• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Nia schreef:
    Voor Caspian zoek ik eigenlijk nog een lievelingsstudent. Wie is er een beetje een heilig boontje? Of op zijn minst iemand die schijnheilig is in zijn lessen?

    Ik lees zo de rollen eens door. c:



    Ik zie Chris nogwel doen alsof hij nooit iets fout doet?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik twijfel nog tussen deze fc's D;

    1.





    2.





    3.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben voor de derde ^^, hoe heet ze?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Amberle schreef:
    Ik twijfel nog tussen deze fc's D;

    1.





    2.





    3.




    hmm, ze zijn alle drie echt super gorgeous. Ik zou denk ik toch gaan voor 1 of 3. Het ligt een beetje aan de persoonlijkheid van je personage.


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    (...)

    hmm, ze zijn alle drie echt super gorgeous. Ik zou denk ik toch gaan voor 1 of 3. Het ligt een beetje aan de persoonlijkheid van je personage.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik twijfel of de derde niet te oud lijkt though.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mirin schreef:
    Het karakter van Jaylinn staat vast, iemand die alvast een of andere relatie met haar wil?


    Ik zag dat Jay's vader is overleden? Callum's moeder is overleden dus we kunnen doen dat toen Jay's vader overleed ze naar elkaar toe groeiden en nu een goede vriendschap hebben? Voor Scarlett dacht ik misschien aan enemies, of Jaylinn nou wel of niet om populariteit geeft zou Scarlett haar alsnog als zien als iemand die haar it-girl status wil afpakken.


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Mirin schreef:
    Het karakter van Jaylinn staat vast, iemand die alvast een of andere relatie met haar wil?


    Ik heb Chris en Nathe? Ik zal Jaylinn zo even doorlezen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Ik zag dat Jay's vader is overleden? Callum's moeder is overleden dus we kunnen doen dat toen Jay's vader overleed ze naar elkaar toe groeiden en nu een goede vriendschap hebben? Voor Scarlett dacht ik misschien aan enemies, of Jaylinn nou wel of niet om populariteit geeft zou Scarlett haar alsnog als zien als iemand die haar it-girl status wil afpakken.


    Dat van Callum is echt een heel goed idee, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Jay geeft niet zoveel om populariteit maar doordat ze nogal 'in your face' is kan ik me voorstellen dat Scarlett dat wel denkt. Ik denk alleen niet dat Jay het type is die Scarlett dan op zou zoeken, ze zou haar eerder vermijden om confrontaties te voorkomen.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Iemand in voor een relatie met Elín c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    Iemand in voor een relatie met Elín c: ?


    Ik heb Athena voor je.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Amberle schreef:
    Iemand in voor een relatie met Elín c: ?


    Oeh ik denk dat Cath en Elín het best goed met elkaar zullen vinden. (Lol, ik las je rol door en ze is super cute enz en dat staat er tussen likes opeens 'sex' hahaha ik moest even lachen x'D. Quiet girls are the wildest in bed as they say.)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Scarlett Rose Lukasiak — Hen vaders zijn vrienden, en Caspian's vader heeft hem de belofte laten maken dat hij een oogje in het zeil houdt voor de brunette. Caspian blijft de jongedame pushen om beter haar best te doen, wat haar als resultaat een vreselijke hekel aan hem geeft, wat Cas maar voor lief neemt.

    Callum Rhys Buckley — Caspian en Callum zijn vreemd genoeg vrienden, iets dat je niet snel zou denken. Cas is de enige die echt lijkt te begrijpen wat Callum nodig heeft. En wat zou dat dan wel niet zijn? Spijbelen in het lokaal van Caspian als hij er echt weer eens even genoeg van heeft. Caspian laat het allemaal toe, puur omdat hij de jongen maar al te goed begrijpt, ondanks dat hij dat niet zou mogen.

    Athena Averlyn Paparizou — Dat Athena een gevecht heeft tegen haar depressie merkt Caspian al gauw op, evenals haar creatieve talenten. Aangezien Caspian wel beseft hoe hij dit het beste aan kan pakken, en het beste met haar voorheeft zal hij haar creatieve opdrachten toewerpen om haar bezig te houden en haar uit haar depressie te redden.

    Christian Sinclaire — Misschien is het iets waar Caspian alles behalve trots op is, maar hij is iemand die zichzelf erg herkent in deze jongen en zijn rebelse gedrag. Het is zo dat Cas hem een tikkeltje voortrekt, al doet hij dit geheel onbewust. Wanneer de jongen op zijn telefoon zit zal hij dit minder snel ophalen, evenals de jongen antwoorden op opdrachten laten geven.

    Nathaniel Sinclaire — Caspian heeft door dat de jongen over zichzelf heen laat lopen, en gunt hem meer dan dat. Zelf probeert Caspian hier de jongen mee te helpen, gezien hij een goede toekomst in ogen heeft voor hem. Caspian heeft ook door dat de jongen niet op dames valt, al zal hij dit niet gauw uitspreken omdat hij de jongen niet af zou willen schrikken. Nate zal hem echter in vertrouwen nemen hierover.

