• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nerves, fuck off please. Die presentatie is morgen en niet vandaag al +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik snap echt niet hoe sommige mensen functioneren. Ik kan me ontzettend goed in een ander verplaatsen, maar ergens ligt een grens.

    Wauw, er was gewoon geen enkele plek meer in het fietsenrek op het station. Hopelijk is de controle al geweest en krijg ik geen boete omdat mn fiets niet in een wiel-ding staat.

    Wauw. Mensen maken Ivan van Utopia helemaal zwart, omdat hij zijn puppy zou hebben geschopt. Nou sorry, ik heb het filmpje gezien en hij geeft de pup een hupje, omdat het moet stoppen. Ja, het beestje valt omdat het schrikt en daardoor piept het. Een moederhond geeft haar pup zelfs een hardere knauw als de pup vervelend is. Damn.
    Mensen die geen dieren hebben zouden hun bek moeten houden over dingen die ze niet weten.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 13:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sahrotaar schreef:
    Wauw, er was gewoon geen enkele plek meer in het fietsenrek op het station. Hopelijk is de controle al geweest en krijg ik geen boete omdat mn fiets niet in een wiel-ding staat.


    Mag je over klagen. Er moet genoeg plek zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Wie de fuck is bowie"
    Are you kidding me right now? Sowieso een beetje bot om zo te reageren als die persoon net overleden is.

    Eshkeri schreef:
    Ik heb een fantastisch idee voor een winactie op Quizlet, maar ik krijg van niemand antwoord als ik mijn idee probeer te delen :c

    Krijg je wel, maar mensen hebben school, stage, werk. Ik kan nu pas kijken, want ik ben met zware koppijn naar huis gegaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Wauw. Mensen maken Ivan van Utopia helemaal zwart, omdat hij zijn puppy zou hebben geschopt. Nou sorry, ik heb het filmpje gezien en hij geeft de pup een hupje, omdat het moet stoppen. Ja, het beestje valt omdat het schrikt en daardoor piept het. Een moederhond geeft haar pup zelfs een hardere knauw als de pup vervelend is. Damn.
    Mensen die geen dieren hebben zouden hun bek moeten houden over dingen die ze niet weten.

    Ik kijk dat hele programma niet. Heb de video wel gezien, maar eerlijk gezegd valt het ook reuze mee (ik weet niet of hij het vaker doet - in dat geval zou hij wel even moeten oppassen).
    Tuurlijk, het was niet verstandig om dit te doen van hem omdat alles uitgezonden wordt. Maar ik heb mijn hond ook wel eens een flinke tik moeten geven omdat ze iets deed wat absoluut niet mocht. Je kan mij niet vertellen dat al die mensen die nu klagen, hun eigen kinderen nooit een corrigerend tik hebben gegeven.

    Maar goed, dat is dan de media weer hè. Alles wordt gelijk opgeblazen en die vent is gelijk een dierenbeul.

    Bostick schreef:
    (...)
    Krijg je wel, maar mensen hebben school, stage, werk. Ik kan nu pas kijken, want ik ben met zware koppijn naar huis gegaan.


    Awh, wat naar :C
    Misschien toch eens mee naar de dokter?


    26 - 02 - '16

    Mijn walging en diepgewortelde haat voor school word echt steeds groter. Nog even en ik stop gewoon en ga MBO doen godverdomme (cat)

    Bostick schreef:
    (...)

    Mag je over klagen. Er moet genoeg plek zijn.

    Er zijn nog rekken die een dikke 1,5 meter hoog zijn, boven een andere rij rekken, maar daar kan ik onmogelijk mijn fiets in zetten.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik kijk dat hele programma niet. Heb de video wel gezien, maar eerlijk gezegd valt het ook reuze mee (ik weet niet of hij het vaker doet - in dat geval zou hij wel even moeten oppassen).
    Tuurlijk, het was niet verstandig om dit te doen van hem omdat alles uitgezonden wordt. Maar ik heb mijn hond ook wel eens een flinke tik moeten geven omdat ze iets deed wat absoluut niet mocht. Je kan mij niet vertellen dat al die mensen die nu klagen, hun eigen kinderen nooit een corrigerend tik hebben gegeven.

    Maar goed, dat is dan de media weer hè. Alles wordt gelijk opgeblazen en die vent is gelijk een dierenbeul.


    Eindelijk iemand die het met me eens is, thank you!
    Nou ja, hij houd echt van het hondje en ik weet zeker dat hij het beste met het beestje voort heeft. Ik vind ook dat hij heel veel geduld heeft, vooral nu met alles wat hij nu op het moment moet doorstaan. De stress ligt hoog bij hem.
    Ik heb mijn hond ook wel een moeten corrigeren, meerdere malen, en dat heeft ook geholpen.
    Op dit soort momenten haat ik de media echt ontzettend. Ivan is een super vriendelijke gozer en telkens als we daar komen (in Utopia) is het eerste wat hij doet ons een dikke knuffel geven en vragen hoe het gaat. Die man heeft geen kwaad in de zin, echt niet.
    Volgens mijn moeder kan het zo zijn geweest dat het piemeltje van de hond misschien klem zat, waardoor hij zo piepte, aan de reactie van de pup te zien dan. Tja... jammer dat het zwartwit beeld is, anders had je veel beter kunnen kijken.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 13:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Awh, wat naar :C
    Misschien toch eens mee naar de dokter?


    Jup, maar je moet voor half 11 een afspraak maken en toen was ik nog op stage en druk bezig. Las het bericht van mijn moeder pas om kwart voor 11.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Random persoon in privéchat op Facebook: "Ik heb heel veel mensen achter me staan, dus je moet maar bang worden als ik jou was"
    Ik: "Waarom zou ik?"
    Random persoon:"Zou het wel doen als jou was. Moet je zelf weten. Je komt er nog wel achter. Bye"
    Ik: "Ok doei."


    Wat een zieligheid.


    26 - 02 - '16

    Edit: Godverdomme ik ben helemaal in paniek, over de zeik, verdrietig, alles. Ik kan niemand vertrouwen )':


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16