• Vorig jaar april hebben we een Hobbit marathon gehouden. Ik vond dat een groot succes, dus waarom dit jaar dan geen LOTR marathon?

    Waar?
    Bij Froukje in Amersfoort
    Verzamelen bij Station Amersfoort Schothorst Spoor 2


    Wanneer?
    Het is de bedoeling dat we van een zaterdag- op zondagnacht gaan kijken, van 18 op 19 juni!

    Zeker
    Tormund || Natas || 26 || Rijsenhout
    ProngsPotter || Froukje || 15 || Amersfoort
    Firan || Nánouk || 20
    Kirara || Daniela || 23 || Nijmegen
    Cynic || Sofie || 20

    Misschien
    Pterodactyl || Felicia || 19 || Mechelen
    _FallenAngel || Anne-Mirthe || 12
    EvilDaughter || Amina || 15

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 23:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zet mij maar bij Misschien :D Ik woon in Lopik, maar Amersfoort is te doen voor mij
    Datum maakt voor mij niet uit! Ik weet nog niet zeker hoe het zit met school dus ik weet niet of ik echt kom, maar ik ga mijn best doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zet mij maar op misschien. Ligt er natuurlijk aan of ik op die datum kan. De woonplaats is nog steeds Nijmegen ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zie net dat ik alleen kan als het op 30 april gebeurd.. Anders zit ik met toetsweken of exchanges op school, en op de 30e heb ik vakantie..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Well, in juni ben ik klaar met mijn examens, dus dat zou in principe moeten kunnen :Y) Ik kijk nog even aan welke datum er word geprikt voordat ik ook daadwerkelijk zeg dat ik kan haha

    Ik heb de datumprikker ingevuld. Ik baal nog steeds zo hard van mijn weekend en de Utrechtmeeting dus beter gaat mijn eerste meeting nu wel lukken.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Datums zijn ingevuld ^^ Ik kom graag weer langs ^^
    zet me momenteel maar op misschien, aangezien het afhankelijk is van de datum ;)

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Leuk leuk c;
    Bedankt voor het invullen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb ook mijn datums ingevuld ^^ Het kan alleen nog zijn dat ik ze verander, omdat ik geen agenda bij heb.
    Maar het laatste weekend kan ik sowieso, omdat ik dan al vakantie heb :Y)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 8:34 ]


    Stenenlikker

    18 Juni kan vrijwel iedereen, yess misschien kan ik dan eindelijk weer eens naar een meeting :Y)

    Echt veel te ver voor mij helaas


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik heb de datum prikker ingevuld. Mijn naam is blijkbaar felicia-meat. Oud e-mail adres :')


    What would Emma do?

    Ik wil de datumprikker ook wel invullen, maar ik heb echt nul overzicht over die periode.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Glorfindel schreef:
    Echt veel te ver voor mij helaas


    Afhankelijk van welk uur we afspreken, doe ik er zo'n 3 uur over om vanuit Brussel te komen. Maar het duurt dan nog is 40 à 50 minuten voor mij om tot in Brusssel te geraken (met trein geen rechtstreekse verbinden en met de bus moet ik een metro nemen, die maar om de zoveel tijd rijdt). Ik ben bijna 4 uur onderweg (enkel), haha xD Maar dat komt ook omdat ik gek ben, knettergek ^^ :D

    x Stefanie.

    Btw, als mijn Tauriel afgeraakt tegen dan (en er terug aan begonnen, heb mijn Fili plannen aan de kant geschoven haha xD mijn lijst is gewoon veel te lang qua cosplays), zal ik het dus dragen :D Lekker als Tauriel op de trein, haha :D


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik ga waarschijnlijk maar over een maand of 2 kunnen zeggen of ik echt kom, omdat mijn examens momenteel nog niet vast liggen. Al kan ik volgens de voorlopige planning wel (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Schrijf mij maar uit! April is schapenstage voor my.... :(


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.