• — S T O R Y
    "Once you've been chosen, you belong to them.'
    Rond 2100, Hawaii is verlaten. Sommige zijn nog bewoonbaar, waaronder het eiland Kauai. Alleen wonen hier niet de mensen die je zou verwachten.. Een soort 'mythe' is hier naartoe gestuurd, vampiers. Hun geheim was in gevaar, de mensen waren in gevaar. Sommige konden niet in geheim leven, sommige konden hun dorst niet tegenhouden. Om er voor te zorgen dat de mensheid niet uitstierf zijn ze apart gezet. Aangezien de vampiers hun natuurlijk gedrag is om humanblood te drinken, krijgt iedere vampier een mens op zich. Dit is hun 'voorraad', dus om te kunnen overleven moeten ze de mensen in leven houden.

    — U I T L E G
    In deze RPG speel je een mens of een vampier.

    Taak vampier: Hou je mens in leven, dit is je enige levensvoorraad of je moet je koppigheid, je natuurlijk gedrag overwinnen door dierenbloed te drinken. (Bijzondere alternatief, hou het liefst bij humanblood om het verhaal levende te houden!)

    Taak mens: Je bent als mens bekend met de mythe, volgens de regering ben je 'uitverkorene' om de mensheid in leven te houden. Door middel om gekoppeld te worden aan een vampier, vastzittend op een verlaten eiland samen met deze wezens om mensen in andere werelddelen hun te leven behouden. Het weigeren om bloedvoorraad te zijn is jouw beslissing, meestal valt dit niet bepaald goed bij de vampiers.

    Wordt het een puur spel om te blijven leven, of val je stiekem in het gat der liefde en komt er meer ten sprake?

    — O V E R I G
    • De locatie (als gegeven in de inleiding) is op het Hawaiiaanse eiland Kauai. Een tropisch eiland omgeven door strand, bossen en bergen met een warme temperatuur en de zon die ongeveer 99% van de tijd schijnt.
    • Vampieren kunnen overdag niet in de zon, alleen in de schaduw. Zodra de zon is gevallen komen de wezens naar buiten.
    • De mensen leven een normaal leven, ook al is er geen school en winkels. Benodigdheden zoals kleding, voedsel e.d. worden periodiek 'afgeleverd' door de regering.
    • Vampieren leven of in een eigen huis, of bij hun gekoppeld mens in huis. Overleg dit met elkaar.
    • Hou graag het aantal vampieren & mensen gelijk.
    • Ik probeer zoveel jongen - meisje te doen als jullie dit graag willen.
    • Het koppelen gebeurt met een randomizer. Heb je zelf een voorkeur geef dit dan even door.

    — L I J S T J E
    Naam:
    Mens/Vampier:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Voorkeur koppel: M - V / V - V / M - M + evt. naam.
    Extra:

    • Als je vampier bent, bij Leeftijd je 'normale' leeftijd en dan 'totale leeftijd.'

    — R O L L E N

    • Mensen.
    Naam • Faceclaim • Username.
    • Molly Adriana Benedikston • Polovina
    • Synnøve Ingunn Kjærgaard • Bylot
    • Kate Liminick • Sempre
    • Ivy Leonora Boyer • Dysthymia
    • ? • ? • Sycia
    • Archibald Hambleton • Nia
    • North Mason Calhoun • Sonder
    • Axton Tallon • Kylo

    • Vampiers.
    Naam • Faceclaim • Username.
    • Paislee Xael Devine • Nia
    • Adeline Doan Sandlin • Deryth
    • Felicia Alison Hearn • N_Mikaelson
    • Elijah Nathaniel Lawson • Polovina
    • Axel Benjamin Reynolds • Dysthymia
    • Silas Underwood • Nedakh
    • ? • ? • calice

    — R E G E L S
    • Zoals elke rpg; de algemene Q regels om het een beetje gezellig te houden.
    • Typ middelmatige lange stukken, minimaal 200 woorden, 7 regels.
    • Praat ABN, dyslexie graag melden dan kunnen we er rekening mee houden.
    • Maximaal 2 personages p.p. Komen we te kort dan kan het overlegd worden.
    • Leeftijd mens ongeveer tussen 16 - 25
    • Houdt het aantal zoveel mogelijk gelijk
    • Hou het taalgebruik netjes.
    • 16+ graag onder een spoiler.
    • Reserveringen blijven drie dagen staan, als je meer tijd nodig hebt, meld het even.
    • Ruzie mag, maar hou het gezellig.
    • Communiceer met je tegenspeler als je ideeën, opmerkingen e.d. hebt.
    • Heb niet alléén contact met je partner, praat met andere vampiers/mensen e.d.
    • Alleen Deryth of Nia maken een nieuw topic aan, tenzij anders aangegeven.

    — T O P I C S
    • Rollentopic 1.
    • Praattopic 1.
    • Speeltopic 1.


    Dit RPG is eerder gemaakt door Poppys,
    wegens tijdgebrek overgenomen door Deryth,
    met goedkeuring van Reigns.
    Credits voor de lay-out gaan naar Nia.

    Vampires are so sexy and powerful —
    they're so otherworldly;
    they have eternal life and youth."

    "There's just something about vampires that's sexy.
    It's the same reason why women go for the bad boy —
    you want them but you shouldn't have them."

    "Vampires are so old that they don't need to impress anyone anymore.
    They're comfortable in their own skin.
    It's this enigmatic strength that's very romantic and old-fashioned.
    I think it goes back to something of a Victorian attitude
    of finding a strong man who's going to look after his woman."

    "Vampires are immortal,
    you can do whatever you want,
    and get away with it.
    And there's the seduction part of course."

    Death is the one predator we can't escape.
    But vampires have found the loophole so many of us crave.
    I think that's the allure of vampirism."

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 12:37 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Wat mij betreft wanneer iedereen klaar is met hun rollen.


    Oeeh oke leuk n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Welke rollen zijn nog niet af?


    Mhm?

    iedereen is klaar met de rol toch?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    N_Mikaelson schreef:
    iedereen is klaar met de rol toch?


    *hint hint* ^^


    Mhm?

    Uuh, ja volgens mij wel, hahah.
    Dusseh, wat doen we er mee? :Y)

    Ik weet trouwens nog niet wat Nedakh doet, en Dysthymia heeft nog niet laten weten bij welke vampier ze wil gezien haar rol nog niet gekoppeld is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik maak anders nog wel een mannelijke vampier aan?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik maak anders nog wel een mannelijke vampier aan?


    Dat mag, alleen als Nedakh mee wil doen is het inprinciepe niet nodig.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Dat mag, alleen als Nedakh mee wil doen is het inprinciepe niet nodig.


    Zeg het maar, mij maakt het niet uit.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    NORTH

    • Molly Adriana Benedikston ~ Enemies?
    Ik denk niet dat ze het met elkaar zouden kunnen vinden... Misschien dat No ooit haar vertrouwen heeft gebroken en sindsdien heeft ze een hekel aan hem?

    • Synnøve Ingunn Kjærgaard ~ ?
    Ik weet het niet zo goed. Ik denk niet dat North echt op ijdelheid zit te wachten, maar hij zal daar eerder ongeïnteresseerd op antwoorden dan zich er echt aan te irriteren...

    • Kate Liminick ~ Friends
    Ik denk wel dat ze het met elkaar kunnen vinden en elkaar aanvullen. Kate kan North helpen om soms eens wat vrolijker te doen, terwijl No eerder een rustige uitstraling heeft. Ze sporten samen, maar het lijkt me ook leuk dat Kate hem de oren van het hoofd vraagt wanneer hij weer eens bezig is met één of ander project. Iets wat hij stiekem best leuk vindt.

    • Ivy Leonora Boyer ~ Friends
    (Ivy kan niet geboren zijn in 1997, aangezien het 2100 is (; )
    North kan haar helpen met haar impulsiviteit en zij kan hem wat meer overtuigen dat hij wat eerlijker en betrouwbaarder moet zijn?


    • Archibald Hambleton ~ Best friends
    Ik denk dat het wel even heeft geduurd voor No zich wat socialer heeft opgesteld maar daarna lijkt me dat inderdaad mogelijk ^^ Na enkele keren gestruikeld te hebben, aangezien hij niet de meest betrouwbare persoon is. Ik denk dat North nu de orde en rede brengt die Archibald mist en dat ze elkaar dus aanvullen. Daarbij zijn ze beiden Schots en dat vormt ook een band

    • Paislee Xael Devine ~ Friends
    De interesse en nieuwsgierigheid is wederzijds, aangezien Lee aandachtig genoeg is om No af en toe uit te dagen. Soms zal het wel eens botsen tussen hun verschillend niveau van eerlijkheid, maar ik denk dat het toch zal klikken door de gedeelde leergierigheid.

    • Adeline Doan Sandlin ~ ?
    North is niet iemand die op zoek gaat naar het innerlijk van mensen. Hij is zelf niet echt geweldig open - niet omdat hij zelf iets te verbergen heeft, het is gewoon zijn karakter - en als de anderen dat ook zijn, is de kans op een diepe relatie erg klein. Dit is bij Adeline dan ook het geval, waardoor hij niet veel van haar weet.

    • Felicia Alison Hearn ~ Enemies/Feeding
    De karakters tussen North en de vampier aan wie hij is toegewezen, botsen op te veel vlakken om een positieve relatie te vormen. Hoewel ze na verloop van tijd een stille wapenstilstand hebben gecreëerd, merk je toch nog dat het niet goed loopt tussen de twee. Elke dag is het zoeken hoe de twee met elkaar omgaan. De ene keer zou je ze bijna vrienden kunnen noemen, de andere keer is het een wonder dat ze het er beiden levend vanaf brengen. Hierdoor verloopt het voeden ook niet altijd geweldig.

    • Elijah Nathaniel Lawson ~ ?
    (Eli kan geen Amerikaan zijn als hij zo oud is, tenzij hij een 'indiaan' is...)
    Hier kan praktisch alles, dus als jij ergens zin in hebt, laat maar weten (:


    • Axel Benjamin Reynolds ~ Enemies?
    (Er is iets mis met je codes, aangezien Quizlet flasht na Axel's rol ;s)
    Ik denk niet dat ze het met elkaar kunnen vinden?




    Mhm?

    Btw
    Ze hebben geen menselijk voedsel meer nodig, maar kunnen ze het nog wel gewoon eten??
    En hebben ze andere zwakheden? Of enkel de zo'n?
    En ook andersom hebben ze andere mogelijkheden dan mensen, snelheid kracht etc. Of zijn ze technisch gezien het zelfde? (weet niet waar het op gebaseerd is?)


    Ik dacht wat liesje kan kan ik ook :")


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    N_Mikaelson schreef:
    Btw
    Ze hebben geen menselijk voedsel meer nodig, maar kunnen ze het nog wel gewoon eten??
    En hebben ze andere zwakheden? Of enkel de zo'n?
    En ook andersom hebben ze andere mogelijkheden dan mensen, snelheid kracht etc. Of zijn ze technisch gezien het zelfde? (weet niet waar het op gebaseerd is?)


    Ik dacht wat liesje kan kan ik ook :")


    Ik heb me op dat vlak nog ingehouden (':


    Mhm?

    Omg ik heb over die 2100 heen gelezen ik moet mijn meisje ff 100 jaar ouder maken xd.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    N_Mikaelson schreef:
    Btw
    Ze hebben geen menselijk voedsel meer nodig, maar kunnen ze het nog wel gewoon eten?? Ja, het heeft alleen geen waarde dus veel nut heeft het dan ook niet.
    En hebben ze andere zwakheden? Of enkel de zo'n? De zon, en ik zat zelf de denken aan dat een verwonding met een staak ook niet al te prettig zal zijn - als deze door hun hart heen gedreven wordt, zijn ze dood. ( Als iedereen hier het natuurlijk mee eens is.)
    En ook andersom hebben ze andere mogelijkheden dan mensen, snelheid kracht etc. Of zijn ze technisch gezien het zelfde? (weet niet waar het op gebaseerd is?) Ze hebben een zeer scherp gehoor, sterke reuk, meer kracht etc. Lichamelijk lijken ze veel op de gewone mens, echter is de kleur van hun ogen net iets feller en zijn hun hoektanden scherper - die groeien uit tijdens het voeden, of wanneer ze kwaad/dreigend zijn - ook is de kleur van hun huid net iets bleker dan normaal.


    Ik dacht wat liesje kan kan ik ook :")
    Dat mag, haha. Mochten jullie zelf iets hebben, of liever anders zien, dan pas ik het natuurlijk gewoon aan. Ik weet zelf ook niet waar het op gebaseerd is dus alle aanvullingen komen vanuit mezelf.


