• We are the new Americana, raised on biggie and Nirvana.

    New York, ook wel The Big Apple of The City That Never Sleeps. Je hebt er zoveel bekende dingen, zoals het Vrijheidsbeeld, dat ze ooit van Frankrijk kregen, of het Empire State Building. Echter gaat het in deze rpg niet over de cliché, toeristische dingen maar over de echte bevolking. We zoomen dan vooral in op een kleine straat in Manhattan. Midden in die straat staat een appartementencomplex, die als bijnaam the new Americana heeft gekregen. De jongeren die daarin wonen, zijn namelijk erg vrij. Elke avond is er in één van de woningen wel een feest aan de gang waarbij de alcohol rijkelijk vloeit. Nog nooit heeft er iemand een klacht ingediend en iedereen laat hen doen met de gedachte dat ze nog jong zijn en van hun fouten zullen leren.

    Echter komt hier verandering in wanneer het appartementencomplex wordt overgenomen door een rijke heer, wiens kinderen en vrienden van hen een eigen woning nodig hebben in de stad. De jongeren mogen nog in hun appartement blijven wonen, maar zullen vanaf nu moeten samenleven met hun nieuwe buren. Zal dat het einde zijn van hun wilde feesten, of ontstaan er nieuwe vriendschappen en sleuren ze de nieuwe bewoners mee in het leven van The New Americana?

    Invullijst.
    Regels
    Minimaal 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    De personages zijn niet perfect, zeker niet in deze rpg.
    Geen ruzie.
    Ik geef twee waarschuwingen, daarna lig je eruit.


    Naam.
    Eventueel een bijnaam.
    Leeftijd.(20-23)
    Oude of nieuwe bewoner.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.
    Appartement.(nummer en hoe het eruitziet)


    Buren.
    ~Mazzy Castles, nr 201|Nia
    ~Thomas Oxland Chamberlain, nr 202|YoungGod
    ~Soraya Gould, nr 203|tubbietoost

    ~Ara Ullrich Hakobyan, nr 207|Seb
    ~Caesar James Castles, nr 208? |katsjoepiek
    ~Connery "Con" Vance Castles, no 208? |Millard
    ~Brandond ''Bam'' Jason von Monroe, nr 209|AdoreDelano
    ~Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    ~Eerste gang, verdieping 2.

    ~Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre
    ~Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    ~Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    -Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    -Legend Nixon, nr 244|Nia
    -Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi
    -Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    -Tweede gang, verdieping 2.


    Rollen
    Jongens
    ~Oud
    Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre

    Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    Legend Nixon, nr 244|Nia

    ~Nieuw
    Dysthymia

    Connery "Con" Vance|Millard

    AdoreDelano

    Meisjes
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi

    ~Nieuw
    Mazzy Castles, nr 201|Nia

    Dysthymia

    tubbietoost


    Survival of the richest, the city's ours until the fall.
    They're Monaco and Hamptons bound, but we don't feel like outsiders at all.


    If you want to understand what's most important to a society, don't examine its art or literature, simply look at its biggest buildings.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 21:07 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik heb Raven eventueel ook nog openstaan voor relaties, voor wie wil.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Ik heb Raven eventueel ook nog openstaan voor relaties, voor wie wil.

    Ik heb Aiden en Bam voor je in de aanbieding?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Seb schreef:
    (...)

    Hmm, ik denk dat zij verschillende kanten uit kunnen. Ik zal hier even over nadenken (:


    Ik ben er ook al over aan het denken, zonder resultaat nog.. Als je ergens op komt, geef maar een gil c:


    Faith is everything.

    Legend Nixon;
    Hij kan het mysterieuze gedoe om hem heen waarschijnlijk niet zo goed hebben en zou zich daar aan gaan irriteren en als dat het niet is dan waarschijnlijk wel aan zijn intelligentie, een soort jaloezie.

    Aiden Matthew Quinn • Oud.

    Caesar zal hem nogal apart vinden en hij zal geen blad voor de mond leggen om hem dat eens goed uit te leggen. Aangezien Caesar dat nog nooit heeft gezien zal hij er misschien hem kennende nog wat spot mee drijven maar dat ligt zeker aan het moment.

    Ekaterina Yordanova • Oud.
    Hij zal haar wel interessant vinden en zeker omdat ze van een andere afkomst komt wat hem erg aanspreekt.

    Cataleya Luana Carvalho • Oud.
    Erg toevallig was het zeker want Leya en hij hadden al eens ontmoet op een kookworkshop, ze hadden gelijk een klik, althans een klik; plagerijtjes van beide partijen maakte ze een leuk duo. Hij kan het goed met haar vinden al plaagt hij haar vaak.

    Alexis Mae Boyer;
    Instant crush. Al zou hij zich misschien bij het beter leren kennen van haar aan de dingen gaan irriteren die hij eerst leuk aan haar zou vinden zoals; haar onverantwoordelijkheid, hij voelt dan ook totaal niet de behoefte om te gaan babysitten ( that’s how he sees that c; )

    Thomas Oxland Chamberlain • Oud.
    Denk dat deze twee het ook niet als de beste kunnen vinden maar Caesar zal het nog wel even aankijken waarschijnlijk.
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian • Oud.
    Misschien heeft Caesar het gevoel dat ze een beetje zouden botsen door de creativiteit en kunstigheid die zij heeft.

    Raven Ariana Matthews • Oud.
    Denk dat Caesar haar wel waardeert doordat ze zo eerlijk is en een praatje zou hij niet erg vinden met haar.

    Connery Vance Castles • Nieuw.
    Komt.

    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe • Nieuw.
    Waarschijnlijk zou hij hem wel mogen en zou hij wel iets als vrienden willen worden.

    Soraya • Nieuw.
    Caesar zou zich waarschijnlijk ergeren aan haar verlegenheid maar ze hebben wel een connectie doordat ze allebei van koken houden.

    Ares Maxwell Haynes • Oud.
    Ik denk dat ze ondanks hun verschillen goede vrienden zouden kunnen zijn met misschien hun kleine irritaties maar goed.

    Juliette Rose Bradshaw • Oud.
    Denk dat hij haar wel zou mogen, niet veel meer, misschien als hij haar wat beter zou leren kennen dat hij wat meer geïnteresseerd in haar raakte.

    Mazzy Castles • Nieuw.
    Komt.

    Ara Ullrich Hakobyan
    Deze twee zouden denk wel iets botsen?

    Oké ik heb dit maar even gedaan, als er iets is of iemand die iets specialers wilt moet het maar even zeggen c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dus Mazzy heeft nu twee grote broers als ik het goed begrijp?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik vroeg me trouwens nog af hoe het appartementen complex er uit ziet, want ik heb nu totaal geen beeld van wie op de zelfde verdieping en alles zitten en hoe het er verder uit ziet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    Dus Mazzy heeft nu twee grote broers als ik het goed begrijp?


    Jup, het is ineens veranderd. Zelfs Mazzy zag het niet aankomen. ;D
    Oh damn, nu ben ik wel benieuwd hoe haar broers dan denken over Ares, lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Amberle schreef:
    Ik vroeg me trouwens nog af hoe het appartementen complex er uit ziet, want ik heb nu totaal geen beeld van wie op de zelfde verdieping en alles zitten en hoe het er verder uit ziet.


    Een plattegrond zou wel fijn zijn inderdaad. Ikzelf nam nu gewoon even aan dat 201 tot 210 één verdieping waren, 211 tot 220, 221 tot 230 enzovoort...


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha wat schattig dat idee van die leiding die breekt :') that's some cute shit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nia schreef:
    (...)

    Jup, het is ineens veranderd. Zelfs Mazzy zag het niet aankomen. ;D
    Oh damn, nu ben ik wel benieuwd hoe haar broers dan denken over Ares, lol.


    Dan is ons idee van crashen bij Ares wellicht ook niet meer handig, als ze toch twee broers heeft.

    Ik ben aan het denken om misschien toch een meisje aan te maken, als dat mag?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    katsjoepiek schreef:


    Aiden Matthew Quinn • Oud.

    Caesar zal hem nogal apart vinden en hij zal geen blad voor de mond leggen om hem dat eens goed uit te leggen. Aangezien Caesar dat nog nooit heeft gezien zal hij er misschien hem kennende nog wat spot mee drijven maar dat ligt zeker aan het moment.



    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe • Nieuw.
    Waarschijnlijk zou hij hem wel mogen en zou hij wel iets als vrienden willen worden.


    Oeew dat word nog spannend tussen Aiden en Ceasar!
    Voor beide verder prima :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    katsjoepiek schreef:
    Haha wat schattig dat idee van die leiding die breekt :') that's some cute shit.


    Haha, of niet? ;D Was het idee van Sempre, daar mag ik geen credit voor nemen.

    Sempre schreef:
    (...)

    Dan is ons idee van crashen bij Ares wellicht ook niet meer handig, als ze toch twee broers heeft.

    Ik ben aan het denken om misschien toch een meisje aan te maken, als dat mag?


    Well, ik denk dat haar broers een overdosis hebben van haar. Al vond ik het idee wel echt leuk, meh. :c


    I'm your little ray of pitch black.

    Het idee kan gewoon hoor!! Ik denk liever niet dat haar broers hebben dat ze bij hun crashed, daarbij zou ze de troep waarschijnlijk ook niet waarderen bij caesar denk haha c;

    en jaaa ik vond Aiden zo leuk haha dus dat wordt wel spannend ja! c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nia schreef:
    (...)

    Well, ik denk dat haar broers een overdosis hebben van haar. Al vond ik het idee wel echt leuk, meh. :c


    Ahh, we vinden er wel iets op, kan ook juist wel interessanter worden als haar broers het niet zo tof vinden. Dramaaa

    katsjoepiek schreef:
    Het idee kan gewoon hoor!! Ik denk liever niet dat haar broers hebben dat ze bij hun crashed, daarbij zou ze de troep waarschijnlijk ook niet waarderen bij caesar denk haha c;


    Precies! Ik denk trouwens dat Caesar en Ares wel vrienden kunnen worden inderdaad, ik zet het even op mijn lijstje n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nia schreef:
    (...)

    Een plattegrond zou wel fijn zijn inderdaad. Ikzelf nam nu gewoon even aan dat 201 tot 210 één verdieping waren, 211 tot 220, 221 tot 230 enzovoort...

    Ik was eigenlijk van plan om die in het weekend te maken, hahah. Misschien als ik vanavond nog tijd heb dat ik er wel voor kan zorgen c;


    I promise you I will learn from my mistakes.