    Catherine Loraine Daelli — Als ik het goed gelezen heb, misschien dat haar vader bij het advocatenbureau werkt van Caspian's vader, en dat zij elkaar al een hele tijd kennen, ongeacht hen leeftijden. Misschien dat Cas zelfs vroeger op haar paste zo nu en dan en dat hij zich niet aan de regels van haar ouders hield, en dat ze dat nu ook weer verwacht?

    Tamara Elizabeth Chamberlain — Caspian beseft zich vanaf het begin niet echt hoe een onschuldig spelletje uit zal kunnen lopen tot iets dat velen malen groter is dan hij had verwacht. Langzaam valt hij voor de jongedame, wat tegen al zijn moralen ingaat. Cas beseft zich dat hij zich hiermee goed in de nesten heeft geholpen.

    Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison — Ook hier heb ik gelezen dat het over een advocatenkantoor gaat. Misschien dat dit ook bij het kantoor kan zijn van Caspian's vader en dat ze elkaar ontmoet hebben bij de begrafenis van haar vader? Dat ze het wel konden vinden en dat hij haar toen wat gesteund heeft. Misschien wel leuk als het contact daarna verwaterd is en ze hem ineens als docent ziet?

    Simon Eddy Fordon — Misschien dat Caspian en Simon verre familie zijn? Dat er toch wel contact was voordat hij docent is. Verder weet ik nog niet zo goed hoe Simon is, dus als je wat beters weet mag je het zeggen.

    Elín Camari Nyström — Caspian zou best eens zijn lievelingetje gevonden kunnen hebben in deze jongedame. Heb jij een idee?


    Ik heb even een paar ideetjes neergezet. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik heb Athena voor je.


    Ik denk dat Athena en Elín wel met elkaar kunnen opschieten. Elín spreekt meerdere talen, dus misschien dat ze Athena kan helpen met haar dyslexie?

    Sempre schreef:
    (...)

    Oeh ik denk dat Cath en Elín het best goed met elkaar zullen vinden. (Lol, ik las je rol door en ze is super cute enz en dat staat er tussen likes opeens 'sex' hahaha ik moest even lachen x'D. Quiet girls are the wildest in bed as they say.)


    Er staat niet voor niks dat ze ook flirty kan zijn :Y) Anyhow, ik zie Elín en Cath wel vriendinnen zijn c: Cath houdt van kleding die anders is en Elín maakt graag haar eigen kleding, dus ze kunnen samen zeuren over hun schooluniform :Y)


    Nia schreef:

    Elín Camari Nyström — Caspian zou best eens zijn lievelingetje gevonden kunnen hebben in deze jongedame. Heb jij een idee?[/font]

    Ik heb even een paar ideetjes neergezet. c:


    Ze is een dromer though, dus wel grote kans dat ze de helft van de tijd niet oplet tijdens de les, en nogal onhandig dus ze zal nogal wat muziekinstrumenten vernielen waarschijnlijk, ik weet niet of hij daar blij van wordt ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jaylinn's relatielijstje, wordt nog aangepast:

    Callum Rhys Buckley – “He’s like my human diary you know.” - Callum en Jay hebben een overeenkomst in hun familiesituatie. Callum’s moeder is overleden, net als Jay’s vader. Vanaf het overlijden van Jay’s vader zijn zij en Callum naar elkaar toegegroeid en is er een goede vriendschap ontstaan.

    Catherine Loraine Daelli – ”I respect her, because she’s so direct.” – Catherine en Jay zijn absoluut geen vriendinnen. Het is niet dat ze elkaar haten, Jay respecteert Catherine doordat ze zo direct is, maar mede hierdoor botsen ze weleens. Jay probeert de confrontatie echter zoveel mogelijk te vermijden.

    Caspian Convington – ”He was there for me when I needed someone.” – Caspian en Jay hebben elkaar ontmoet op de begrafenis van Jay’s vader. Ze hebben toen een tijdje gepraat en Jay voelde een enorme steun van hem op dat moment. Het contact is daarna wat verwaterd. Ze weet nog niet dat hij docent wordt bij haar op school.

    Zeshaun de Luca – "He's like my personal trainer and good friend in one." – Zeshaun en Jay gaan vaak samen sporten. Ze kunnen goed met elkaar opschieten en Jay waardeert zijn vriendschap erg.

    Tamara Elizabeth Chamberlain – "I don't really know her, we never really talk." – Tamara en Jaylinn kennen elkaar niet echt. Wanneer ze elkaar tegenkomen begroeten ze elkaar wel even, maar tot een goed gesprek komt het nooit.

    Athena Averlyn Paparizou - ….

    Christian Sinclaire - ….

    Nathaniel Sinclaire - ….

    Scarlett Rose Lukasiak - ….

    Simon Eddy Fordon - ….

    Elin Camari Nyström - ….

    Maximus Ephraim Simeon Kingston - ….

    Iliona Emily Bayer - ….

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 19:16 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.