• Vorig jaar april hebben we een Hobbit marathon gehouden. Ik vond dat een groot succes, dus waarom dit jaar dan geen LOTR marathon?

    Waar?
    Bij Froukje in Amersfoort
    Verzamelen bij Station Amersfoort Schothorst Spoor 2


    Wanneer?
    Het is de bedoeling dat we van een zaterdag- op zondagnacht gaan kijken, van 18 op 19 juni!

    Zeker
    Tormund || Natas || 26 || Rijsenhout
    ProngsPotter || Froukje || 15 || Amersfoort
    Firan || Nánouk || 20
    Kirara || Daniela || 23 || Nijmegen
    Cynic || Sofie || 20

    Misschien
    Pterodactyl || Felicia || 19 || Mechelen
    _FallenAngel || Anne-Mirthe || 12
    EvilDaughter || Amina || 15

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 23:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga waarschijnlijk ook moeten afmelden. Het op en neer reizen gaat waarschijnlijk te veel tijd in beslag nemen en aangezien ik nog voor mijn examen moet leren riskeer ik dat liever niet (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Technisch gezien kan ik... En ik heb ook bijna een auto tot mijn beschikking waardoor het nog handiger wordt... Mag ik op misschien? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    Technisch gezien kan ik... En ik heb ook bijna een auto tot mijn beschikking waardoor het nog handiger wordt... Mag ik op misschien? ^^


    Jaaaa ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wil je me bij misschien zetten?
    Want ik heb mijn ouders bijna overgehaald.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Okee, ik heb het gevraagd, de vragen die heb gekregen.
    - hoelaat tot hoelaat
    Kee das er maar een


    I am Loki, from Asgard and I am burdened with glorious purpose ~Loki~ }{ Mister Potter, our new celebrity ~Severus Snape

    Misschien staat het al ergens in het topic, maar: hoe is het ov naar jouw huis, Froukje?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Misschien staat het al ergens in het topic, maar: hoe is het ov naar jouw huis, Froukje?


    Volgens mij prima. Er is via Schiphol zelfs een trein die naar Schothorst gaat ( zonder dat je hoeft over te stappen) Via Utrecht centraal, Amersfoort centraal (en van de andere kant kom ik niet, maar via Hardewijk ia het ook prima te doen) is het prima te bereiken. Ik wacht dan op het station op jullie, want een uitgebreide routebeschrijving gaat nog wel eens mis :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Volgens mij prima. Er is via Schiphol zelfs een trein die naar Schothorst gaat ( zonder dat je hoeft over te stappen) Via Utrecht centraal, Amersfoort centraal (en van de andere kant kom ik niet, maar via Hardewijk ia het ook prima te doen) is het prima te bereiken. Ik wacht dan op het station op jullie, want een uitgebreide routebeschrijving gaat nog wel eens mis :')


    Mijn 9292 geeft een bus aan vanaf Amersfoort Centraal van een paar minuten, kan dat kloppen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Mijn 9292 geeft een bus aan vanaf Amersfoort Centraal van een paar minuten, kan dat kloppen?


    Een paar minuten? Dat is wel heel snel, waar kom je dan uit?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Een paar minuten? Dat is wel heel snel, waar kom je dan uit?


    "Bushalte station Schothorst, amersfoort"
    10 minuten volgens de app.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kanda > Kirara


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    "Bushalte station Schothorst, amersfoort"
    10 minuten volgens de app.


    Oh nee, tien minuten is inderdaad helemaal prima. Maar doe jezelf een lol, en stap één halte eerder uit. Scheelt toch weer een heel stuk lopen :'D (Denk ik, welke halte kom je dan?)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Oh nee, tien minuten is inderdaad helemaal prima. Maar doe jezelf een lol, en stap één halte eerder uit. Scheelt toch weer een heel stuk lopen :'D (Denk ik, welke halte kom je dan?)


    Het is de eerste halte, geloof ik. En dat is die Schothorst halte, als het goed is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Het is de eerste halte, geloof ik. En dat is die Schothorst halte, als het goed is.


    Met welke bus ga je dan? Dan zoek ik het even voor je uit, anders loop je namelijk een stukje langer. Als je dat geen probleem vindt kan je gewoon bij Schothorst station uitstappen, anders zoek ik het even uit en dan hoef je iets minder ver te lopen ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hoe ver is jouw huis ong vanaf het treinstation?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.