• We are the new Americana, raised on biggie and Nirvana.

    New York, ook wel The Big Apple of The City That Never Sleeps. Je hebt er zoveel bekende dingen, zoals het Vrijheidsbeeld, dat ze ooit van Frankrijk kregen, of het Empire State Building. Echter gaat het in deze rpg niet over de cliché, toeristische dingen maar over de echte bevolking. We zoomen dan vooral in op een kleine straat in Manhattan. Midden in die straat staat een appartementencomplex, die als bijnaam the new Americana heeft gekregen. De jongeren die daarin wonen, zijn namelijk erg vrij. Elke avond is er in één van de woningen wel een feest aan de gang waarbij de alcohol rijkelijk vloeit. Nog nooit heeft er iemand een klacht ingediend en iedereen laat hen doen met de gedachte dat ze nog jong zijn en van hun fouten zullen leren.

    Echter komt hier verandering in wanneer het appartementencomplex wordt overgenomen door een rijke heer, wiens kinderen en vrienden van hen een eigen woning nodig hebben in de stad. De jongeren mogen nog in hun appartement blijven wonen, maar zullen vanaf nu moeten samenleven met hun nieuwe buren. Zal dat het einde zijn van hun wilde feesten, of ontstaan er nieuwe vriendschappen en sleuren ze de nieuwe bewoners mee in het leven van The New Americana?

    Invullijst.
    Regels
    Minimaal 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    De personages zijn niet perfect, zeker niet in deze rpg.
    Geen ruzie.
    Ik geef twee waarschuwingen, daarna lig je eruit.


    Naam.
    Eventueel een bijnaam.
    Leeftijd.(20-23)
    Oude of nieuwe bewoner.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.
    Appartement.(nummer en hoe het eruitziet)


    Buren.
    ~Mazzy Castles, nr 201|Nia
    ~Thomas Oxland Chamberlain, nr 202|YoungGod
    ~Soraya Gould, nr 203|tubbietoost

    ~Ara Ullrich Hakobyan, nr 207|Seb
    ~Caesar James Castles, nr 208? |katsjoepiek
    ~Connery "Con" Vance Castles, no 208? |Millard
    ~Brandond ''Bam'' Jason von Monroe, nr 209|AdoreDelano
    ~Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    ~Eerste gang, verdieping 2.

    ~Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre
    ~Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    ~Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    -Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    -Legend Nixon, nr 244|Nia
    -Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi
    -Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    -Tweede gang, verdieping 2.


    Rollen
    Jongens
    ~Oud
    Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre

    Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    Legend Nixon, nr 244|Nia

    ~Nieuw
    Dysthymia

    Connery "Con" Vance|Millard

    AdoreDelano

    Meisjes
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi

    ~Nieuw
    Mazzy Castles, nr 201|Nia

    Dysthymia

    tubbietoost


    Survival of the richest, the city's ours until the fall.
    They're Monaco and Hamptons bound, but we don't feel like outsiders at all.


    If you want to understand what's most important to a society, don't examine its art or literature, simply look at its biggest buildings.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 21:07 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Oh shit had je dat gevraagd? Niet gezien.. Sorry! :c maar het is voor mij goed dat Julie en Mazzy elkaar kennnen van de uni c:


    Haha, jup. Maar maakt niet uit. ;D Prima dan! Het is altijd fijn om al wat relaties te hebben die al bestonden voor het appartementencomplex. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    AdoreDelano schreef:
    klopt, ik vind het voor Bam ook veel moeilijker dan voor Aiden. vandaar dat ik daar ook nog geen lijstje voor heb :')


    Ik heb voor Leya al wat dingen opgeschreven wat ze van sommige nieuwkomers zou vinden, maar idk, ik blijf het lastig vinden omdat het zo van de situatie af hangt en ik vind het ook maar niks om al af te gaan spreken dat ze iemand mag of iets dergelijks als ze misschien straks helemaal niet klikken :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT.


    kindness is never a burden.

    Amberle schreef:
    (...)

    Ik heb voor Leya al wat dingen opgeschreven wat ze van sommige nieuwkomers zou vinden, maar idk, ik blijf het lastig vinden omdat het zo van de situatie af hangt en ik vind het ook maar niks om al af te gaan spreken dat ze iemand mag of iets dergelijks als ze misschien straks helemaal niet klikken :')

    Ben ik het mee eens hoor! Omdat alles afhangt van een eerste indruk. In het echte leven weet je ook niet al voordat je iemand ontmoet. hoe diegene in elkaar zit. of heb je een hele slechte eerste indruk van iemand, maar blijk je eigenlijk super veel gemeen te hebben en word je beste vrienden. Maar ik vind het zelf wel fijn wat je een beetje van iemand kan verwachten nu het toch kan. Helemaal voor Aiden, aangezien iedereen heel anders tegen hem aan kan kijken, omdat hij nogal een gevalletje appart is. en daarbij, dat het straks niet zo is dat iedereen dikke vriendjes is ofzo en het een pot nat word zeg maar.
    Als ik straks klaar ben met mijn oefenexamen nederlands ga ik ook even kijken voor Bam. Maar ik vind het ook lastig.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 20:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nia schreef:
    (...)

    Haha, jup. Maar maakt niet uit. ;D Prima dan! Het is altijd fijn om al wat relaties te hebben die al bestonden voor het appartementencomplex. ;D


    Jazeker, helemaal mee eens ;D Ik ga morgen mn lijstje updaten, promised! Maar keurt Mazzy het dan ook af dat Jules veel met Legend omgaat?


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Jazeker, helemaal mee eens ;D Ik ga morgen mn lijstje updaten, promised! Maar keurt Mazzy het dan ook af dat Jules veel met Legend omgaat?


    Mazzy is wel iemand die anderen om laat gaan met wie ze willen en dergelijke, ze zal Juliette niet vreemd aankijken wanneer ze over Legend begint of zo, maar zelf heeft ze niet echt interesse in de jongeman. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Ik snap dat ook weer wel. No hard feelings c; Had je een idee qua relatie tussen Con en Julie?


    Poeh, geen idee, in het begin zal hij eigenlijk negatief tegenover iedereen staan. Later zou dit wel kunnen veranderen, maar ik denk echt dat ik dit in de rpg uit zal gaan vinden.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik maak Ara asap af. Heeft iemand al interesse in een relatie met hem, om het even wat voor één?


    kindness is never a burden.

    Seb schreef:
    Ik maak Ara asap af. Heeft iemand al interesse in een relatie met hem, om het even wat voor één?


    Op de vorige pagina heb ik eventueel ideeën neergezet, kijk maar of je het wat vind. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Cons faceclaim is best wel een creep.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 21:10 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Seb schreef:
    Ik maak Ara asap af. Heeft iemand al interesse in een relatie met hem, om het even wat voor één?


    Julie's lijstje werk ik morgen bij. Al enig idee voor Ara en Julie? Vriendschap, vijandigheid, anything?


    Faith is everything.

    Nia schreef:
    (...)

    Op de vorige pagina heb ik eventueel ideeën neergezet, kijk maar of je het wat vind. c:


    Hmm, Ara is niet echt iemand die zomaar een hekel aan iemand zou krijgen zonder een echt goede reden. Dus tenzij je een persoonlijke reden weet waardoor de twee elkaar kunnen haten, denk ik niet dat Ara de vijand is die je zoekt.

    Ara en Mazzy is goed. (:


    kindness is never a burden.

    Seb schreef:
    (...)

    Hmm, Ara is niet echt iemand die zomaar een hekel aan iemand zou krijgen zonder een echt goede reden. Dus tenzij je een persoonlijke reden weet waardoor de twee elkaar kunnen haten, denk ik niet dat Ara de vijand is die je zoekt.

    Ara en Mazzy is goed. (:


    Ik weet natuurlijk niet hoe Ara en zijn ex uit elkaar zijn gegaan, maar misschien dat Legend haar kant koos daarin — ondanks dat zij misschien wel degene was die fout zat? In ieder geval dan kan het gevoel wel enkel vanaf Legend komen, dat is ook prima. ^_^
    Ah, fijn om te horen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    alvast een begin van Bam zijn lijstje


    • Legend Nixon • Oud.
    Buiten wat oppervlakkige gesprekjes op de hal, zal Bam niet snel naar de jongen toetrekken. En dat is niet geheel persoonlijk, want dat zal Bam bij niemand doen. Misschien dat als hij erachter komt dat Legend een drugsdealer is, hij wat slaapverwekkende middelen bij hem komt vragen.

    • Mazzy Castles • Nieuw.
    Bam zijn huskies zijn een soort magneet voor mensen en vaak een aanknoopspunt. Voor hem makkelijk om sneller een praatje met mensen te maken. Hij zal zijn geliefde beestjes niet zomaar bij iemand achterlaten, maar hij waardeerd het aanbod altijd enorm, waardoor de eerste punten vaak al binnen zijn en hij het makkelijker vind een oppervakkige vriendschap op te bouwen. Misschien dat als Mazzy hem eerst afschikt door haar interesse in hem als 'gebroken persoon' maar misschien daarna een keer bij haar aan durft te kloppen als hij niet kan slapen? (idk, het is een voorbeeldje)

    • Ares Maxwell Haynes: Oud
    Voor een potje American Football op de bank is Bam nooit vies. Misschien dat hij een keer met kaartjes aan komt zetten voor een echte wedstrijd als ze het goed met elkaar te blijken vinden.

    • Juliette Rose Bradshaw: Oud
    Onaardig zou Bam haar niet vinden. Maar aangezien echt contact vaak bij andere mensen vandaan moet komen, kan het in het begin nog wat stroef verlopen?

    • Cataleya Luana Carvalho: Oud
    (welke twee kanten had je in gedachten?)
    Bam zou haar sowieso wel mogen denk ik. Hij zou haar sowieso aantrekkelijk vinden.

    Nog niet iedereen zit erbij, maar ik ben maar begonnen met de karakters waar Bam zelf ook bij stond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Julie's lijstje werk ik morgen bij. Al enig idee voor Ara en Julie? Vriendschap, vijandigheid, anything?


    Hmm, ik denk dat zij verschillende kanten uit kunnen. Ik zal hier even over nadenken (:

    Nia schreef:
    (...)

    Ik weet natuurlijk niet hoe Ara en zijn ex uit elkaar zijn gegaan, maar misschien dat Legend haar kant koos daarin — ondanks dat zij misschien wel degene was die fout zat? In ieder geval dan kan het gevoel wel enkel vanaf Legend komen, dat is ook prima. ^_^
    Ah, fijn om te horen. c:


    Ara is geen dramatisch persoon. Hij en zijn ex zijn als vrienden uit elkaar gegaan (: Ik ga zijn innerlijke zo snel mogelijk uitschrijven en dan kunnen we dit later nog bespreken (:


    kindness is never a burden.