• Vorig jaar april hebben we een Hobbit marathon gehouden. Ik vond dat een groot succes, dus waarom dit jaar dan geen LOTR marathon?

    Waar?
    Bij Froukje in Amersfoort
    Verzamelen bij Station Amersfoort Schothorst Spoor 2


    Wanneer?
    Het is de bedoeling dat we van een zaterdag- op zondagnacht gaan kijken, van 18 op 19 juni!

    Zeker
    Tormund || Natas || 26 || Rijsenhout
    ProngsPotter || Froukje || 15 || Amersfoort
    Firan || Nánouk || 20
    Kirara || Daniela || 23 || Nijmegen
    Cynic || Sofie || 20

    Misschien
    Pterodactyl || Felicia || 19 || Mechelen
    _FallenAngel || Anne-Mirthe || 12
    EvilDaughter || Amina || 15

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 23:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even een MT. Het lijkt me erg leuk, maar het is wel erg ver weg...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil heel graag, mits ik kan. Ik weet alleen dat ik 15/16/17 april niet kan, omdat ik dan naar de 80e verjaardag van mn oma ga.
    Nánouk | 20 | Middelburg


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het kan ook bij mij thuis (: Ik woon in Amersfoort, vlak bij Utrecht, wat best wel centraal ligt.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Voor wie het oké vinden als het thuis is... De vorige keer deden we het wel 's nachts, want anders red je het niet met OV. Of we moeten er kunnen overnachten. Maar misschien handig voor ouders om te weten. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    Voor wie het oké vinden als het thuis is... De vorige keer deden we het wel 's nachts, want anders red je het niet met OV. Of we moeten er kunnen overnachten. Maar misschien handig voor ouders om te weten. :Y)


    Bij mij is dat geen probleem (:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Top. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, het lijkt me heel leuk om te komen! ^^
    Ik hoop wel dat het gaat uitkomen, want de vorige keer zat ik geloof ik in toetsstress ofzo..


    Stenenlikker

    Zet mij maar op de misschien lijst, net zoals vorige keer is het afhankelijk van de datum (aangezien ik 1 op 2 weekends werk).
    16-17 april is het weekend dat ik vrij ben (2&3 ga ik al naar de FACTS-spring edition en heb mijn tickets al :/))

    x Stefanie.



    stefanie|23j|oost-vl :D

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:54 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    16-17 april is goed voor mij? Het weekend ervoor en erna kan ik niet :'P
    Oh, maar Nanouk kan dan niet, zie ik. Wanneer heb jij precies de verjaardag van je oma? Niet alle drie de dagen toch? Gezien we toch 's nachts kijken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    16-17 april is goed voor mij? Het weekend ervoor en erna kan ik niet :'P
    Oh, maar Nanouk kan dan niet, zie ik. Wanneer heb jij precies de verjaardag van je oma? Niet alle drie de dagen toch? Gezien we toch 's nachts kijken?
    Nee, ze is de 16e jarig, maar we gaan er de vrijdag heen en zondag terug, aangezien het voor ons best ver reizen is.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ironfoot schreef:
    (...)Nee, ze is de 16e jarig, maar we gaan er de vrijdag heen en zondag terug, aangezien het voor ons best ver reizen is.

    Ah oké, dan houdt het op! We zouden ook naar mei kunnen kijken, of zijn er dan mensen met examens?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dus... Waar gaan we het doen? Kunnen de mensen die hun huis hebben opgegeven nog even reageren of het ook 's nachts mag/kan?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    Dus... Waar gaan we het doen? Kunnen de mensen die hun huis hebben opgegeven nog even reageren of het ook 's nachts mag/kan?


    Heb ik volgens mij al gedaan, maar bij mij kan/mag het ook 's nachts ^^ *O*

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 21:30 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nou gezien jij de enige bent die heeft gereageerd en Amersfoort nog best centraal is... zullen we het dan bij jou doen? (:
    Kun jij mij de weekenden in april en mei geven die je niet kan? Dan doe ik die niet in de datumprikker.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    Nou gezien jij de enige bent die heeft gereageerd en Amersfoort nog best centraal is... zullen we het dan bij jou doen? (:
    Kun jij mij de weekenden in april en mei geven die je niet kan? Dan doe ik die niet in de datumprikker.


    Jahoor, prima! Ik zoek ze even op (:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.