• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    Trees schreef:
    (...)

    Turtles are taking over the wooooorld O:



    GOOD!



    Nota van de biologist in mij: Turtle is een waterschildpad, tortoise is een landschildpad. SPREAD THE WORD.


    What would Emma do?

    Stomme profielfoto, ga het eens doen :c


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    gaat dit zo door


    i put the fun in funeral

    Waarom is mijn moeder niet thuis? Ik wil echt bij iemand uithuilen maar ik weet dat mijn vader dit nooit gaat accepteren.. Mijn hart voelt zo zwaar aan, mijn hoofd staat op ontploffen en ik kan alleen maar huilen. Waarom is ze nou precies vandaag zo laat klaar met werken? Ik heb echt iemand nodi en zij is op het moment de enige die me kan helpen :(


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FOxlove schreef:
    Waarom is mijn moeder niet thuis? Ik wil echt bij iemand uithuilen maar ik weet dat mijn vader dit nooit gaat accepteren.. Mijn hart voelt zo zwaar aan, mijn hoofd staat op ontploffen en ik kan alleen maar huilen. Waarom is ze nou precies vandaag zo laat klaar met werken? Ik heb echt iemand nodi en zij is op het moment de enige die me kan helpen :(



    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mijn simbaby is een jongen!


    What would Emma do?

    Een meisje van 17 dat per direct kinderen wil.. waarom zou je vrijwillig een tienermoeder willen worden?

    // ik weet niet zo goed of de "sperm-switch" iets goeds is. Zaad moet ook vers en gezond zijn/blijven. Dus om de dag zichzelf een handje helpen is een must.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 19:01 ]

    Sahrotaar schreef:
    // ik weet niet zo goed of de "sperm-switch" iets goeds is. Zaad moet ook vers en gezond zijn/blijven. Dus om de dag zichzelf een handje helpen is een must.


    What did I just read


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    What did I just read

    Lelelel :P
    Dat is iets nieuws uit Duitsland. Een "lichtknopje" waarmee mannen hun zaadleiders kunnen blokkeren en zo gewoon seks kunnen hebben zonder bang te hoeven zijn voor nageslacht (: Het is wel een goede uitvinding, maar de kwaliteit zal ook snel minder worden dan.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 19:16 ]

    Pterodactyl schreef:
    Mijn simbaby is een jongen!


    Gefeliciteerd. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd. *O*


    Bedankt! Hij noemt Johnney. (yeah)


    What would Emma do?

    Sahrotaar schreef:
    Een meisje van 17 dat per direct kinderen wil.. waarom zou je vrijwillig een tienermoeder willen worden?

    // ik weet niet zo goed of de "sperm-switch" iets goeds is. Zaad moet ook vers en gezond zijn/blijven. Dus om de dag zichzelf een handje helpen is een must.


    Het kan niet erger als die 'insuline inhaler' dat tumblr zo geniaal vindt :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Sahrotaar schreef:
    (...)
    Lelelel :P
    Dat is iets nieuws uit Duitsland. Een "lichtknopje" waarmee mannen hun zaadleiders kunnen blokkeren en zo gewoon seks kunnen hebben zonder bang te hoeven zijn voor nageslacht (: Het is wel een goede uitvinding, maar de kwaliteit zal ook snel minder worden dan.


    Maarja zo'n knop staat altijd uit, tenzij je kinderen wil. En vers en gezond is het wel als het daarna weer nieuw aangemaakt wordt :Y)

    Blijft trouwens wel een rare uitvinding, zou het niet vertrouwen

    Geweldig onderwerp btw


    Sarah = ongewoon sexy

    Waarom praten we over een spermknopje?
    Het kan heel diep worden in LJH topics.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Call me butthurt, maar ik deelde het eerst, ga dan niet zijn post liken en commenten -.-
    Stupid bitches.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.