• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Polovina schreef:
    (...)

    Misschien de moeder van Athena?


    Zou opzich wel kunnen, alleen denk ik dat het leuker is als het andere personage ook een senior is, dan zijn kunnen er wat meer awkward moments zijn haha.

    Misschien dat de twee elkaar op een andere manier kennen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik heb een idee, mocht iemand interesse hebben. De moeder van Catherine heeft een verhouding met een andere vrouw. Lijkt het iemand leuk dat die andere vrouw het moeder de zijn/haar personage is? ^^

    Voor overige relaties staat Catherine ook altijd open.


    Voor Catherine dacht ik er aan dat ze erg goede vriendinnen zijn en Cat een beetje Scarlett's ''side kick'' is. Scarlett is een materialistische it girl en de populariteit kan af en toe wel naar haar hoofd stijgen. Catherine lijkt me juist meer iemand die wel elite en populair is, maar een stuk meer down to earth. Ze vullen elkaar best goed aan imo.


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Ziegler schreef:
    Tamara staat open voor relaties


    Ik heb Chris en Nathe? Ik zal Tamara zo even doorlezen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sempre schreef:
    (...)

    Zou opzich wel kunnen, alleen denk ik dat het leuker is als het andere personage ook een senior is, dan zijn kunnen er wat meer awkward moments zijn haha.

    Misschien dat de twee elkaar op een andere manier kennen?


    Oké, heb jij enig idee?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ziegler schreef:
    Tamara staat open voor relaties


    Ik heb Athena voor je.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Voor Catherine dacht ik er aan dat ze erg goede vriendinnen zijn en Cat een beetje Scarlett's ''side kick'' is. Scarlett is een materialistische it girl en de populariteit kan af en toe wel naar haar hoofd stijgen. Catherine lijkt me juist meer iemand die wel elite en populair is, maar een stuk meer down to earth. Ze vullen elkaar best goed aan imo.


    Ahh ja, klinkt goed, lijkt me leuk!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Polovina schreef:
    (...)

    Oké, heb jij enig idee?


    Wat voor werk doen haar ouders? Wellicht dat Catherine's vader een zakenrelatie is van Athena's vader/moeder?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Wat voor werk doen haar ouders? Wellicht dat Catherine's vader een zakenrelatie is van Athena's vader/moeder?


    Ik had als idee voor Athena's vader dat hij werkt bij een castingbureau, dus dat kan.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze wel overweg zal kunnen met beiden? :3


    Scarlett en Tamara lijken best veel op elkaar, is Tamara populair? Dan kunnen we doen dat ze vrienden zijn die beiden in de populaire groep zitten en elkaar zo hebben leren kennen. Callum is wel echt een jerk, het lijkt me leuk om te doen dat ze tijdens hun freshman of sophmore year een relatie hebben en Callum haar heeft bedrogen en ze elkaar daarom nu totaal niet mogen :3


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Sempre schreef:
    Ik heb een idee, mocht iemand interesse hebben. De moeder van Catherine heeft een verhouding met een andere vrouw. Lijkt het iemand leuk dat die andere vrouw het moeder de zijn/haar personage is? ^^

    Voor overige relaties staat Catherine ook altijd open.


    Ik heb de moeder van Chris en Nathe?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Scarlett en Tamara lijken best veel op elkaar, is Tamara populair? Dan kunnen we doen dat ze vrienden zijn die beiden in de populaire groep zitten en elkaar zo hebben leren kennen. Callum is wel echt een jerk, het lijkt me leuk om te doen dat ze tijdens hun freshman of sophmore year een relatie hebben en Callum haar heeft bedrogen en ze elkaar daarom nu totaal niet mogen :3


    Ik zou Tamara wel als populair zien ja, dus dat is goed! Dat laatste vind ik alleen niet zo'n ding voor Tamara omdat ze niet zo'n relatiepersoon is. Misschien haten ze elkaar omdat ze elkaar niet uit kunnen staan? Dat ze vaak aan het bekvechten zijn? C:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik heb Athena voor je.


    Ik denk dat Tamara best wel over Athena heen zou lopen. Misschien dat ze dus niet echt vriendinnen zijn?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik had als idee voor Athena's vader dat hij werkt bij een castingbureau, dus dat kan.


    Hm, wellicht dat hij ooit Catherine's moeder heeft gecast voor haar eerste broadwayshow en dat die twee sindsdien goede vrienden zijn?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Vellichor schreef:
    (...)

    Ik heb de moeder van Chris en Nathe?


    Ohh, dat is misschien wel leuk ja. Even kijken hoe zij het dan van te voren met elkaar kunnen vinden haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, wellicht dat hij ooit Catherine's moeder heeft gecast voor haar eerste broadwayshow en dat die twee sindsdien goede vrienden zijn?


    Ik stem voor!


    Wat zal de relatie tussen Catherine en Athena zijn?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina