• — S T O R Y
    "Once you've been chosen, you belong to them.'
    Rond 2100, Hawaii is verlaten. Sommige zijn nog bewoonbaar, waaronder het eiland Kauai. Alleen wonen hier niet de mensen die je zou verwachten.. Een soort 'mythe' is hier naartoe gestuurd, vampiers. Hun geheim was in gevaar, de mensen waren in gevaar. Sommige konden niet in geheim leven, sommige konden hun dorst niet tegenhouden. Om er voor te zorgen dat de mensheid niet uitstierf zijn ze apart gezet. Aangezien de vampiers hun natuurlijk gedrag is om humanblood te drinken, krijgt iedere vampier een mens op zich. Dit is hun 'voorraad', dus om te kunnen overleven moeten ze de mensen in leven houden.

    — U I T L E G
    In deze RPG speel je een mens of een vampier.

    Taak vampier: Hou je mens in leven, dit is je enige levensvoorraad of je moet je koppigheid, je natuurlijk gedrag overwinnen door dierenbloed te drinken. (Bijzondere alternatief, hou het liefst bij humanblood om het verhaal levende te houden!)

    Taak mens: Je bent als mens bekend met de mythe, volgens de regering ben je 'uitverkorene' om de mensheid in leven te houden. Door middel om gekoppeld te worden aan een vampier, vastzittend op een verlaten eiland samen met deze wezens om mensen in andere werelddelen hun te leven behouden. Het weigeren om bloedvoorraad te zijn is jouw beslissing, meestal valt dit niet bepaald goed bij de vampiers.

    Wordt het een puur spel om te blijven leven, of val je stiekem in het gat der liefde en komt er meer ten sprake?

    — O V E R I G
    • De locatie (als gegeven in de inleiding) is op het Hawaiiaanse eiland Kauai. Een tropisch eiland omgeven door strand, bossen en bergen met een warme temperatuur en de zon die ongeveer 99% van de tijd schijnt.
    • Vampieren kunnen overdag niet in de zon, alleen in de schaduw. Zodra de zon is gevallen komen de wezens naar buiten.
    • De mensen leven een normaal leven, ook al is er geen school en winkels. Benodigdheden zoals kleding, voedsel e.d. worden periodiek 'afgeleverd' door de regering.
    • Vampieren leven of in een eigen huis, of bij hun gekoppeld mens in huis. Overleg dit met elkaar.
    • Hou graag het aantal vampieren & mensen gelijk.
    • Ik probeer zoveel jongen - meisje te doen als jullie dit graag willen.
    • Het koppelen gebeurt met een randomizer. Heb je zelf een voorkeur geef dit dan even door.

    — L I J S T J E
    Naam:
    Mens/Vampier:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Voorkeur koppel: M - V / V - V / M - M + evt. naam.
    Extra:

    • Als je vampier bent, bij Leeftijd je 'normale' leeftijd en dan 'totale leeftijd.'

    — R O L L E N

    • Mensen.
    Naam • Faceclaim • Username.
    • Molly Adriana Benedikston • Polovina
    • Synnøve Ingunn Kjærgaard • Bylot
    • Kate Liminick • Sempre
    • Ivy Leonora Boyer • Dysthymia
    • ? • ? • Sycia
    • Archibald Hambleton • Nia
    • North Mason Calhoun • Sonder
    • Axton Tallon • Kylo

    • Vampiers.
    Naam • Faceclaim • Username.
    • Paislee Xael Devine • Nia
    • Adeline Doan Sandlin • Deryth
    • Felicia Alison Hearn • N_Mikaelson
    • Elijah Nathaniel Lawson • Polovina
    • Axel Benjamin Reynolds • Dysthymia
    • Silas Underwood • Nedakh
    • ? • ? • calice

    — R E G E L S
    • Zoals elke rpg; de algemene Q regels om het een beetje gezellig te houden.
    • Typ middelmatige lange stukken, minimaal 200 woorden, 7 regels.
    • Praat ABN, dyslexie graag melden dan kunnen we er rekening mee houden.
    • Maximaal 2 personages p.p. Komen we te kort dan kan het overlegd worden.
    • Leeftijd mens ongeveer tussen 16 - 25
    • Houdt het aantal zoveel mogelijk gelijk
    • Hou het taalgebruik netjes.
    • 16+ graag onder een spoiler.
    • Reserveringen blijven drie dagen staan, als je meer tijd nodig hebt, meld het even.
    • Ruzie mag, maar hou het gezellig.
    • Communiceer met je tegenspeler als je ideeën, opmerkingen e.d. hebt.
    • Heb niet alléén contact met je partner, praat met andere vampiers/mensen e.d.
    • Alleen Deryth of Nia maken een nieuw topic aan, tenzij anders aangegeven.

    — T O P I C S
    • Rollentopic 1.
    • Praattopic 1.
    • Speeltopic 1.


    Dit RPG is eerder gemaakt door Poppys,
    wegens tijdgebrek overgenomen door Deryth,
    met goedkeuring van Reigns.
    Credits voor de lay-out gaan naar Nia.

    Vampires are so sexy and powerful —
    they're so otherworldly;
    they have eternal life and youth."

    "There's just something about vampires that's sexy.
    It's the same reason why women go for the bad boy —
    you want them but you shouldn't have them."

    "Vampires are so old that they don't need to impress anyone anymore.
    They're comfortable in their own skin.
    It's this enigmatic strength that's very romantic and old-fashioned.
    I think it goes back to something of a Victorian attitude
    of finding a strong man who's going to look after his woman."

    "Vampires are immortal,
    you can do whatever you want,
    and get away with it.
    And there's the seduction part of course."

    Death is the one predator we can't escape.
    But vampires have found the loophole so many of us crave.
    I think that's the allure of vampirism."

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 12:37 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Akkoord ^^


    Mhm?

    PAISLEE XAEL DEVINE relaties —

    • Molly Adriana Benedikston • Mens
          Paislee zou geen fan zijn van de jongedame, maar zal het wel grappig vinden om haar rebelse gedrag te zien — mits dit niet tegen haar gericht is. Waarschijnlijk zouden deze twee dames erg goed botsen en zou er alles behalve een mogelijke vriendschap te vinden zijn.

    • Synnøve Ingunn Kjærgaard • Mens
          Paislee en Synnøve zouden niet snel vrienden worden, of ook maar iets in de positieve richting. Het rebelse en verwaande gedrag van de jongedame zal Paislee echt niet aankunnen en ze zou zwaar uit haar slof schieten als ze ook maar iets te doen moest hebben met de jongedame.

    • Kate Liminick • Mens
          Kate is de vampier die Paislee is toegewezen, wat ze helemaal niet zo erg vind. Ze is opgelucht dat ze een praatzaam iemand heeft, ondanks dat dat ook zijn grenzen kent uiteraard. Buiten dat om vind Paislee haar een zeer aantrekkelijke jongedame, en raakt ze soms verward door haar gemixte signalen.

    • Ivy Leonora Boyer • Mens
          Paislee en Ivy zouden een vreemde soort vriendschap kunnen hebben, misschien dat het zelfs zo erg gaat als dat ze Ivy wil beschermen als een soort van oudere zus. Paislee zal veel van haarzelf in de jongedame terugvinden het het zeker kunnen waarderen.

    • Adeline Doan Sandlin • Vampier
          Paislee zal geen fan zijn van de jongedame, gezien ze vooral erg humeurig en agressief over lijkt te komen. Ondanks alles zal Paislee wel normaal tegen haar doen, wetend dat je met aardigheid verder komt dan met wat dan ook.

    • Felicia Alison Hearn • Vampier
          Paislee en Felicia zie ik echt serieuze aardsvijanden zijn. Al is het enkel omdat Felicia een hekel aan dieren heeft, zoiets kan Paislee goed kwaad maken. Waarschijnlijk zou Paislee haar ontwijken omdat ze geen behoefte heeft aan negatieve emoties, maar mocht ze haar zien zou het er niet vriendelijk aan toe gaan.

    • Archibald Hambleton • Mens
          Paislee zal hem wel mogen, vooral omdat hij zich zo sterk houdt en zich zo gemakkelijk aanpast. Ondanks het feit dat ze eerder dacht dat hij geen ruggengraat heeft, blijkt hij dat wel te hebben. Ze geeft stiekem wel om de jongen, al zal ze dat niet te goed laten merken, gezien de vampier aan wie hij gekoppeld is.

    • North Mason Calhoun • Mens

          Paislee zal een interesse in deze jongeman hebben, ondanks dat ze niet precies zal weten waarom dit er te vinden is. Het is niet zijn uiterlijk, gezien ze op vrouwen valt, dus het moet zijn karakter zijn. Ze zal proberen closer met hem te worden, puur uit interesse.

    • Elijah Nathaniel Lawson • Vampier
          Ik zie wel in me dat Elijah Paislee veranded heeft, maar dat ze hem daar enkel dankbaar voor is. Misschien dat de twee zelfs eens een fwb relatie hebben gehad — al zal dit meer zijn geweest omdat de jongedame hem wilde bedanken, maar het inmiddels maar bij vrienden gehouden hebben. Misschien dat ze zijn wingwoman is inmiddels.

    • Axel Benjamin Reynolds • Vampier
          Vreemd genoeg zie ik deze twee goed voor me als beste vrienden, misschien zelfs dat Paislee hem heeft gemaakt tot wie hij is om hem te redden of iets dergelijks? Ze zal hem in ieder geval mogen, ondanks hun verschillen.


    ARCHIBALD HAMBLETON relaties —
    • Paislee Xael Devine •
          Archibald zal het een leuke jongedame vinden, vooral omdat ze een van de vriendelijke vampieren lijkt, maar zal het daarbij laten. Hij heeft er alles behalve behoefte aan om problemen te krijgen met Adeline, gezien hij inziet dat die twee elkaar niet lijken te mogen.

    • Molly Adriana Benedikston •

          Archibald ziet wel in dat de dingen die ze doet diepere achterliggende gedachtes hebben en zal daarom altijd beleefd en vriendelijk tegen de jongedame zijn. Hij zal haar wel zien als een vriendin waarschijnlijk, puur omdat hij het idee heeft dat ze zo iemand nodig heeft.

    • Synnøve Ingunn Kjærgaard •
          Archibald zal haar verwaandheid niet kunnen waarderen, maar zou haar wel willen behoeden voor haar rebelse gedrag, vooral gezien het toch om vampieren gaat. Buiten dat om zie ik ze misschien wel goede vrienden zijn, ondanks dat ze niet al teveel gemeen hebben.

    • Kate Liminick •
          Archibald zal het een leuke jongedame vinden, waarschijnlijk zouden deze twee wel vrienden kunnen zijn. Gewoon mensen die graag samen rondhangen, al is het over het algemeen wel wat oppervlakkig, misschien klagen over hun vampieren en wat heen en weer gepraat over anderen of zo.

    • Ivy Leonora Boyer • Mens
          Archibald en Ivy zie ik beste vrienden zijn. Het soort vrienden dat het beste in elkaar naar boven proberen te halen. Misschien dat Ivy hem leert om meer voor zichzelf op te komen, terwijl hij haar wat leert kalmeren in haar impulsiviteit?

    • Adeline Doan Sandlin •
          Ondanks dat Adeline zich gedraagd als een harteloze bitch zal Archibald haar zo totaal niet zien. Hij ziet het beste in haar en zal haar vertrouwen met zijn leven — wat ook wel moet. Hij geeft stiekem om haar en zal proberen haar te helpen, al probeerd hij dit erg subtiel te brengen.

    • Felicia Alison Hearn •
          Archibald zal het beste in Felicia zien, en inzien dat het vooral om naïeviteit zal draaien. Daarom zie ik hem wel voor me als iemand die door haar muren heeft weten te breken, ondanks dat hij een mens is. Ik zie voor me dat deze twee vrienden zijn geworden, of gaan worden.

    • North Mason Calhoun •
          Archibald en North zie ik niet anders dan als beste vrienden. Misschien zelfs dat Ivy, North en Archibald een soort van groepje vormen van goede vrienden. Dat ze elkaar gevonden hebben in deze rare situatie en dat ze veel aan elkaar hebben, gezien iedereen er een andere kijk op heeft?

    • Elijah Nathaniel Lawson •
          Archibald zal de jongen niet gauw opzoeken, ondanks dat hij hier geen echte reden voor lijkt te hebben. Ondanks dat zie ik er wel een toekomstige vriendschap inzitten, gezien de twee mannen eigenlijk veel gemeen lijken te hebben.

    • Axel Benjamin Reynolds •
          Archibald zou waarschijnlijk af moeten schrikken van het uiterlijk en de haast doodse ogen van deze jongeman, maar hij doet het niet. Hij ziet ook de goede dingen in. Zo zal Archibald — honderd procent hetero — waarschijnlijk opgeslokt worden door zijn charmante gedrag en zal hij hem wel mogen.


    Mocht iemand anders andere ideeën hebben of wat leukers bedenken, ik sta open voor ideeën. c:
    — Voor Dysthymia en Sonder, ik heb voor Archibald het idee dat hij, Ivy en North eventueel een vriendengroepje zijn? ^_^ Kijk maar of jullie het wat vinden.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb ook maar een lijstje gemaakt voor Kate (:

    ~ Molly Adriana Benedikston
    Kate zal geen fan zijn van dit meisje en confrontanties waarschijnlijk vermijden. Wellicht dat ze wel een keer uitbarst en precies zegt wat ze ervan vindt.

    ~ Paislee Xael Devine
    Kate is aan Paislee toegewezen als voedselbron en Kate had het zich niet beter kunnen wensen. Ze heeft het idee echt een vriendschappelijke band te hebben met de knappe vampier en Paislee is dan ook vaak degene aan wie Kate al haar vragen stelt over het vampieren leven. Het verward haar ook een beetje dat ze zich zo aangetrokken tot haar voelt, want de vrouw is immers onsterfelijk en nouja, Kate niet.

    ~ Archibald Hambleton
    Kate zal de jongen zeker wel interessant vinden en hem ook als een vriend beschouwen, maar niet altijd doorhebben wanneer hij genoeg heeft gehad van haar drukke gedrag.

    ~ Synnøve Ingunn Kjærgaard
    Als er iets waar Kate een hekel aan heeft zijn, dan zijn dat wel personen die verwaand overkomen. Kate zal haar absoluut niet mogen en dat ook absoluut niet verbergen.

    ~ Ivy Leonora Boyer
    Ik denk dat Kate en Ivy beste vriendinnen zouden kunnen zijn, ze zijn allebei volgens mij erg impulsief en in voor avontuur, waardoor ik de twee elkaar wel zie motiveren om net een stapje verder te doen.

    ~ Adeline Doan Sandlin
    Kate doet haar best om Adeline te begrijpen en is niet echt onder de indruk van diens koele houdig. Kate is nou eenmaal erg geïnteresseerd in het verleden van alle vampiers.

    ~ Felicia Alison Hearn
    Kate zal proberen door haar muur heen te breken.

    ~ North Mason Calhoun
    Wellicht dat North en Kate vaak gaan sporten samen en daardoor ook een vriendschap hebben opgebouwd?

    ~ Elijah Nathaniel Lawson
    Kate kan het wel goed vinden met deze vampier, maar gezien hij gekoppeld is aan Synnøve zal ze hem alleen opzoeken wanneer het meisje er niet bij is.

    ~ Axel Benjamin Reynolds
    Kate zal zich aangetrokken voelen tot deze vampier omdat hij in sommige opzichten net zo impulsief is al zijzelf. Waarschijnlijk haalt ze hem vaak over om met haar mee te gaan klimmen of iets anders te gaan doen. Bovendien vindt ze het leuk om hem wat uit te dagen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 18:19 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Als ik het zo lees dan kan eigenlijk Kate ook bij de vriendengroep. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Als ik het zo lees dan kan eigenlijk Kate ook bij de vriendengroep. c:


    Oh dat zou wel leuk zijn ja (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ik kijk dus al een half uur naar deze gif;


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]




    Ik deze, ik irriteer me eraan dat ik die normale tanden kan zien zitten onder de hoektanden :')


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nia schreef:
    PAISLEE XAEL DEVINE relaties —
    • Molly Adriana Benedikston • Mens
          Paislee zou geen fan zijn van de jongedame, maar zal het wel grappig vinden om haar rebelse gedrag te zien — mits dit niet tegen haar gericht is. Waarschijnlijk zouden deze twee dames erg goed botsen en zou er alles behalve een mogelijke vriendschap te vinden zijn.

    • Synnøve Ingunn Kjærgaard • Mens
          Paislee en Synnøve zouden niet snel vrienden worden, of ook maar iets in de positieve richting. Het rebelse en verwaande gedrag van de jongedame zal Paislee echt niet aankunnen en ze zou zwaar uit haar slof schieten als ze ook maar iets te doen moest hebben met de jongedame.

