• — S T O R Y
    "Once you've been chosen, you belong to them.'
    Rond 2100, Hawaii is verlaten. Sommige zijn nog bewoonbaar, waaronder het eiland Kauai. Alleen wonen hier niet de mensen die je zou verwachten.. Een soort 'mythe' is hier naartoe gestuurd, vampiers. Hun geheim was in gevaar, de mensen waren in gevaar. Sommige konden niet in geheim leven, sommige konden hun dorst niet tegenhouden. Om er voor te zorgen dat de mensheid niet uitstierf zijn ze apart gezet. Aangezien de vampiers hun natuurlijk gedrag is om humanblood te drinken, krijgt iedere vampier een mens op zich. Dit is hun 'voorraad', dus om te kunnen overleven moeten ze de mensen in leven houden.

    — U I T L E G
    In deze RPG speel je een mens of een vampier.

    Taak vampier: Hou je mens in leven, dit is je enige levensvoorraad of je moet je koppigheid, je natuurlijk gedrag overwinnen door dierenbloed te drinken. (Bijzondere alternatief, hou het liefst bij humanblood om het verhaal levende te houden!)

    Taak mens: Je bent als mens bekend met de mythe, volgens de regering ben je 'uitverkorene' om de mensheid in leven te houden. Door middel om gekoppeld te worden aan een vampier, vastzittend op een verlaten eiland samen met deze wezens om mensen in andere werelddelen hun te leven behouden. Het weigeren om bloedvoorraad te zijn is jouw beslissing, meestal valt dit niet bepaald goed bij de vampiers.

    Wordt het een puur spel om te blijven leven, of val je stiekem in het gat der liefde en komt er meer ten sprake?

    — O V E R I G
    • De locatie (als gegeven in de inleiding) is op het Hawaiiaanse eiland Kauai. Een tropisch eiland omgeven door strand, bossen en bergen met een warme temperatuur en de zon die ongeveer 99% van de tijd schijnt.
    • Vampieren kunnen overdag niet in de zon, alleen in de schaduw. Zodra de zon is gevallen komen de wezens naar buiten.
    • De mensen leven een normaal leven, ook al is er geen school en winkels. Benodigdheden zoals kleding, voedsel e.d. worden periodiek 'afgeleverd' door de regering.
    • Vampieren leven of in een eigen huis, of bij hun gekoppeld mens in huis. Overleg dit met elkaar.
    • Hou graag het aantal vampieren & mensen gelijk.
    • Ik probeer zoveel jongen - meisje te doen als jullie dit graag willen.
    • Het koppelen gebeurt met een randomizer. Heb je zelf een voorkeur geef dit dan even door.

    — L I J S T J E
    Naam:
    Mens/Vampier:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Voorkeur koppel: M - V / V - V / M - M + evt. naam.
    Extra:

    • Als je vampier bent, bij Leeftijd je 'normale' leeftijd en dan 'totale leeftijd.'

    — R O L L E N

    Mensen.
    Naam • Faceclaim • Username.
    Molly Adriana Benedikston • Polovina
    Synnøve Ingunn Kjærgaard • Bylot
    Kate Liminick • Sempre
    Ivy Leonora Boyer • Dysthymia
    ? • ? • Sycia
    Archibald Hambleton • Nia
    North Mason Calhoun • Sonder
    Axton Tallon • Kylo

    Vampiers.
    Naam • Faceclaim • Username.
    Paislee Xael Devine • Nia
    Adeline Doan Sandlin • Deryth
    Felicia Alison Hearn • N_Mikaelson
    Elijah Nathaniel Lawson • Polovina
    Axel Benjamin Reynolds • Dysthymia
    Silas Underwood • Nedakh
    ? • ? • calice

    — R E G E L S
    • Zoals elke rpg; de algemene Q regels om het een beetje gezellig te houden.
    • Typ middelmatige lange stukken, minimaal 200 woorden, 7 regels.
    • Praat ABN, dyslexie graag melden dan kunnen we er rekening mee houden.
    • Maximaal 2 personages p.p. Komen we te kort dan kan het overlegd worden.
    • Leeftijd mens ongeveer tussen 16 - 25
    • Houdt het aantal zoveel mogelijk gelijk
    • Hou het taalgebruik netjes.
    • 16+ graag onder een spoiler.
    • Reserveringen blijven drie dagen staan, als je meer tijd nodig hebt, meld het even.
    • Ruzie mag, maar hou het gezellig.
    • Communiceer met je tegenspeler als je ideeën, opmerkingen e.d. hebt.
    • Heb niet alléén contact met je partner, praat met andere vampiers/mensen e.d.
    • Alleen Deryth of Nia maken een nieuw topic aan, tenzij anders aangegeven.

    — T O P I C S
    • Rollentopic 1.
    • Praattopic 1.
    • Speeltopic 1.


    Dit RPG is eerder gemaakt door Poppys,
    wegens tijdgebrek overgenomen door Deryth,
    met goedkeuring van Reigns.
    Credits voor de lay-out gaan naar Nia.

    Vampires are so sexy and powerful —
    they're so otherworldly;
    they have eternal life and youth."

    "There's just something about vampires that's sexy.
    It's the same reason why women go for the bad boy —
    you want them but you shouldn't have them."

    "Vampires are so old that they don't need to impress anyone anymore.
    They're comfortable in their own skin.
    It's this enigmatic strength that's very romantic and old-fashioned.
    I think it goes back to something of a Victorian attitude
    of finding a strong man who's going to look after his woman."

    "Vampires are immortal,
    you can do whatever you want,
    and get away with it.
    And there's the seduction part of course."

    Death is the one predator we can't escape.
    But vampires have found the loophole so many of us crave.
    I think that's the allure of vampirism."

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 12:37 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    N_Mikaelson schreef:
    ah zo, dat had ik er inderdaad niet uit begrepen Sonder, sorry.


    Geen probleem (: Ik waardeer de geruststelling (:
    En je mag me Liesje noemen, als je wil (:


    Mhm?

    Sempre schreef:
    Hm, wellicht dat het zelfs wat verslavend kan werken voor de mensen? Als een extase? (Zoals bij Vampire Academy)


    I like this ^^


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    I like this ^^


    Me2!!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oh jullie zijn lekker enthousiast, haha. Ik loop hier relatielijstjes te maken voor Paislee en Archibald en jullie praten goed door. ;D Ik lees het straks allemaal bij, haha. Ik wordt veel te snel afgeleid, lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Oh jullie zijn lekker enthousiast, haha. Ik loop hier relatielijstjes te maken voor Paislee en Archibald en jullie praten goed door. ;D Ik lees het straks allemaal bij, haha. Ik wordt veel te snel afgeleid, lol.


    Schuldig (':
    Ik heb gewoon echt even geen zin om me weer aan mijn cursussen te zetten, vandaar xd


    Mhm?

    Sempre schreef:
    Hm, wellicht dat het zelfs wat verslavend kan werken voor de mensen? Als een extase? (Zoals bij Vampire Academy)


    Misschien dat dit in het begin nog niet is? Puur wanneer er een hechtere band is? Want het moet natuurlijk wel hard zijn in het begin, toch? Of spreek ik nu iedereen tegen?


    I'm your little ray of pitch black.

    @Sempre, wat mij betreft lijkt me dat ook wel iets. Maar wat Nia zegt, misschien dat het beter werkt naarmate de band tussen de twee hechter is.

    @Liesje, nou, dan moet je er optimaal van gaan genieten!
    Ik zit te denken, misschien dat als een vampier van een ander mens drinkt - per ongeluk of niet - dat dit verkeerd valt en ze hier op een vervelende manier last van kunnen krijgen, ofzo?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 17:17 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sonder schreef:
    (...)

    Schuldig (':
    Ik heb gewoon echt even geen zin om me weer aan mijn cursussen te zetten, vandaar xd


    Haha, ik vind het niet erg hoor. Enkel fijn om te zien! c: En zéér begrijpelijk. . .


    I'm your little ray of pitch black.

    Sonder schreef:
    (...)

    Schuldig (':
    Ik heb gewoon echt even geen zin om me weer aan mijn cursussen te zetten, vandaar xd


    I feel you, ik moet eigenlijk mijn tentamen voor morgen kennen, maar pff, het blijft niet hangen hoor.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Eavan schreef:
    @Sempre, wat mij betreft lijkt me dat ook wel iets. Maar wat Nia zegt, misschien dat het beter werkt naarmate de band tussen de twee hechter is.

    @Liesje, nou, dan moet je er optimaal van gaan genieten!
    Ik zit te denken, misschien dat als een vampier van een ander mens drinkt - per ongeluk of niet - dat dit verkeerd valt en ze hier op een vervelende manier last van kunnen krijgen, ofzo?


    Dat het iets met bloedgroepen ook is dan of zo? Dat het een soort van vergiftiging kan zijn? Voor zowel de vampier van het mens dat gebeten is als het mens zelf? Een kettingreactie?


    I'm your little ray of pitch black.

    Eavan schreef:
    @Sempre, wat mij betreft lijkt me dat ook wel iets. Maar wat Nia zegt, misschien dat het beter werkt naarmate de band tussen de twee hechter is.

    @Liesje, nou, dan moet je er optimaal van gaan genieten!
    Ik zit te denken, misschien dat als een vampier van een ander mens drinkt - per ongeluk of niet - dat dit verkeerd valt en ze hier op een vervelende manier last van kunnen krijgen, ofzo?


    Oh oh, wellicht dat vampiers super beziterig zijn over hun mens en het als een aanval opvatten als iemand van hun mens drinkt?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh oh, wellicht dat vampiers super beziterig zijn over hun mens en het als een aanval opvatten als iemand van hun mens drinkt?


    Dus een soort van overspel?


    Mhm?

    Ik voel het enthousiasme
    Amazing dit stuiteren door een praattopic.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Uuh, hoe bedoel je dat precies, Nia?

    En het als een soort overspel zien vanuit een andere vampier kunnen we er eventueel ook aan toevoegen, creëert alleen maar meer drama voor als het gebeurt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nou begin ik het draadje een beetje te verliezen.
    Ik snap het niet meer :')


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign