• Misschien is het handig als je bij je story's in kunt stellen hoe laat welk hoofdstuk wordt geactiveerd? Het zou handig zijn als je bijvoorbeeld op vakantie ging. Dan hoeven je abo's niet te wachten.

    Is dat er niet al? Of ooit geweest? ;x


    26 - 02 - '16

    Niet dat ik weet.

    Maar naast elk hoofdstuk staat er toch al wanneer die voor het laatst is aangepast?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het luie deel in mij roept heel hard ja. :')
    Zeker in de verhalen waar ik standaard +10 geïnactiveerde hoofdstukken heb, zou ik dat wel heel fijn vinden, want nu vergeet ik ze gewoon weg te activeren en duurt het soms bijna een week (in plaats van een dag) voordat lezers een nieuw stukje krijgen. Dus het idee op zich vind ik best nuttig, ik vraag me alleen af of het haalbaar is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, maar wat heeft dat er mee te maken? :X

    Amphibian schreef:
    Het luie deel in mij roept heel hard ja. :')
    Zeker in de verhalen waar ik standaard +10 geïnactiveerde hoofdstukken heb, zou ik dat wel heel fijn vinden, want nu vergeet ik ze gewoon weg te activeren en duurt het soms bijna een week (in plaats van een dag) voordat lezers een nieuw stukje krijgen. Dus het idee op zich vind ik best nuttig, ik vraag me alleen af of het haalbaar is.

    Je hebt wel gelijk..

    Sutcliff schreef:
    Maar naast elk hoofdstuk staat er toch al wanneer die voor het laatst is aangepast?

    Dat heeft niets te maken met een tijdklok instellen voor het activeren voor hoofdstukken, toch?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Dat heeft niets te maken met een tijdklok instellen voor het activeren voor hoofdstukken, toch?

    Nee ok, maar daardoor zien je abo's wel of je nog bezig bent met het verhaal.. Of zie ik het probleem nu helemaal verkeerd?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oooh, net als op FB? Dat je kan instellen wanneer je een hoofdstuk wil activeren en dat deze geactiveerd wordt(bijv; maandag 11 januari om 15:56), ook al heb je geen wifi en zo. Iets in die richting? Dat zou erg handig zijn ^^

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 15:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben heel erg voor!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sutcliff schreef:
    (...)
    Nee ok, maar daardoor zien je abo's wel of je nog bezig bent met het verhaal.. Of zie ik het probleem nu helemaal verkeerd?

    Het gaat er niet om of abo's zien dat je bezig bent met je verhaal, het gaat om de mogelijkheid om hoofdstukken automatisch te laten activeren. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Het gaat er niet om of abo's zien dat je bezig bent met je verhaal, het gaat om de mogelijkheid om hoofdstukken automatisch te laten activeren. ;)

    Oh zo!
    Woops, dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen.
    Maar in dat geval, ik ben voor zoiets wel voor ;d

    Edit: Ik heb de beginpost nog eens gelezen (again) en ik snap niet hoe ik het verkeerd kon lezen :')...

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 15:49 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sutcliff schreef:
    (...)
    Oh zo!
    Woops, dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen.
    Maar in dat geval, ik ben voor zoiets wel voor ;d

    Edit: Ik heb de beginpost nog eens gelezen (again) en ik snap niet hoe ik het verkeerd kon lezen :')...

    Geeft niet, kan gebeuren.

    Ik geloof dat dit ooit, in een ver verleden, al een keer is voorgesteld. Wat er met die suggestie is gebeurd zou ik echter niet meer kunnen zeggen, als die überhaupt echt heeft bestaan. Ik ben in ieder geval voor. Als zoiets te doen is voor Rutger, zou het erg handig kunnen zijn. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    HEBBES.
    Ik wist dat hier ooit eens vaker voorstellen over gedaan zijn. Ik weet mijn mening persoonlijk niet zo goed hierin. Ik volg een beetje de mening van het feit: je kunt mensen co-auteur maken en anders activeer je het gewoon in één keer, maar ik snap ook wel dat men graag zijn lezers in spanning houdt. Ik weet nog dat ik zelf bij mijn oude verhaal vér vooruit liep in hoofdstukjes, ik activeerde ze alleen niet allemaal, omdat dan de spanning eraf zou zijn.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 16:40 ]


    Deep inside, I've never felt alive