• Vorig jaar april hebben we een Hobbit marathon gehouden. Ik vond dat een groot succes, dus waarom dit jaar dan geen LOTR marathon?

    Waar?
    Bij Froukje in Amersfoort
    Verzamelen bij Station Amersfoort Schothorst Spoor 2


    Wanneer?
    Het is de bedoeling dat we van een zaterdag- op zondagnacht gaan kijken, van 18 op 19 juni!

    Zeker
    Tormund || Natas || 26 || Rijsenhout
    ProngsPotter || Froukje || 15 || Amersfoort
    Firan || Nánouk || 20
    Kirara || Daniela || 23 || Nijmegen
    Cynic || Sofie || 20

    Misschien
    Pterodactyl || Felicia || 19 || Mechelen
    _FallenAngel || Anne-Mirthe || 12
    EvilDaughter || Amina || 15

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 23:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    spijtig, dat is midden in de examens, ik kan dus niet.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 20:35 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Hmmm, voor mij gaat het m helaas toch niet worden. Ik zit dan met werk en scouting.


    Stenenlikker

    Ja wat is dat nou Belle D:
    Je kwam toch na scouting?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmhmm, maar dan ben ik er pas tegen 10/half 11 en ik wil jullie ook weer niet zo lang laten wachten... Daarnaast moet ik die dag werken, dus zou goed kunnen dat ik het dan niet haal om de nacht door te halen.... (En ik kan het geld iets te goed gebruiken om maar proberen vervanging te regelen.)

    I'm sorry :C


    Stenenlikker

    Kendoka schreef:
    Hmmm, voor mij gaat het m helaas toch niet worden. Ik zit dan met werk en scouting.
    :(


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Kendoka schreef:
    Hmhmm, maar dan ben ik er pas tegen 10/half 11 en ik wil jullie ook weer niet zo lang laten wachten... Daarnaast moet ik die dag werken, dus zou goed kunnen dat ik het dan niet haal om de nacht door te halen.... (En ik kan het geld iets te goed gebruiken om maar proberen vervanging te regelen.)

    I'm sorry :C

    Ah ja, veel eerder heeft het toch heen zin om te beginnen want dan zijn we veel te vroeg klaar xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan niet. Dan speel ik de musical Pocahontas.
    (huil)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Nou, jullie gaan me vermoorden, maar ik zie dat het de 19e vaderdag is en dat is nogal een big deal bij ons thuis, dus ik kan niet wegblijven.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Nou, jullie gaan me vermoorden, maar ik zie dat het de 19e vaderdag is en dat is nogal een big deal bij ons thuis, dus ik kan niet wegblijven.


    Noooooooo :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nou... misschien wel. Maar dat word echt heel erg lastig, omdat die musical pas om 22:00 afgelopen is. En dan doe ik er vanuit Friesland nog twee uur over om in Amersfoort te komen, dus ik kan er hooguit om 24:00 zijn.
    Waarschijnlijk zijn jullie dan al lang begonnen. Nee, wacht even... Ik heb een plan. Even vragen...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    -

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 19:56 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    Nou... misschien wel. Maar dat word echt heel erg lastig, omdat die musical pas om 22:00 afgelopen is. En dan doe ik er vanuit Friesland nog twee uur over om in Amersfoort te komen, dus ik kan er hooguit om 24:00 zijn.
    Waarschijnlijk zijn jullie dan al lang begonnen. Nee, wacht even... Ik heb een plan. Even vragen...


    Anders kijk je de tweede en derde film mee? Dan lassen we een pauze in en gaan we je met zijn allen van het station halen ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Anders kijk je de tweede en derde film mee? Dan lassen we een pauze in en gaan we je met zijn allen van het station halen ^^


    Misschien kan dat. Maar ik denk niet dat het mag. Weer even vragen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    SonOfGondor schreef:
    Nou, jullie gaan me vermoorden, maar ik zie dat het de 19e vaderdag is en dat is nogal een big deal bij ons thuis, dus ik kan niet wegblijven.

    Maar om twaalf uur ben je toch wel weer thuis? Of eerder nog, als je wilt....


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het kan niet. Mijn ouders vinden het "te ingewikkeld".
    Zelf zou ik met alle liefde op de trein stappen, maar ik ben nog maar 12, dus het is maar de vraag of ik alleen 20 km naar het station kan fietsen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner