat spul. :'D Ik heb een shitload gekregen met kerst. Maar het lijkt me nu niet zo verstandig om het zelfs in bed nog te gaan eten haha.


    Hahahah, nee lijkt me niet slim :'D

    Codeïnetje nemen dan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SonOfGondor schreef:
    Ik ben zo moe, maar ik wil niet gaan slapen, want dan word ik wakker en moet ik naar rijles.


    Kan niet wachten om te beginnen als ik het geld heb :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Kan niet wachten om te beginnen als ik het geld heb :3


    Ik rijd persoonlijk nog liever de rest van mijn leven in een bus vol 1e klassers dan ooit nog in een auto te stappen, maar succes. Ik weet in elk geval zeker dat je het beter zult doen dan ik.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bostick schreef:
    (...)

    Kan niet wachten om te beginnen als ik het geld heb :3


    Ik zou het ook graag willen, mits het mag met de medicatie die ik slik..


    26 - 02 - '16

    Juist.. Ik spreek geen woord Spaans en opeens moet ik Spaans gaan praten. Hehe.. Google translate ftw


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jep...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 1:12 ]


    16 - 09 - '17

    Today was an eventful day.. But a good one. Haven't had a good day in a while and it feels so good.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Praten over seks e.d. wordt verboden. GG Kenia, GG. Rare vogels daar..

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 1:55 ]

    I made 50 bucks and learned how not to put on a diaper. It was a good day.


    Mhm?

    En het blije gevoel is in een fractie van een seconde verdwenen en heeft plaats gemaakt voor die donkere gedachtes. Fijn zo net voor het slapen gaan....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Reigns schreef:
    Jep...


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    this ain't a noose this is a leash and I have news for you you must obey me!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tweestrijd