• — S T O R Y
    "Once you've been chosen, you belong to them.'
    Rond 2100, Hawaii is verlaten. Sommige zijn nog bewoonbaar, waaronder het eiland Kauai. Alleen wonen hier niet de mensen die je zou verwachten.. Een soort 'mythe' is hier naartoe gestuurd, vampiers. Hun geheim was in gevaar, de mensen waren in gevaar. Sommige konden niet in geheim leven, sommige konden hun dorst niet tegenhouden. Om er voor te zorgen dat de mensheid niet uitstierf zijn ze apart gezet. Aangezien de vampiers hun natuurlijk gedrag is om humanblood te drinken, krijgt iedere vampier een mens op zich. Dit is hun 'voorraad', dus om te kunnen overleven moeten ze de mensen in leven houden.

    — U I T L E G
    In deze RPG speel je een mens of een vampier.

    Taak vampier: Hou je mens in leven, dit is je enige levensvoorraad of je moet je koppigheid, je natuurlijk gedrag overwinnen door dierenbloed te drinken. (Bijzondere alternatief, hou het liefst bij humanblood om het verhaal levende te houden!)

    Taak mens: Je bent als mens bekend met de mythe, volgens de regering ben je 'uitverkorene' om de mensheid in leven te houden. Door middel om gekoppeld te worden aan een vampier, vastzittend op een verlaten eiland samen met deze wezens om mensen in andere werelddelen hun te leven behouden. Het weigeren om bloedvoorraad te zijn is jouw beslissing, meestal valt dit niet bepaald goed bij de vampiers.

    Wordt het een puur spel om te blijven leven, of val je stiekem in het gat der liefde en komt er meer ten sprake?

    — O V E R I G
    • De locatie (als gegeven in de inleiding) is op het Hawaiiaanse eiland Kauai. Een tropisch eiland omgeven door strand, bossen en bergen met een warme temperatuur en de zon die ongeveer 99% van de tijd schijnt.
    • Vampieren kunnen overdag niet in de zon, alleen in de schaduw. Zodra de zon is gevallen komen de wezens naar buiten.
    • De mensen leven een normaal leven, ook al is er geen school en winkels. Benodigdheden zoals kleding, voedsel e.d. worden periodiek 'afgeleverd' door de regering.
    • Vampieren leven of in een eigen huis, of bij hun gekoppeld mens in huis. Overleg dit met elkaar.
    • Hou graag het aantal vampieren & mensen gelijk.
    • Ik probeer zoveel jongen - meisje te doen als jullie dit graag willen.
    • Het koppelen gebeurt met een randomizer. Heb je zelf een voorkeur geef dit dan even door.

    — L I J S T J E
    Naam:
    Mens/Vampier:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Voorkeur koppel: M - V / V - V / M - M + evt. naam.
    Extra:

    • Als je vampier bent, bij Leeftijd je 'normale' leeftijd en dan 'totale leeftijd.'

    — R O L L E N

    Mensen.
    Naam • Faceclaim • Username.
    Molly Adriana Benedikston • Polovina
    Synnøve Ingunn Kjærgaard • Bylot
    Kate Liminick • Sempre
    Ivy Leonora Boyer • Dysthymia
    ? • ? • Sycia
    Archibald Hambleton • Nia
    North Mason Calhoun • Sonder
    Axton Tallon • Kylo

    Vampiers.
    Naam • Faceclaim • Username.
    Paislee Xael Devine • Nia
    Adeline Doan Sandlin • Deryth
    Felicia Alison Hearn • N_Mikaelson
    Elijah Nathaniel Lawson • Polovina
    Axel Benjamin Reynolds • Dysthymia
    Silas Underwood • Nedakh
    ? • ? • calice

    — R E G E L S
    • Zoals elke rpg; de algemene Q regels om het een beetje gezellig te houden.
    • Typ middelmatige lange stukken, minimaal 200 woorden, 7 regels.
    • Praat ABN, dyslexie graag melden dan kunnen we er rekening mee houden.
    • Maximaal 2 personages p.p. Komen we te kort dan kan het overlegd worden.
    • Leeftijd mens ongeveer tussen 16 - 25
    • Houdt het aantal zoveel mogelijk gelijk
    • Hou het taalgebruik netjes.
    • 16+ graag onder een spoiler.
    • Reserveringen blijven drie dagen staan, als je meer tijd nodig hebt, meld het even.
    • Ruzie mag, maar hou het gezellig.
    • Communiceer met je tegenspeler als je ideeën, opmerkingen e.d. hebt.
    • Heb niet alléén contact met je partner, praat met andere vampiers/mensen e.d.
    • Alleen Deryth of Nia maken een nieuw topic aan, tenzij anders aangegeven.

    — T O P I C S
    • Rollentopic 1.
    • Praattopic 1.
    • Speeltopic 1.


    Dit RPG is eerder gemaakt door Poppys,
    wegens tijdgebrek overgenomen door Deryth,
    met goedkeuring van Reigns.
    Credits voor de lay-out gaan naar Nia.

    Vampires are so sexy and powerful —
    they're so otherworldly;
    they have eternal life and youth."

    "There's just something about vampires that's sexy.
    It's the same reason why women go for the bad boy —
    you want them but you shouldn't have them."

    "Vampires are so old that they don't need to impress anyone anymore.
    They're comfortable in their own skin.
    It's this enigmatic strength that's very romantic and old-fashioned.
    I think it goes back to something of a Victorian attitude
    of finding a strong man who's going to look after his woman."

    "Vampires are immortal,
    you can do whatever you want,
    and get away with it.
    And there's the seduction part of course."

    Death is the one predator we can't escape.
    But vampires have found the loophole so many of us crave.
    I think that's the allure of vampirism."

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 12:37 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Uuh, hoe bedoel je dat precies, Nia?

    En het als een soort overspel zien vanuit een andere vampier kunnen we er eventueel ook aan toevoegen, creëert alleen maar meer drama voor als het gebeurt.


    Nah, dat van overspel is beter. Nevermind, haha. ^_^ Sowieso zal Paislee het echt niet waarderen wanneer iemand even een slokje zal nemen van Kate, vooral omdat het voor haar erg passievol zal zijn en het inderdaad als een soort overspel gezien zal worden door haar.


    I'm your little ray of pitch black.

    N_Mikaelson schreef:
    Nou begin ik het draadje een beetje te verliezen.
    Ik snap het niet meer :')


    Haha, het gaat ineens heel snel ook.

    Dus, het voeden voor vampiers is erg passievol en kan een seksuele tint hebben - dit valt dan natuurlijk aan te passen naar de band tussen mens en vampier.
    Het drinken van een ander bloed wordt gezien als overspel en kan tot nare situaties leiden.
    Dit, toch? :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Haha, het gaat ineens heel snel ook.

    Dus, het voeden voor vampiers is erg passievol en kan een seksuele tint hebben - dit valt dan natuurlijk aan te passen naar de band tussen mens en vampier.
    Het drinken van een ander bloed wordt gezien als overspel en kan tot nare situaties leiden.
    Dit, toch? :')


    Jup, I like it. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Allrighty ^^

    Als het inderdaad verslavend werkt voor mensen, denk ik niet dat het North ook maar iets kan schelen wie er van hem drinkt (':


    Mhm?

    Eavan schreef:
    (...)

    Haha, het gaat ineens heel snel ook.

    Dus, het voeden voor vampiers is erg passievol en kan een seksuele tint hebben - dit valt dan natuurlijk aan te passen naar de band tussen mens en vampier.
    Het drinken van een ander bloed wordt gezien als overspel en kan tot nare situaties leiden.
    Dit, toch? :')


    Ik dacht eigenlijk meer aan competitie tussen de vampiers, maar overspel is wellicht logischer


    When time and life shook hands and said goodbye.

    En hoe zat dat dan, ik zag ook dingen voorbij vliegen met verslavingen voor mensen?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    N_Mikaelson schreef:
    En hoe zat dat dan, ik zag ook dingen voorbij vliegen met verslavingen voor mensen?


    Nouja, wellicht dat er een soort 'gif' wordt ingespoten die de pijn in een ander, aangenamer gevoel veranderd waar mensen snel aan verslaafd kunnen raken?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 17:28 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Sempre, ik denk dat er toch wel competitie van gaat komen, gok ik.

    @N_Mikaelson, dat ligt aan de band tussen vampier en mens - hoe dieper die gaat hoe verslavender het voor een mens zal zijn. Als ik het goed heb, nu begin k zelf in de war te raken. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yeah..
    Ik ga eten (Pizzaaaa :3) en eh..
    Ik hoor straks wel wat er uit komt want mijn hersentjes draaien teveel uren voor een zondag nu :'D whaha


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik kan volgen..

    Dus:

    Alles hangt en beetje af hoe de relatie tussen mens en vampier is, maar:

    1) De normale gang van zaken is dat je geen andere mensen neemt als voedselbron. Gebeurt dit toch, dan wordt dat gezien als een soort van overspel, hoewel dit dus een beetje afhangt hoeveel je om je mens geeft en hoeveel waarde je aan het voeden hecht. Dit is dus eigenlijk een beetje zoals een normale relatie en seks.

    2) Het donorzijn kan verslavend zijn, maar we zijn nog aan het speculeren over de reden waarom en hoe het werkt:
    x Het kan door een soort van 'gif' zijn dat vrijkomt bij het voeden en dat als een drugs werkt voor de donors. Het lijkt me dan niet echt logisch dat de verslaving dus afhangt van de band tussen de donor en de vampier, maar het lijkt me sowieso fijner om dit te doen met iemand die je kent...
    x Het hangt wel af van de band: hoe dieper; hoe aangenamer, al zie ik dan niet meteen hoe het werkt, maar niet alles moet een uitleg hebben...


    Mhm?

    Hmja, bij het tweede punt moeten we nog even goed kijken hoe we dat precies gaan doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Hmja, bij het tweede punt moeten we nog even goed kijken hoe we dat precies gaan doen.


    Het kan ook gewoon lekker simpel gezegd worden. . . ik weet niet meer hoe dat liefdesstofje heet dat door je lichaam stroomt en dat dat dan een effect geeft met vampierbloed? Lekker simpel, toch? Of niet? ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Het kan ook gewoon lekker simpel gezegd worden. . . ik weet niet meer hoe dat liefdesstofje heet dat door je lichaam stroomt en dat dat dan een effect geeft met vampierbloed? Lekker simpel, toch? Of niet? ;D


    Dus dan is het enkel verslavend als je een (liefdes)band hebt?


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Dus dan is het enkel verslavend als je een (liefdes)band hebt?


    Ik denk het wel? Dat lijkt me wel het simpelste, anders zou je in het begin ook al blij zijn met een vampier, terwijl het me leuk lijkt dat het in het begin nou juist pijnlijk is en vooral gewoon shit?


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Ik denk het wel? Dat lijkt me wel het simpelste, anders zou je in het begin ook al blij zijn met een vampier, terwijl het me leuk lijkt dat het in het begin nou juist pijnlijk is en vooral gewoon shit?


    Oh ja, dat is leuk n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.