• Ik heb het al aan twee mensen gevraagd, zou je hier je cover willen dumpen pls? Dankjewel ^^
    Ik bepaal uiteindelijk wel welke ik neem. Helaas heb ik geen prijs voor jullie, behalve een plekje op de beginpagina van m'n story. Een lijstje met jouw als beste cover maker en waarom(tenzij je dat niet wilt). En een link met'goede story' naar jouw story naar keuze op m'n pagina (: , tenzij je iets anders wilt dan een story natuurlijk ^^. Dit zal ongeveer een paar weken op m'n profiel staan, maar niet voor altijd, het lijstje en je naam op de beginpagina wel. Bedankt dat je hier op klikte en alvast bedankt!

    Titel en moet die erop?:Je liet haar hand los...(Graag erop)
    Username (En moet die erop?):Doe maar niet
    Korte samenvatting:In de Derde Wereldoorlog moet Lucy aan haar ouders beloven dat ze haar zusje beschermt. En dus zweert ze dat ze haar zusjes hand vast pakt en nooit meer loslaat. Als Lucy met haar zusje over straat loopt, raakt ze haar zusje kwijt. Haar zusje raakt vermist en haar ouders zijn woedend, ze zou haar hand vast blijven houden. Op dat moment is ze 14 jaar en haar zusje was 6 jaar. Lucy gaat opzoek naar haar zusje, maar het blijkt dat ze daarvoor op een lange gevaarlijke reis moet. Onderweg komt ze veel mensen tegen en denkt ze vrienden te maken. Maar vindt ze haar zusje terug? Haalt ze het einde van haar reis wel?

    Plaatjes:
    Zulke plaatjes:



    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer:Kil, verdrietig
    Faceclaims:-
    Extra?: Graag iets met de Derde Wereldoorlog(mijn verhaal gaat daar een groot stuk over dus ja...)Kun je er ook iets met schaduwen inverwerken ofzo?

    Nog vragen? Stel ze (P.s over dat lijstje en de link naar de super goede story, mag dat wel? Zo niet dan, sorry ): )

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 15:47 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Heeft nog iemand anders een geweldige cover voor me?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 20:16 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik wil nog wel wat voor je maken, morgen ben ik zo goed als vrij


    I just caught the wave in your eyes

    Nog iemand anders? (:


    i wanna die with you once or twice.

    Oke, hij is eindelijk af! Stiekem ben ik wel een beetje trots op het resultaat, dus ik hoop dat je hem mooi vindt (:
    Ik kan alles nog aanpassen, dus zeg het vooral als je iets zou willen veranderen!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.