    Aastuu! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sonder schreef:
    NORTH

    • Molly Adriana Benedikston ~ Enemies?
    Ik denk niet dat ze het met elkaar zouden kunnen vinden... Misschien dat No ooit haar vertrouwen heeft gebroken en sindsdien heeft ze een hekel aan hem?

    • Synnøve Ingunn Kjærgaard ~ ?
    Ik weet het niet zo goed. Ik denk niet dat North echt op ijdelheid zit te wachten, maar hij zal daar eerder ongeïnteresseerd op antwoorden dan zich er echt aan te irriteren...

    • Kate Liminick ~ Friends
    Ik denk wel dat ze het met elkaar kunnen vinden en elkaar aanvullen. Kate kan North helpen om soms eens wat vrolijker te doen, terwijl No eerder een rustige uitstraling heeft. Ze sporten samen, maar het lijkt me ook leuk dat Kate hem de oren van het hoofd vraagt wanneer hij weer eens bezig is met één of ander project. Iets wat hij stiekem best leuk vindt.

    • Ivy Leonora Boyer ~ Friends
    (Ivy kan niet geboren zijn in 1997, aangezien het 2100 is (; )
    North kan haar helpen met haar impulsiviteit en zij kan hem wat meer overtuigen dat hij wat eerlijker en betrouwbaarder moet zijn?


    • Archibald Hambleton ~ Best friends
    Ik denk dat het wel even heeft geduurd voor No zich wat socialer heeft opgesteld maar daarna lijkt me dat inderdaad mogelijk ^^ Na enkele keren gestruikeld te hebben, aangezien hij niet de meest betrouwbare persoon is. Ik denk dat North nu de orde en rede brengt die Archibald mist en dat ze elkaar dus aanvullen. Daarbij zijn ze beiden Schots en dat vormt ook een band

    • Paislee Xael Devine ~ Friends
    De interesse en nieuwsgierigheid is wederzijds, aangezien Lee aandachtig genoeg is om No af en toe uit te dagen. Soms zal het wel eens botsen tussen hun verschillend niveau van eerlijkheid, maar ik denk dat het toch zal klikken door de gedeelde leergierigheid.

    • Adeline Doan Sandlin ~ ?
    North is niet iemand die op zoek gaat naar het innerlijk van mensen. Hij is zelf niet echt geweldig open - niet omdat hij zelf iets te verbergen heeft, het is gewoon zijn karakter - en als de anderen dat ook zijn, is de kans op een diepe relatie erg klein. Dit is bij Adeline dan ook het geval, waardoor hij niet veel van haar weet.

    • Felicia Alison Hearn ~ Enemies/Feeding
    De karakters tussen North en de vampier aan wie hij is toegewezen, botsen op te veel vlakken om een positieve relatie te vormen. Hoewel ze na verloop van tijd een stille wapenstilstand hebben gecreëerd, merk je toch nog dat het niet goed loopt tussen de twee. Elke dag is het zoeken hoe de twee met elkaar omgaan. De ene keer zou je ze bijna vrienden kunnen noemen, de andere keer is het een wonder dat ze het er beiden levend vanaf brengen. Hierdoor verloopt het voeden ook niet altijd geweldig.

    • Elijah Nathaniel Lawson ~ ?
    (Eli kan geen Amerikaan zijn als hij zo oud is, tenzij hij een 'indiaan' is...)
    Hier kan praktisch alles, dus als jij ergens zin in hebt, laat maar weten (:


    • Axel Benjamin Reynolds ~ Enemies?
    (Er is iets mis met je codes, aangezien Quizlet flasht na Axel's rol ;s)
    Ik denk niet dat ze het met elkaar kunnen vinden?





    I agree for Molly.

    Elijah heb ik nu veranderd zodat hij Engels is, maar misschien kunnen het vrienden zijn?


    BTW: Is er ook iemand die intresse heeft om een niet negatieve relatie te hebben met Molly? Het is namelijk ook leuk als er iemand is met wie ze wel om kan gaan zonder negatieve dingen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sempre schreef:
    (...)

    Zeg het maar, mij maakt het niet uit.


    Mij ook echt niet. Als niemand geen man meer neemt, wordt de vrouw van Dysthymia als tweede voedselbron aan een van de bestaande vampieren toegewezen - al lijkt het me leuker als ieder gewoon één mens heeft.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'