• We are the new Americana, raised on biggie and Nirvana.

    New York, ook wel The Big Apple of The City That Never Sleeps. Je hebt er zoveel bekende dingen, zoals het Vrijheidsbeeld, dat ze ooit van Frankrijk kregen, of het Empire State Building. Echter gaat het in deze rpg niet over de cliché, toeristische dingen maar over de echte bevolking. We zoomen dan vooral in op een kleine straat in Manhattan. Midden in die straat staat een appartementencomplex, die als bijnaam the new Americana heeft gekregen. De jongeren die daarin wonen, zijn namelijk erg vrij. Elke avond is er in één van de woningen wel een feest aan de gang waarbij de alcohol rijkelijk vloeit. Nog nooit heeft er iemand een klacht ingediend en iedereen laat hen doen met de gedachte dat ze nog jong zijn en van hun fouten zullen leren.

    Echter komt hier verandering in wanneer het appartementencomplex wordt overgenomen door een rijke heer, wiens kinderen en vrienden van hen een eigen woning nodig hebben in de stad. De jongeren mogen nog in hun appartement blijven wonen, maar zullen vanaf nu moeten samenleven met hun nieuwe buren. Zal dat het einde zijn van hun wilde feesten, of ontstaan er nieuwe vriendschappen en sleuren ze de nieuwe bewoners mee in het leven van The New Americana?

    Invullijst.
    Regels
    Minimaal 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    De personages zijn niet perfect, zeker niet in deze rpg.
    Geen ruzie.
    Ik geef twee waarschuwingen, daarna lig je eruit.


    Naam.
    Eventueel een bijnaam.
    Leeftijd.(20-23)
    Oude of nieuwe bewoner.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.
    Appartement.(nummer en hoe het eruitziet)


    Buren.
    ~Mazzy Castles, nr 201|Nia
    ~Thomas Oxland Chamberlain, nr 202|YoungGod
    ~Soraya Gould, nr 203|tubbietoost

    ~Ara Ullrich Hakobyan, nr 207|Seb
    ~Caesar James Castles, nr 208? |katsjoepiek
    ~Connery "Con" Vance Castles, no 208? |Millard
    ~Brandond ''Bam'' Jason von Monroe, nr 209|AdoreDelano
    ~Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    ~Eerste gang, verdieping 2.

    ~Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre
    ~Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    ~Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    -Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    -Legend Nixon, nr 244|Nia
    -Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi
    -Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    -Tweede gang, verdieping 2.


    Rollen
    Jongens
    ~Oud
    Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre

    Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    Legend Nixon, nr 244|Nia

    ~Nieuw
    Dysthymia

    Connery "Con" Vance|Millard

    AdoreDelano

    Meisjes
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi

    ~Nieuw
    Mazzy Castles, nr 201|Nia

    Dysthymia

    tubbietoost


    Survival of the richest, the city's ours until the fall.
    They're Monaco and Hamptons bound, but we don't feel like outsiders at all.


    If you want to understand what's most important to a society, don't examine its art or literature, simply look at its biggest buildings.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 21:07 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Oké, ik heb Ares afgemaakt en ik ga nu een lijstje maken n.n

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 17:53 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ares (eventuele) relatie lijstje:


    • Aiden Matthew Quinn: Oud
    Ares zou echt pissig kunnen worden wanneer iemand de jongen belachelijk maakt. (Hij is nu eenmaal erg beschermend). Ik denk dat de twee wel vrienden zijn en gezien veel mannen in de MMA wereld gay zijn, kan Ares best zo nu en dan voor wingman spelen.

    • Legend Nixon: Oud
    Beste vrienden zie ik ook wel zitten voor de twee. Misschiend dat Ares niet weet van Legend's werk, gezien hij er niet (meer) zo'n fan van is?

    • Connery "Con" Vance: Nieuw
    Connery is precies zoals Ares vroeger was en hij heeft een hekel aan zijn vroegere zelf, dus ook aan Con.

    • Brandond ''Bam'' Jason von Monroe: Nieuw
    Ik denk dat Ares hem wel uitnodigd om een keer een potje American Football bij hem te komen kijken (lekker mannelijk lol).

    • Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian: Oud
    Gezien Lívia alles doet wat Ares niet meer doet, denk ik dat hij voornamelijk bij haar uit de buurt blijft (zover dat kan, gezien ze buren zijn). Hij zal haar wel aardig vinden, maar hij vindt het niet waard om wellicht zichzelf weer in alles te verliezen.

    • Raven Ariana Matthews: Oud
    Ik zie Raven en Ares wel als beste vrienden, die gewoon gezellig met elkaar omgaan. Ares zal haar zeker wel interessant vinden en wellicht meer voelen, maar de vriendschap belangrijker vinden. Ik denk dat hij ook wel op haar pup wil passen als ze weg is.

    • Ekaterina Yordanova: Oud
    Wellicht dat Ares geholpen heeft met haar verhuizing omdat hij toevallig net aan kwam lopen en koken ze sindsdien weleens samen?

    • Cataleya Luana Carvalho: Oud
    Leya en Ares kunnen het denk ik wel prima met elkaar vinden, wellicht dat ze ooit een relatie heeft gehad met een vriend van hem die kickboxte, maar dat het uit is gegaan en dat Leya en Ares nog wel goede vrienden zijn? Misschien dat ze zelfs een keer een date hebben gehad, maar zich al snel realiseerden dat ze allebei veel te competitief voor elkaar waren?

    • Juliette Rose Bradshaw: Oud
    Ik denk dat Ares heel beschermend over haar is, wellicht dat ze ooit heeft laten vallen dat ze gepest is en dat Ares sindsdien nogal overbezorgd kan zijn. (Including dat hij weleens in paniek op haar kamer deur heeft staan kloppen omdat hij haar niet thuis had horen komen en dat soor praktijken.) Dus dat hij haar als een soort zusje ziet?

    • Mazzy Castles: Nieuw
    Waarschijnlijk zal Ares meteen aanbieden om te helpen met haar spullen (en niet alleen omdat hij zo behulpzaam is hehe). Hij zal haar zeker aantrekkelijk vinden maar niet goed weten wat hij ermee moet doen omdat hij eigenlijk al zeker vijf jaar niks meer heeft gedaan op dat gebied.

    • Alexis Mae Boyer: Nieuw
    Hm, ik weet zo niet direct iets. Wat zijn haar hobbies?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 18:23 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Oké, ik heb Ares afgemaakt en ik ga nu een lijstje maken n.n


    Ares is awesome! Ik wil vandaag ook wel een lijstje maken.. Maar zit op Centerparcs nu en mn laptop zit nog niet op wifi.. En op mn tab is het niet fijn :c de relatie voor Ares en Juliette is goed c:

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 18:25 ]


    Faith is everything.

    MT. Ik heb de YoungGod even een pm gestuurd om te vragen of ik mijn rol mag veranderen. dus als dat wordt toegestaan schrap ik Alexis en maak ik een nieuwe vrouw aan (er komt ook nog een man bij). Ik zeg het ff voordat iedereen moeite gaat steken in het maken van een lijstje waarin Alexis zit en ze dan uiteindelijk niet meedoet^^ Als het mag post ik ze vanavond al dus dat komt goed, ik heb er zin in! (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Sempre schreef:
    Ares (eventuele) relatie lijstje:

    • Aiden Matthew Quinn: Oud
    Ares zou echt pissig kunnen worden wanneer iemand de jongen belachelijk maakt. (Hij is nu eenmaal erg beschermend). Ik denk dat de twee wel vrienden zijn en gezien veel mannen in de MMA wereld gay zijn, kan Ares best zo nu en dan voor wingman spelen.

    • Legend Nixon: Oud
    Beste vrienden zie ik ook wel zitten voor de twee. Misschiend dat Ares niet weet van Legend's werk, gezien hij er niet (meer) zo'n fan van is?

    • Connery "Con" Vance: Nieuw
    Connery is precies zoals Ares vroeger was en hij heeft een hekel aan zijn vroegere zelf, dus ook aan Con.

    • Brandond ''Bam'' Jason von Monroe: Nieuw
    Ik denk dat Ares hem wel uitnodigd om een keer een potje American Football bij hem te komen kijken (lekker mannelijk lol).

    • Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian: Oud
    Gezien Lívia alles doet wat Ares niet meer doet, denk ik dat hij voornamelijk bij haar uit de buurt blijft (zover dat kan, gezien ze buren zijn). Hij zal haar wel aardig vinden, maar hij vindt het niet waard om wellicht zichzelf weer in alles te verliezen.