    • Kate Liminick • Mens
          Kate is de vampier die Paislee is toegewezen, wat ze helemaal niet zo erg vind. Ze is opgelucht dat ze een praatzaam iemand heeft, ondanks dat dat ook zijn grenzen kent uiteraard. Buiten dat om vind Paislee haar een zeer aantrekkelijke jongedame, en raakt ze soms verward door haar gemixte signalen.

    • Ivy Leonora Boyer • Mens
          Paislee en Ivy zouden een vreemde soort vriendschap kunnen hebben, misschien dat het zelfs zo erg gaat als dat ze Ivy wil beschermen als een soort van oudere zus. Paislee zal veel van haarzelf in de jongedame terugvinden het het zeker kunnen waarderen.

    • Adeline Doan Sandlin • Vampier
          Paislee zal geen fan zijn van de jongedame, gezien ze vooral erg humeurig en agressief over lijkt te komen. Ondanks alles zal Paislee wel normaal tegen haar doen, wetend dat je met aardigheid verder komt dan met wat dan ook.

    • Felicia Alison Hearn • Vampier
          Paislee en Felicia zie ik echt serieuze aardsvijanden zijn. Al is het enkel omdat Felicia een hekel aan dieren heeft, zoiets kan Paislee goed kwaad maken. Waarschijnlijk zou Paislee haar ontwijken omdat ze geen behoefte heeft aan negatieve emoties, maar mocht ze haar zien zou het er niet vriendelijk aan toe gaan.

    • Archibald Hambleton • Mens
          Paislee zal hem wel mogen, vooral omdat hij zich zo sterk houdt en zich zo gemakkelijk aanpast. Ondanks het feit dat ze eerder dacht dat hij geen ruggengraat heeft, blijkt hij dat wel te hebben. Ze geeft stiekem wel om de jongen, al zal ze dat niet te goed laten merken, gezien de vampier aan wie hij gekoppeld is.

    • North Mason Calhoun • Mens

          Paislee zal een interesse in deze jongeman hebben, ondanks dat ze niet precies zal weten waarom dit er te vinden is. Het is niet zijn uiterlijk, gezien ze op vrouwen valt, dus het moet zijn karakter zijn. Ze zal proberen closer met hem te worden, puur uit interesse.

    • Elijah Nathaniel Lawson • Vampier
          Ik zie wel in me dat Elijah Paislee veranded heeft, maar dat ze hem daar enkel dankbaar voor is. Misschien dat de twee zelfs eens een fwb relatie hebben gehad — al zal dit meer zijn geweest omdat de jongedame hem wilde bedanken, maar het inmiddels maar bij vrienden gehouden hebben. Misschien dat ze zijn wingwoman is inmiddels.

    • Axel Benjamin Reynolds • Vampier
          Vreemd genoeg zie ik deze twee goed voor me als beste vrienden, misschien zelfs dat Paislee hem heeft gemaakt tot wie hij is om hem te redden of iets dergelijks? Ze zal hem in ieder geval mogen, ondanks hun verschillen.


    ARCHIBALD HAMBLETON relaties —
    • Paislee Xael Devine •
          Archibald zal het een leuke jongedame vinden, vooral omdat ze een van de vriendelijke vampieren lijkt, maar zal het daarbij laten. Hij heeft er alles behalve behoefte aan om problemen te krijgen met Adeline, gezien hij inziet dat die twee elkaar niet lijken te mogen.

    • Molly Adriana Benedikston •

          Archibald ziet wel in dat de dingen die ze doet diepere achterliggende gedachtes hebben en zal daarom altijd beleefd en vriendelijk tegen de jongedame zijn. Hij zal haar wel zien als een vriendin waarschijnlijk, puur omdat hij het idee heeft dat ze zo iemand nodig heeft.

    • Synnøve Ingunn Kjærgaard •
          Archibald zal haar verwaandheid niet kunnen waarderen, maar zou haar wel willen behoeden voor haar rebelse gedrag, vooral gezien het toch om vampieren gaat. Buiten dat om zie ik ze misschien wel goede vrienden zijn, ondanks dat ze niet al teveel gemeen hebben.

    • Kate Liminick •
          Archibald zal het een leuke jongedame vinden, waarschijnlijk zouden deze twee wel vrienden kunnen zijn. Gewoon mensen die graag samen rondhangen, al is het over het algemeen wel wat oppervlakkig, misschien klagen over hun vampieren en wat heen en weer gepraat over anderen of zo.

    • Ivy Leonora Boyer • Mens
          Archibald en Ivy zie ik beste vrienden zijn. Het soort vrienden dat het beste in elkaar naar boven proberen te halen. Misschien dat Ivy hem leert om meer voor zichzelf op te komen, terwijl hij haar wat leert kalmeren in haar impulsiviteit?

    • Adeline Doan Sandlin •
          Ondanks dat Adeline zich gedraagd als een harteloze bitch zal Archibald haar zo totaal niet zien. Hij ziet het beste in haar en zal haar vertrouwen met zijn leven — wat ook wel moet. Hij geeft stiekem om haar en zal proberen haar te helpen, al probeerd hij dit erg subtiel te brengen.

    • Felicia Alison Hearn •
          Archibald zal het beste in Felicia zien, en inzien dat het vooral om naïeviteit zal draaien. Daarom zie ik hem wel voor me als iemand die door haar muren heeft weten te breken, ondanks dat hij een mens is. Ik zie voor me dat deze twee vrienden zijn geworden, of gaan worden.

    • North Mason Calhoun •
          Archibald en North zie ik niet anders dan als beste vrienden. Misschien zelfs dat Ivy, North en Archibald een soort van groepje vormen van goede vrienden. Dat ze elkaar gevonden hebben in deze rare situatie en dat ze veel aan elkaar hebben, gezien iedereen er een andere kijk op heeft?

    • Elijah Nathaniel Lawson •
          Archibald zal de jongen niet gauw opzoeken, ondanks dat hij hier geen echte reden voor lijkt te hebben. Ondanks dat zie ik er wel een toekomstige vriendschap inzitten, gezien de twee mannen eigenlijk veel gemeen lijken te hebben.

    • Axel Benjamin Reynolds •
          Archibald zou waarschijnlijk af moeten schrikken van het uiterlijk en de haast doodse ogen van deze jongeman, maar hij doet het niet. Hij ziet ook de goede dingen in. Zo zal Archibald — honderd procent hetero — waarschijnlijk opgeslokt worden door zijn charmante gedrag en zal hij hem wel mogen.


    Mocht iemand anders andere ideeën hebben of wat leukers bedenken, ik sta open voor ideeën. c:
    — Voor Dysthymia en Sonder, ik heb voor Archibald het idee dat hij, Ivy en North eventueel een vriendengroepje zijn? ^_^ Kijk maar of jullie het wat vinden.


    Ik denk dat het wel even heeft geduurd voor No zich wat socialer heeft opgesteld maar daarna lijkt me dat inderdaad mogelijk ^^ Na enkele keren gestruikeld te hebben, aangezien hij niet de meest betrouwbare persoon is. Ik denk dat North nu de orde en rede brengt die Archibald mist en dat ze elkaar dus aanvullen. Daarbij zijn ze beiden Schots en dat vormt ook een band ^^

    Het vriendengroepje lijkt me wel iets ^^


    Mhm?

    Wanneer is het trouwens de bedoeling om te beginnen met het RPG?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Is er nou uiteindelijk eigenlijk een eindconclusie omtrent het hele bijt gebeuren?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Sempre schreef:
    Wanneer is het trouwens de bedoeling om te beginnen met het RPG?


    Wat mij betreft wanneer iedereen klaar is met hun rollen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    N_Mikaelson schreef:
    Is er nou uiteindelijk eigenlijk een eindconclusie omtrent het hele bijt gebeuren?


    Dus dan is het enkel verslavend als je een (liefdes)band hebt?



    Ik denk het wel? Dat lijkt me wel het simpelste, anders zou je in het begin ook al blij zijn met een vampier, terwijl het me leuk lijkt dat het in het begin nou juist pijnlijk is en vooral gewoon shit?


    Mhm?

    Ik ga zo even alles lezen, aangezien ik het terug ben van een verjaardag (:


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sonder schreef:
    (...)

    Dus dan is het enkel verslavend als je een (liefdes)band hebt?



    Ik denk het wel? Dat lijkt me wel het simpelste, anders zou je in het begin ook al blij zijn met een vampier, terwijl het me leuk lijkt dat het in het begin nou juist pijnlijk is en vooral gewoon shit?


    Ik stem voor.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Voor alle relaties tussen Molly/Elijah vindt ik tot nu toe goed.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina