• Oké, hoi! Ik verkeer momenteel in een kledingcrisis.

    Ik draag de truien van mijn oma en jat de sokken van m'n ma. :')
    Nee, oké, serieus... Ik heb dus kleding nodig maar ik ben een beetje (erg) kritisch omdat 9 van 10 de keer dat ik zelf kleding koop het niet lekker zit, het toch niet leuk genoeg is, of nou ja... wat dan ook.

    Maar nu kwam ik eindelijk een webshop tegen waar ze hele leuke dingen verkochten, en voor mij ook redelijk betaalbaar en ik wilde er bijna gaan bestellen...
    Maar toen kwam ik er dus achter dat er een hoop slechte reviews over geschreven zijn...
    (Het is trouwens deze site )

    Dus... Weten mensen hier misschien webshops met wel vergelijkbare kleding (qua stijl) maar wel met betere kwaliteit?
    Webshops waar ze tweedehands kleding verkopen is ook dikke prima trouwens. Vintage vind ik erg leuk.
    Als jullie kleding kopen online, waar bestellen jullie het dan?

    Alvast bedankt!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Romwe.com

    moet je wel je maten heel zeker weten (opmeten met meetlint), geduld hebben want de verzending duurt pokken lang en oh ja, terugsturen is duur dus ja.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Zalando, bristol, v&d etc...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dank jullie!
    Ik ga Romwe zo even beter bekijken. ^^

    V&D is alleen een beetje dood :P


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ken het probleem! hahaha
    Ik doe zelf heel veel kleding weg dat ik nooit gedragen heb, weet niet of ik je ergens blij mee kan maken
    Zelf gebruik ik Depop of United Wardrobe heel veel, is namelijk heel vaak nog nieuwe kleding)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FOxlove schreef:
    Ik ken het probleem! hahaha
    Ik doe zelf heel veel kleding weg dat ik nooit gedragen heb, weet niet of ik je ergens blij mee kan maken
    Zelf gebruik ik Depop of United Wardrobe heel veel, is namelijk heel vaak nog nieuwe kleding)

    Oeh, United Wardrobe is echt nice, thanks!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik koop alleen via Zalando als ik via internet koop. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ken die site niet. Ik koop kleren op topvintage.nl maar dat is niet echt dagelijkse kledij. Voor m'n werk koop ik gewoon kleren in de c&a omdat ze toch ontzettend vuil worden en ik geen design wil dragen daarvoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    H&M, Only, Zara?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik koop vaak op boohoo.com, alleen moet je daar ook wel op de maten letten :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind asos.com ook nog wel leuk of inderdaad winkels die ook verkoopadressen hebben.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman