• Vorig jaar april hebben we een Hobbit marathon gehouden. Ik vond dat een groot succes, dus waarom dit jaar dan geen LOTR marathon?

    Waar?
    Bij Froukje in Amersfoort
    Verzamelen bij Station Amersfoort Schothorst Spoor 2


    Wanneer?
    Het is de bedoeling dat we van een zaterdag- op zondagnacht gaan kijken, van 18 op 19 juni!

    Zeker
    Tormund || Natas || 26 || Rijsenhout
    ProngsPotter || Froukje || 15 || Amersfoort
    Firan || Nánouk || 20
    Kirara || Daniela || 23 || Nijmegen
    Cynic || Sofie || 20

    Misschien
    Pterodactyl || Felicia || 19 || Mechelen
    _FallenAngel || Anne-Mirthe || 12
    EvilDaughter || Amina || 15

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 23:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ugh same same. Ik heb een bruiloft op de enige datum dat ik zou kunnen. Sorry guys.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Laleah schreef:
    Schrijf mij maar uit! April is schapenstage voor my.... :(

    Er staan data tot juni...


    Every villain is a hero in his own mind.

    WinchesterDean schreef:
    (...)

    Afhankelijk van welk uur we afspreken, doe ik er zo'n 3 uur over om vanuit Brussel te komen. Maar het duurt dan nog is 40 à 50 minuten voor mij om tot in Brusssel te geraken (met trein geen rechtstreekse verbinden en met de bus moet ik een metro nemen, die maar om de zoveel tijd rijdt). Ik ben bijna 4 uur onderweg (enkel), haha xD Maar dat komt ook omdat ik gek ben, knettergek ^^ :D

    x Stefanie.

    Btw, als mijn Tauriel afgeraakt tegen dan (en er terug aan begonnen, heb mijn Fili plannen aan de kant geschoven haha xD mijn lijst is gewoon veel te lang qua cosplays), zal ik het dus dragen :D Lekker als Tauriel op de trein, haha :D

    voor mij is het niet te ver maar mijn ouders...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Glorfindel schreef:
    (...)
    voor mij is het niet te ver maar mijn ouders...


    Mja dat ken ik helaas wel :/ mocht om die reden vroeger ook niet op veel plekken aanwezig zijn :/

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    De datum is geprikt. Zet allemaal 18 juni in jullie agenda! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah, dan zou ik als het goed is moeten kunnen ^^
    Het valt iig tijdens mijn periode van 3 maanden vrijheid :')


    Stenenlikker

    18 juni kan ik in principe, maar is nog afhankelijk van hoe zwaar mijn vlucht terug is geweest ^^

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik hoop heel chill ;3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Glorfindel schreef:
    (...)
    voor mij is het niet te ver maar mijn ouders...

    Mijn ouders hebben zelfs al gezegd dat je op de thee mag komen (eindeloze theeleuten die ze zijn, geef mij maar koffie) als dat hen ervan overtuigt dat je meekan. Of, iets minder drastisch, mij bellen om zich ervan te verzekeren dat ik geen vent van 50 ben :3

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 12:37 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ewijn schreef:
    Ah, dan zou ik als het goed is moeten kunnen ^^
    Het valt iig tijdens mijn periode van 3 maanden vrijheid :')
    Same for me!
    Tenzij ik dan een summercourse heb, maar ik geloof het niet.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik weet nog niet zeker of ik kan komen bij nader in zien, want ik kreeg gister pas te horen dat we met alle bedrijven in de stad voor een goed doel gaan koken (kanker) en dan zitten we vol tot the max. Precies op de dag na de marathon :'c

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 10:39 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Awh ik vind het super leuk dat jullie dit doen, super lief dat ik ook uitgenodigd werd, maar ik zit midden in de examens op dat moment en zal er dus jammer genoeg niet bij kunnen zijn :'(
    Hey ik wens jullie wel een super dag/nachtje toe want de vorige keer vond ik het geweldig!
    Ik zal jullie missen vrienden!


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Dus.. de datum is geprikt. Ik neem aan dat jullie nu wel weten of jullie op zeker kunnen? ^^
    Vanaf hoe laat gaan we het doen? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet even kijken of ik 17 juni alweer terug ben uit Amerika want daar ga ik met school 3 weken naar toe :)


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring

    Vibes schreef:
    Ik moet even kijken of ik 17 juni alweer terug ben uit Amerika want daar ga ik met school 3 weken naar toe :)


    Update. Ik heb net naar het schema gekeken en ik kom de 20e pas weer aan in Nederland dus ben bang dat ik niet kan :/


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring