• We are the new Americana, raised on biggie and Nirvana.

    New York, ook wel The Big Apple of The City That Never Sleeps. Je hebt er zoveel bekende dingen, zoals het Vrijheidsbeeld, dat ze ooit van Frankrijk kregen, of het Empire State Building. Echter gaat het in deze rpg niet over de cliché, toeristische dingen maar over de echte bevolking. We zoomen dan vooral in op een kleine straat in Manhattan. Midden in die straat staat een appartementencomplex, die als bijnaam the new Americana heeft gekregen. De jongeren die daarin wonen, zijn namelijk erg vrij. Elke avond is er in één van de woningen wel een feest aan de gang waarbij de alcohol rijkelijk vloeit. Nog nooit heeft er iemand een klacht ingediend en iedereen laat hen doen met de gedachte dat ze nog jong zijn en van hun fouten zullen leren.

    Echter komt hier verandering in wanneer het appartementencomplex wordt overgenomen door een rijke heer, wiens kinderen en vrienden van hen een eigen woning nodig hebben in de stad. De jongeren mogen nog in hun appartement blijven wonen, maar zullen vanaf nu moeten samenleven met hun nieuwe buren. Zal dat het einde zijn van hun wilde feesten, of ontstaan er nieuwe vriendschappen en sleuren ze de nieuwe bewoners mee in het leven van The New Americana?

    Invullijst.
    Regels
    Minimaal 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    De personages zijn niet perfect, zeker niet in deze rpg.
    Geen ruzie.
    Ik geef twee waarschuwingen, daarna lig je eruit.


    Naam.
    Eventueel een bijnaam.
    Leeftijd.(20-23)
    Oude of nieuwe bewoner.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.
    Appartement.(nummer en hoe het eruitziet)


    Buren.
    ~Mazzy Castles, nr 201|Nia
    ~Thomas Oxland Chamberlain, nr 202|YoungGod
    ~Soraya Gould, nr 203|tubbietoost

    ~Ara Ullrich Hakobyan, nr 207|Seb
    ~Caesar James Castles, nr 208? |katsjoepiek
    ~Connery "Con" Vance Castles, no 208? |Millard
    ~Brandond ''Bam'' Jason von Monroe, nr 209|AdoreDelano
    ~Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    ~Eerste gang, verdieping 2.

    ~Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre
    ~Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    ~Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    -Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    -Legend Nixon, nr 244|Nia
    -Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi
    -Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    -Tweede gang, verdieping 2.


    Rollen
    Jongens
    ~Oud
    Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre

    Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    Legend Nixon, nr 244|Nia

    ~Nieuw
    Dysthymia

    Connery "Con" Vance|Millard

    AdoreDelano

    Meisjes
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi

    ~Nieuw
    Mazzy Castles, nr 201|Nia

    Dysthymia

    tubbietoost


    Survival of the richest, the city's ours until the fall.
    They're Monaco and Hamptons bound, but we don't feel like outsiders at all.


    If you want to understand what's most important to a society, don't examine its art or literature, simply look at its biggest buildings.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 21:07 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Thanks guys! n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    AdoreDelano schreef:
    Alvast het lijstje voor Aiden. Ik hoor het wel als ik er totaal naast zit ;x

    • Legend Nixon: Oud
    Aiden heeft werkelijk helemaal niks met Legend en zal dit ook nooit krijgen. Normaliter is Aiden iemand die open staat voor alles en iedereen, maar aangezien Legend hem niet eens de kans geeft hem te begrijpen, heeft Aiden er ook nooit moeite voor gedaan en gaat hij dit ook nooit doen ook. Hij heeft er namelijk een hekel aan als mensen oordelen zonder hem werkelijk te kennen.

    • Ares Maxwell Haynes: Oud
    Aiden ziet Ares een beetje als zijn grote broer. Vooral omdat hij het voor hem opneemt. Ookal zijn ze even oud. Hij komt graag bij hem over de vloer en is niet bang hem in te schakelen als iemand hem op zijn huid zit. Hij zou er nog net niet gillend heen rennen en piepen dat Ares iemand voor hem op zijn bek moet slaan.

    • Connery "Con" Vance: Nieuw
    Aiden is van zichzelf nogal een hyperactief, veelte vrolijk ding en kan er maar moeilijk tegen als mensen nogal emotieloos blijken te zijn. Aiden is wel het type dat lekker op zijn huid kan gaan zitten en hem gaat lopen vervelen totdat hij lacht. Maar het licht eraan hoe Connery daarop zou reageren.

    • Cataleya Luana Carvalho: Oud
    Aiden kan het goed vinden met Leya. Hij sleept haar met alle liefde mee naar zijn optredens. Hij gaat graag met haar om, maar weet dat hij soms teveel kan zijn. Maar dat kan Leya's ook bij hem als ze te bazig word. maar gelukkig hoef je niet alles aan elkaar leuk te vinden om vrienden te zijn.

    • Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian: Oud
    Misschien dat ze samen een een blow roken. idk ik weet niet echt iets.

    • Raven Ariana Matthews: Oud
    Aiden ziet wel een paar gezamelijke eigenschappen. Daarbij is hij alleen al verliefd op haar haarkleur. Ik denk wel dat ze vrienden kunnen zijn?

    • Ekaterina Yordanova: Oud
    idk. lijkt me een normale meid, dus ik zou niet weten wat Aiden tegen haar zou moeten hebben? idk, ik weet het niet.

    • Juliette Rose Bradshaw: Oud
    Aiden vind Juliette echt een schat van een meid en kan het goed met haar vinden. Aiden zou haar wat kunnen overschaduwen met zijn enorme karakter, maar hij zou haar het altijd naar haar zin proberen te maken.

    • Mazzy Castles: Nieuw
    Aiden en Mazzy zijn totaal niet met elkaar te vergelijken, maar dat het daarom juist wel klikt. Ik denk dat Mazzy wel goede dingen bij Aiden naar boven kan halen.

    • Alexis Mae Boyer: Nieuw
    i have no idea.


    I agree on Aiden & Juliette!


    Faith is everything.

    Ares Maxwell Haynes - Ik zie hen ook wel als goede vrienden die het gezellig kunnen hebben samen en een goede omgang hebben met elkaar. Ook puppy Blue durft ze volledig aan hem toe te vertrouwen en ze vind het dan ook geen ramp als hij een keer met het beesje wil gaan wandelen.
    Cataleya Luana Carvalho - Ik denk dat de twee in zeker zin wel degelijk iets aan elkaar hebben. Raven kan het erg van haar waarderen dat ze haar niet berispt om haar soms te eerlijke woorden en ziet in haar daarom ook vlot een heuse vriendin.
    Juliette Rose Bradshaw - Raven zal bij haar niet goed weten wat ze van haar moet vinden. Ik zie geen vijandigheid tussen hen, maar beste vriendinnen zullen ze nooit worden.
    Mazzy Castles - Beste vriendinnen. Raven waardeert de steun van Mazzy heel erg als het aankomt op de zoektocht naar haar vader en vind het erg fijn dat ze met alles bij haar terecht kan.
    Legend Nixon - Raven heeft op hem een flinke crush, echter is het de drugsdealende kant aan hem die haar erg dwars zit waardoor ze zichzelf niet volledig aan hem durft over te geven. Ze is verzot op hoe hij is al persoon, maar kan dat aspect van hem niet accepteren - wat voor een waar kat en muisspel zorgt.
    Aiden "Adore" Matthew Quinn - Ik denk dat Raven hem geweldig vind, dus een vriendschap ziet ze zeker wel zitten.



    Nia schreef:
    Ik zag hem net pas bij het rollentopic. x:
    Ik denk wel dat er eventueel wat met de crush gedaan kan worden. ^_^ Misschien dat er wel wat aan het groeien is tussen de twee, maar het feit dat hij die drugsdealende kant heeft het hen beide moeilijk maakt om er echt aan toe te geven? Een soort van kat en muis spel waarbij ze elkaar wel leuk vinden, maar hij denkt dat ze hem wil veranderen en zij gewoon een oprecht probleem daarmee heeft?


    Wat mij betreft een perfect idee! Vooral het kat en muis spelletje kan het nog eens extra interessant gaan maken.

    Ik heb alvast een lijstje gemaakt als reactie op degene die voorbij zijn gekomen, de rest volgt nog. ^^

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 21:57 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nia schreef:
    (...)

    Het was enkele maanden terug, bijna een jaar ongeveer.
    Is prima hoor.


    Alright, toen woonde ze er al dus dat is prima ^^ Sinds hij terug is zal ze waarschijnlijk wel wat afstandelijker doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zoek eigenlijk ook iemand bij wie Leya haar gevoeligere kant durft te laten zien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    Ik zoek eigenlijk ook iemand bij wie Leya haar gevoeligere kant durft te laten zien.

    Ik heb Bam voor je? Hij is alleen wel nieuw Idk.

    Ik ga straks zijn lijstje ook even maken.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 9:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Con heeft in het begin inderdaad waarschijnlijk niet zoveel met wie dan ook. Later waarschijnlijk wel, maar dat zie ik nog wel in de rpg.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Amberle schreef:
    Ik zoek eigenlijk ook iemand bij wie Leya haar gevoeligere kant durft te laten zien.


    Con zou misschien ook wel kunnen? Dan is hij om één of andere reden ook wat opener naar haar of wordt hij steeds opener.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Wanneer gaan we met dit RPG (ongeveer) beginnen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Wanneer gaan we met dit RPG (ongeveer) beginnen?

    Ik dacht misschien in het weekend het speeltopic te openen, tegen dan hoop ik ook dat alle rollen zo goed als klaar zijn.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    MT. hoi c; iemand nog een relatie met caesar of maken we allemaal een lijstje met elk personage?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Ik heb Bam voor je? Hij is alleen wel nieuw Idk.

    Ik ga straks zijn lijstje ook even maken.


    Millard schreef:
    (...)

    Con zou misschien ook wel kunnen? Dan is hij om één of andere reden ook wat opener naar haar of wordt hij steeds opener.


    Hmm, een van hun zou kunn1en al zou het ook fijn als ze iemand heeft bij dat kan die er al woont.

    katsjoepiek schreef:
    MT. hoi c; iemand nog een relatie met caesar of maken we allemaal een lijstje met elk personage?


    I got Leya?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    katsjoepiek schreef:
    MT. hoi c; iemand nog een relatie met caesar of maken we allemaal een lijstje met elk personage?


    Ik heb Ares voor je (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Sempre en Amberle, leuk! hebben jullie een ideetje of zoiets?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    is et sowieso niet handig om wel voor iedereen een lijstje te maken? zo weet iedereen een eentje waar die aan toe is en worden er geen mensen overgeslagen enzo?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''