• Vorig jaar april hebben we een Hobbit marathon gehouden. Ik vond dat een groot succes, dus waarom dit jaar dan geen LOTR marathon?

    Waar?
    Bij Froukje in Amersfoort
    Verzamelen bij Station Amersfoort Schothorst Spoor 2


    Wanneer?
    Het is de bedoeling dat we van een zaterdag- op zondagnacht gaan kijken, van 18 op 19 juni!

    Zeker
    Tormund || Natas || 26 || Rijsenhout
    ProngsPotter || Froukje || 15 || Amersfoort
    Firan || Nánouk || 20
    Kirara || Daniela || 23 || Nijmegen
    Cynic || Sofie || 20

    Misschien
    Pterodactyl || Felicia || 19 || Mechelen
    _FallenAngel || Anne-Mirthe || 12
    EvilDaughter || Amina || 15

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 23:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, dit lijkt me zo leuk! Op zich zou het wel bij mij thuis kunnen als ik het vroeg, maar dat ligt vrees ik wel heel zuidelijk, haha. :') Je mag me op misschien zetten!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    Oh, dit lijkt me zo leuk! Op zich zou het wel bij mij thuis kunnen als ik het vroeg, maar dat ligt vrees ik wel heel zuidelijk, haha. :') Je mag me op misschien zetten!


    Leuk! Hoelang treinen woon jij vanaf de grens? :"P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)

    Leuk! Hoelang treinen woon jij vanaf de grens? :"P


    Geen idee, eigenlijk, maar Antwerpen met de trein van hieruit een uur en veertig minuten en dan moet je nog eens een bus nemen. Het ligt vlak tegen de grens met Wallonië. :') Dus tja, ik geloof niet dat de meeste Nederlanders het zien zitten om hier naartoe te komen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zou zeggen dat mensen bij mij in Mechelen in België ook mogen langskomen, afhankelijk van de datum. Ik heb niet alle films, dus die zouden voorzien moeten worden. ;D Als ik zelf niet kan komen, of iets dergelijks, doe ik lekker online mee. (:


    What would Emma do?

    Oehh wat leuk!! (Hoewel ik er vrij zeker van ben dat het niet gaat mogen, maar dat terzijde)
    Dit lijkt me echt heel gaaf! Zet mij ook maa- HOLY F*CK HET SNEEUWT!
    Ahum, zet mij ook maar op misschien ^^

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 11:36 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Oehh wat leuk!! (Hoewel ik er vrij zeker van ben dat het niet gaat mogen, maar dat terzijde)
    Dit lijkt me echt heel gaaf! Zet mij ook maa- HOLY F*CK HET SNEEUWT!
    Ahum, zet mij ook maar op misschien ^^

    I dunno, misschien dat wij gedeeltelijk samen kunnen reizen ofzo? (: Je woont vlak bij Utrecht, toch? Daar kom ik vast langs.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pterodactyl schreef:
    Ik zou zeggen dat mensen bij mij in Mechelen in België ook mogen langskomen, afhankelijk van de datum. Ik heb niet alle films, dus die zouden voorzien moeten worden. ;D Als ik zelf niet kan komen, of iets dergelijks, doe ik lekker online mee. (:

    Films heb ik sowieso. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk! Ik ging waarschijnlijk op reis die periode, dus zet me maar bij misschien ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Amphibian schreef:
    (...)
    I dunno, misschien dat wij gedeeltelijk samen kunnen reizen ofzo? (: Je woont vlak bij Utrecht, toch? Daar kom ik vast langs.



    Ohja, dat zou kunnen inderdaad! Klopt, daar in de buurt ja (:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    SonOfCoul schreef:
    Leuk! Ik ging waarschijnlijk op reis die periode, dus zet me maar bij misschien ^^

    Natuurlijk ga jij weer op reis. (no_chears)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zet mij maar bij misschien neer. Ik heb een grote huiskamer, dus het zou misschien wel bij ons kunnen (als mij ouders daarin meestemmen natuurlijk, maar die zijn vrij gemakkelijk daarin ^^ ) In Lunteren en voor iemand die dat niet kent: gemeente Ede ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Natuurlijk ga jij weer op reis. (no_chears)


    Zo vaak ga ik nu ook weer niet op reis d:
    In het begin van de paasvakantie zou het denk ik moeten lukken ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Btw, het kan zijn dat als jullie een weekend hebben geptikt dat ik op schapenstage ben, dus dan gaat het voor mij niet door. Waarschijnlijk is die schapenstage van 7 tot 27 april ongeveer


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Of course I'm in hehe.

    Lisa // 18 // Hilversum of Nijmegen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Laleah schreef:
    Btw, het kan zijn dat als jullie een weekend hebben geptikt dat ik op schapenstage ben, dus dan gaat het voor mij niet door. Waarschijnlijk is die schapenstage van 7 tot 27 april ongeveer


    Wat houdt schapenstage in? Ô.o
    Daar heb ik nu nog nooit van gehoord :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."