• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Athena is klaar en staat open voor relaties.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Nia schreef:
    (...)

    Ik was even bezig met hen rollen door te lezen, en raakte telkens in de war, haha. Maar ik denk dat Caspian zichzelf erg in Christian zal herkennen, en misschien het de jongen soms wat te makkelijk zal maken. Zoals minder vaak straffen of om antwoorden vragen. Dat het een beetje voortrekt?
    Qua Nathaniel zou ik het echt even niet weten. Misschien dat jij een idee hebt? Sowieso zal Caspian een groot fan zijn van zijn auto.



    Dat voor Christian vindt ik goed. Misschien dat Nathaniel sowieso niet heel goed meekomt met de rest van de school omdat hij nogal over zich heen laat lopen en dat Caspain dat probeert te veranderen? Idk...


    @Dysthymia,
    Voor Chris en Scarlett, ik weet het niet, misschien dat Chris zich vreselijk zou irriteren aan het arrogante gedrag, dat lijkt me heel likely.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Polovina schreef:
    Athena is klaar en staat open voor relaties.


    Ik heb Nathaniel als eventuele Gay best friend? Ik denk dat ze het wel zouden kunnen vinden. Chris heb ik echter geen ideeën voor...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vellichor schreef:
    (...)


    Dat voor Christian vindt ik goed. Misschien dat Nathaniel sowieso niet heel goed meekomt met de rest van de school omdat hij nogal over zich heen laat lopen en dat Caspain dat probeert te veranderen? Idk...


    Dat is wel een idee inderdaad. Caspian zal hem sowieso proberen te helpen. Ik denk wel dat hij genoeg mensenkennis in zich heeft om door te hebben dat de jongen niet op dames valt, misschien dat Nate hem zal vertrouwen? Als het goed is las ik net dat hij nog niet uit de kast was namelijk?


    I'm your little ray of pitch black.

    Vellichor schreef:
    (...)


    Dat voor Christian vindt ik goed. Misschien dat Nathaniel sowieso niet heel goed meekomt met de rest van de school omdat hij nogal over zich heen laat lopen en dat Caspain dat probeert te veranderen? Idk...


    @Dysthymia,
    Voor Chris en Scarlett, ik weet het niet, misschien dat Chris zich vreselijk zou irriteren aan het arrogante gedrag, dat lijkt me heel likely.


    Hmm, klinkt goed voor Chris en Scarlett! Tussen Scarlett en Nate, weet Scarlett dan alleen dat hij gay is and thats it, of hebben ze nog een andere relatie? We kunnen doen dat ze vrienden zijn, maar idk of hun persoonlijkheden bij elkaar passen.. opposites do attract tho


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Hmm, klinkt goed voor Chris en Scarlett! Tussen Scarlett en Nate, weet Scarlett dan alleen dat hij gay is and thats it, of hebben ze nog een andere relatie? We kunnen doen dat ze vrienden zijn, maar idk of hun persoonlijkheden bij elkaar passen.. opposites do attract tho


    Opposites attract werkt in dit geval wel voor mij ^^. Misschien dat ze elkaar dan al gewoon een aantal jaar/sinds het begin van school kennen, dat ze steeds betere vrienden zijn geworden?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vellichor schreef:
    (...)

    Ik heb Nathaniel als eventuele Gay best friend? Ik denk dat ze het wel zouden kunnen vinden. Chris heb ik echter geen ideeën voor...


    I agree met Nathaniel, ik ga even Chris zijn rol lezen.

    Idee: Chris kent denk ik Athena wel aangezien zij veel omgaat met Nathaniel, maar Chris en Athena gaan niet zo vaak met elkaar om., misschien worden ze later vrienden?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 13:46 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Athena is klaar en staat open voor relaties.


    Misschien dat Caspian Athena door middel van creatieve opdrachten uit haar depressie probeert te helpen? Al zullen zijn opdrachten voornamelijk met muziek te maken hebben, denk ik zo. Hij zal haar wel mogen, gezien ze eigenlijk gewoon oogt als de onschuld zelve.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Misschien dat Caspian Athena door middel van creatieve opdrachten uit haar depressie probeert te helpen? Al zullen zijn opdrachten voornamelijk met muziek te maken hebben, denk ik zo. Hij zal haar wel mogen, gezien ze eigenlijk gewoon oogt als de onschuld zelve.



    Muziek is ook creatief in mijn oogpunt (; . Athena zou hem waarschijnlijk als lievelingsdocent kiezen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)


    Muziek is ook creatief in mijn oogpunt (; . Athena zou hem waarschijnlijk als lievelingsdocent kiezen.


    Omdat er tekenen en schilderen stond, maar je hebt wel gelijk. c: Waarschijnlijk zou Caspian ook zeker wel het beste met Athena voorhebben.


    I'm your little ray of pitch black.

    Vellichor schreef:
    (...)

    Opposites attract werkt in dit geval wel voor mij ^^. Misschien dat ze elkaar dan al gewoon een aantal jaar/sinds het begin van school kennen, dat ze steeds betere vrienden zijn geworden?


    Ja, Nate is een jaartje ouder dan Scarlett dus we kunnen doen dat ze hem in de eerste paar weken leerde kennen toen ze nog helemaal niet populair was en hij haar de school hielp leren kennen en ze nu steeds betere vrienden zijn geworden (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Polovina schreef:
    Athena is klaar en staat open voor relaties.


    Ik zit al een tijdje na te denken voor Athena en Scarlett + Callum maar ik weet nog niets goed, heb jij een idee?


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Ik zit al een tijdje na te denken voor Athena en Scarlett + Callum maar ik weet nog niets goed, heb jij een idee?


    Ik ga hun rollen lezen nadat ik klaar ben met mijn Engels Huiswerk (:


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    I agree met Nathaniel, ik ga even Chris zijn rol lezen.

    Idee: Chris kent denk ik Athena wel aangezien zij veel omgaat met Nathaniel, maar Chris en Athena gaan niet zo vaak met elkaar om., misschien worden ze later vrienden?


    Ja, dat werkt ^^.


    @Nia, dat tussen Caspian en Nathe is ook goed :3. Ik denk dat Nathe hem wel zou vertrouwen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 14:13 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb alle relaties tot dusver genoteerd bij mijn rol. c:

    Ik wilde een schandaal creëren met mijn docent, hopelijk gaat dat nog lukken. Er doen tot nu toe minder mensen mee dan ik had verwacht. ö


    I'm your little ray of pitch black.