    • Raven Ariana Matthews: Oud
    Ik zie Raven en Ares wel als beste vrienden, die gewoon gezellig met elkaar omgaan. Ares zal haar zeker wel interessant vinden en wellicht meer voelen, maar de vriendschap belangrijker vinden. Ik denk dat hij ook wel op haar pup wil passen als ze weg is.

    • Ekaterina Yordanova: Oud
    Wellicht dat Ares geholpen heeft met haar verhuizing omdat hij toevallig net aan kwam lopen en koken ze sindsdien weleens samen?

    • Cataleya Luana Carvalho: Oud
    Leya en Ares kunnen het denk ik wel prima met elkaar vinden, wellicht dat ze ooit een relatie heeft gehad met een vriend van hem die kickboxte, maar dat het uit is gegaan en dat Leya en Ares nog wel goede vrienden zijn? Misschien dat ze zelfs een keer een date hebben gehad, maar zich al snel realiseerden dat ze allebei veel te competitief voor elkaar waren?

    • Juliette Rose Bradshaw: Oud
    Ik denk dat Ares heel beschermend over haar is, wellicht dat ze ooit heeft laten vallen dat ze gepest is en dat Ares sindsdien nogal overbezorgd kan zijn. (Including dat hij weleens in paniek op haar kamer deur heeft staan kloppen omdat hij haar niet thuis had horen komen en dat soor praktijken.) Dus dat hij haar als een soort zusje ziet?

    • Mazzy Castles: Nieuw
    Waarschijnlijk zal Ares meteen aanbieden om te helpen met haar spullen (en niet alleen omdat hij zo behulpzaam is hehe). Hij zal haar zeker aantrekkelijk vinden maar niet goed weten wat hij ermee moet doen omdat hij eigenlijk al zeker vijf jaar niks meer heeft gedaan op dat gebied.

    • Alexis Mae Boyer: Nieuw
    Hm, ik weet zo niet direct iets. Wat zijn haar hobbies?



    Oeh, I like that :Y) Leya zou het verder denk ik ook leuk vinden om bij zijn wedstrijden te kijken en hem regelmatig om hulp vragen wanneer ze zelf aan het kickboksen is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leya's lijstje. Laat maar weten wat je er van vindt of als je een ander idee hebt c:

    Ares Maxwell Haynes || oud || the stuff that you said + dat ze bijna standaard bij zijn wedstrijden kijkt en hij haar regelmatig helpt met haar kickboksen? Verder is hij een adrenaline junkie en Leya is ook fan van avontuurlijke dingen, dus misschien daar nog iets mee?
    Aiden Matthew Quinn || oud || Leya heeft er zero problemen mee met hoe hij is. Ze zal graag met hem omgaan, maar op sommige momenten ook genoeg van hem hebben als hij erg uitbundig bezig is. Verder zou ze het ook interessant vinden om af en toe met hem mee te gaan naar een gaybar, vooral als hij zelf moet optreden. Soo, I'd say friends.
    Legend Nixon || oud || Dat hij in de drugshandel zit, vindt Leya absoluut helemaal niks. Hoe hun relatie verder zit, hangt er denk ik vanaf wanneer ze er achter kwam dat hij in drugshandel zit. Als ze daarachter kwam voor ze hem leerde kennen, denk ik niet dat ze met om zou willen gaan, maar als ze er pas achter kwam nadat ze hem een tijdje kende, dan ligt het anders.
    Dysthymia ||
    Connery "Con" Vance || nieuw || Leya zou zich kortweg doodergeren dat hij qua emoties nogal vlak is, waarschijnlijk zal ze hem kinda pushen om meer emotie te laten zien door hem uit te dagen, dus ik zie de twee ook wel bekvechten
    Brandon ''Bam'' Jason von Monroe || nieuw || First, zijn bijnaam is echt geweldig. Leya zou dol zijn op zijn twee honden, vooral op de kleine pup. Ik denk dat het met de twee meerdere kanten op kan gaan. Heb jij nog specifieke ideeën?
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian || oud || Ik denk dat de twee het goed met elkaar kunnen vinden, al zal Leya af en toe wat afstandelijk kunnen doen door Livia's drugs probleem, maar ze zou echter ook problemen haar er van te overtuigen het niet meer te gebruiken en haar extra in de gaten houden als ze iets genomen heeft
    Raven Ariana Matthews || oud || Leya zal de eerlijkheid van de jongedame zeker waarderen, dus als ze advies over iets nodig heeft, zal ze wellicht naar haar toegaan omdat ze weet dat Raven een eerlijk antwoord zal geven, en niet slechts een antwoord om haar beter te laten voelen. Jij verder nog ideeën
    Ekaterina Yordanova || oud || eeeeeeh, ik weet tbh niet zo snel iets.
    Juliette Rose Bradshaw || oud || hetzelfde als hier boven
    Mazzy Castles || Nieuw || nieuw || Hmm, lastig, ik denk dat het er een beetje aan ligt hóé ze elkaar leren kennen. Ik denk dat Leya haar aan de ene kant van haar verlegenheid en naïviteit af zou willen helpen, maar ze zou dat ook juist interessant aan haar vinden.
    Dysthymia ||


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    (...)


    Oeh, I like that :Y) Leya zou het verder denk ik ook leuk vinden om bij zijn wedstrijden te kijken en hem regelmatig om hulp vragen wanneer ze zelf aan het kickboksen is.


    Oh ja leuk!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Juliette's lijstje, ik heb het even snel gedaan. Suggesties of toevoegingen zijn welkom! ;D

    Aiden "Adore" Matthew Quinn. Juliette vind Aiden zeker niet onaardig, en respecteert hem zeer zeker. Al staat ze soms met een zogehete "bek vol tanden" als ze hem ziet als Adore, ze vind hem namelijk dan prachtig.
    Ekaterina Yordanova. Kan haar eerlijkheid zeker waarderen, al irriteert Juliette zich er soms aan dat ze snel gestresst is.
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian. Juliette heeft zeker geen hekel aan deze dame, ze beschouwt haar zelfs als vriendin.
    Raven Ariana Matthews. Raven is geen vriendin van Juliette, maar vijanden zijn ze zeer zeker niet. Al komt haar koppigheid Juliette wel de keel uit op zijn tijd.
    Ares Maxwell Haynes. Ze beschouwt Ares als haar grote broer, maar vind hem zeker ook niet onaantrekkelijk. Ze vind het fijn dat er iemand is die op haar past als het nodig is en die haar altijd steunt.
    Legend Nixon. Deze mysterieuze Legend ziet ze dagelijks, wat niet zo gek is aangezien ze tegenover elkaar wonen. Julie vind hem ook aantrekkelijk en er zit vanaf haar kant zeker een vriendschap in.
    Mazzy Castles. Mazzy is echt iemand die zeker een goede vriendin zou kunnen zijn van Juliette, she thinks that Mazzy's adorable.
    Alexis Mae Boyer. Juliette haat haar niet, maar zou haar zeker niet als vriendin kunnen zien. Ze weet niet waar dit aan ligt, ze kan haar vinger er niet op leggen.
    Cataleya Luana Carvalho. Juliette mag deze dame wel, en kan soms wel lachen om het feit dat ze chaotisch is.
    Connery "Con" Vance Castles. Deze jongeman behoort niet tot haar vrienden, puur gezien zijn reputatie en arrogantie. Misschien dat dit later veranderd.
    Brandond "Bam" Jason von Monroe. Ze vind hem zeker niet onaardig, maar weet nog niet precies wat ze met hem aanmoet. Onaantrekkelijk vind ze hem in ieder geval niet.


    Faith is everything.

    Eavan schreef:
    (...)

    Ik stem voor beste vriendinnen tussen Raven en Mazzy?
    En de crush van Legend, is daar wellicht nog iets mee te doen? Want aan de ene kant kan Raven hem erg leuk vinden, alleen zijn drugsdealende kant valt in minder goede aarde. :')


    Ik zag hem net pas bij het rollentopic. x:
    Ik denk wel dat er eventueel wat met de crush gedaan kan worden. ^_^ Misschien dat er wel wat aan het groeien is tussen de twee, maar het feit dat hij die drugsdealende kant heeft het hen beide moeilijk maakt om er echt aan toe te geven? Een soort van kat en muis spel waarbij ze elkaar wel leuk vinden, maar hij denkt dat ze hem wil veranderen en zij gewoon een oprecht probleem daarmee heeft?

    Sempre schreef:
    • Legend Nixon: Oud
    Beste vrienden zie ik ook wel zitten voor de twee. Misschien dat Ares niet weet van Legend's werk, gezien hij er niet (meer) zo'n fan van is?

    • Mazzy Castles: Nieuw
    Waarschijnlijk zal Ares meteen aanbieden om te helpen met haar spullen (en niet alleen omdat hij zo behulpzaam is hehe). Hij zal haar zeker aantrekkelijk vinden maar niet goed weten wat hij ermee moet doen omdat hij eigenlijk al zeker vijf jaar niks meer heeft gedaan op dat gebied.


    Dat vind ik wel prima voor Legend en Ares inderdaad. Of misschien dat Ares nou juist wil laten zien dat het ook op een eerlijke manier kan? Dat hij hem daarom bezighoudt met MMA eigenlijk?
    Awe, Mazzy en Ares klinken schattig, haha. Maar dat vind ik prima hoor. ^_^ Ik vind ze wel schattig samen (al zie ik ook wel dat Ares erg geliefd gaat zijn onder de dames. ;D)

    Amberle schreef:
    Legend Nixon || oud || Dat hij in de drugshandel zit, vindt Leya absoluut helemaal niks. Hoe hun relatie verder zit, hangt er denk ik vanaf wanneer ze er achter kwam dat hij in drugshandel zit. Als ze daarachter kwam voor ze hem leerde kennen, denk ik niet dat ze met om zou willen gaan, maar als ze er pas achter kwam nadat ze hem een tijdje kende, dan ligt het anders.

    Mazzy Castles || nieuw || Hmm, lastig, ik denk dat het er een beetje aan ligt hóé ze elkaar leren kennen. Ik denk dat Leya haar aan de ene kant van haar verlegenheid en naïviteit af zou willen helpen, maar ze zou dat ook juist interessant aan haar vinden.


    Ik stem er dan voor dat ze er een tijdje later pas achtergekomen is. Misschien zelfs pas toen hij de gevangenis in ging? Dat zij een van de weinige is die er vanaf weet?
    Ik denk wel dat Mazzy in zo'n geval veel van haar zou kunnen leren. Misschien al wat simpelere dingen zoals van haar afbijten en zo. Zelf zie ik Mazzy echter niet echt contact zoeken met haar en ik zou niet echt weten hoe deze twee elkaar zouden kunnen ontmoeten. Volgens mij hebben ze niets gemeen?

    MrsMessi schreef:
    Legend Nixon. Deze mysterieuze Legend ziet ze dagelijks, wat niet zo gek is aangezien ze tegenover elkaar wonen. Julie vind hem ook aantrekkelijk en er zit vanaf haar kant zeker een vriendschap in.
    Mazzy Castles. Mazzy is echt iemand die zeker een goede vriendin zou kunnen zijn van Juliette, she thinks that Mazzy's adorable.

    I agree on both!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 21:18 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Alvast het lijstje voor Aiden. Ik hoor het wel als ik er totaal naast zit ;x

    • Legend Nixon: Oud
    Aiden heeft werkelijk helemaal niks met Legend en zal dit ook nooit krijgen. Normaliter is Aiden iemand die open staat voor alles en iedereen, maar aangezien Legend hem niet eens de kans geeft hem te begrijpen, heeft Aiden er ook nooit moeite voor gedaan en gaat hij dit ook nooit doen ook. Hij heeft er namelijk een hekel aan als mensen oordelen zonder hem werkelijk te kennen.

    • Ares Maxwell Haynes: Oud
    Aiden ziet Ares een beetje als zijn grote broer. Vooral omdat hij het voor hem opneemt. Ookal zijn ze even oud. Hij komt graag bij hem over de vloer en is niet bang hem in te schakelen als iemand hem op zijn huid zit. Hij zou er nog net niet gillend heen rennen en piepen dat Ares iemand voor hem op zijn bek moet slaan.

    • Connery "Con" Vance: Nieuw
    Aiden is van zichzelf nogal een hyperactief, veelte vrolijk ding en kan er maar moeilijk tegen als mensen nogal emotieloos blijken te zijn. Aiden is wel het type dat lekker op zijn huid kan gaan zitten en hem gaat lopen vervelen totdat hij lacht. Maar het licht eraan hoe Connery daarop zou reageren.

    • Cataleya Luana Carvalho: Oud
    Aiden kan het goed vinden met Leya. Hij sleept haar met alle liefde mee naar zijn optredens. Hij gaat graag met haar om, maar weet dat hij soms teveel kan zijn. Maar dat kan Leya's ook bij hem als ze te bazig word. maar gelukkig hoef je niet alles aan elkaar leuk te vinden om vrienden te zijn.

    • Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian: Oud
    Misschien dat ze samen een een blow roken. idk ik weet niet echt iets.

    • Raven Ariana Matthews: Oud
    Aiden ziet wel een paar gezamelijke eigenschappen. Daarbij is hij alleen al verliefd op haar haarkleur. Ik denk wel dat ze vrienden kunnen zijn?

    • Ekaterina Yordanova: Oud
    idk. lijkt me een normale meid, dus ik zou niet weten wat Aiden tegen haar zou moeten hebben? idk, ik weet het niet.

    • Juliette Rose Bradshaw: Oud
    Aiden vind Juliette echt een schat van een meid en kan het goed met haar vinden. Aiden zou haar wat kunnen overschaduwen met zijn enorme karakter, maar hij zou haar het altijd naar haar zin proberen te maken.

    • Mazzy Castles: Nieuw
    Aiden en Mazzy zijn totaal niet met elkaar te vergelijken, maar dat het daarom juist wel klikt. Ik denk dat Mazzy wel goede dingen bij Aiden naar boven kan halen.

    • Alexis Mae Boyer: Nieuw
    i have no idea.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nia schreef:
    (...)
    Ik stem er dan voor dat ze er een tijdje later pas achtergekomen is. Misschien zelfs pas toen hij de gevangenis in ging? Dat zij een van de weinige is die er vanaf weet?
    Ik denk wel dat Mazzy in zo'n geval veel van haar zou kunnen leren. Misschien al wat simpelere dingen zoals van haar afbijten en zo. Zelf zie ik Mazzy echter niet echt contact zoeken met haar en ik zou niet echt weten hoe deze twee elkaar zouden kunnen ontmoeten. Volgens mij hebben ze niets gemeen?


    Hoeveel jaar geleden ging hij de gevangenis in dan?
    We kunnen Mazzy en Leya anders eerst ook gewoon open laten? Ze kennen elkaar toch nog niet, dus veel kan er sowieso nog niet besproken worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Man, ik ben veel blijer met mijn personage nu dan die van de vorige keer n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    AdoreDelano schreef:
    • Legend Nixon: Oud
    Aiden heeft werkelijk helemaal niks met Legend en zal dit ook nooit krijgen. Normaliter is Aiden iemand die open staat voor alles en iedereen, maar aangezien Legend hem niet eens de kans geeft hem te begrijpen, heeft Aiden er ook nooit moeite voor gedaan en gaat hij dit ook nooit doen ook. Hij heeft er namelijk een hekel aan als mensen oordelen zonder hem werkelijk te kennen.

    • Mazzy Castles: Nieuw
    Aiden en Mazzy zijn totaal niet met elkaar te vergelijken, maar dat het daarom juist wel klikt. Ik denk dat Mazzy wel goede dingen bij Aiden naar boven kan halen.


    I like it. Haha, volgens mij is Legend straks de enige die Aiden niet mag, awe. ^_^ Al is het gewoon een schatje, dus vreemd is het niet.
    Ik ben het ook eens over Mazzy en Aiden. c: Waarschijnlijk zou hij haar nog wat make-up tips kunnen geven, haha.

    Amberle schreef:
    (...)

    Hoeveel jaar geleden ging hij de gevangenis in dan?
    We kunnen Mazzy en Leya anders eerst ook gewoon open laten? Ze kennen elkaar toch nog niet, dus veel kan er sowieso nog niet besproken worden.


    Het was enkele maanden terug, bijna een jaar ongeveer.
    Is prima hoor.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sempre schreef:
    Man, ik ben veel blijer met mijn personage nu dan die van de vorige keer n.n


    Hij is ook echt leuk geworden. Terecht dus.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sempre schreef:
    Man, ik ben veel blijer met mijn personage nu dan die van de vorige keer n.n


    Ares is ook echt awesome! Al denk ik wel dat Juliette een soort van crush op hem heeft.. And I adore Nick Bateman :3


    Faith is everything.