• We are the new Americana, raised on biggie and Nirvana.

    New York, ook wel The Big Apple of The City That Never Sleeps. Je hebt er zoveel bekende dingen, zoals het Vrijheidsbeeld, dat ze ooit van Frankrijk kregen, of het Empire State Building. Echter gaat het in deze rpg niet over de cliché, toeristische dingen maar over de echte bevolking. We zoomen dan vooral in op een kleine straat in Manhattan. Midden in die straat staat een appartementencomplex, die als bijnaam the new Americana heeft gekregen. De jongeren die daarin wonen, zijn namelijk erg vrij. Elke avond is er in één van de woningen wel een feest aan de gang waarbij de alcohol rijkelijk vloeit. Nog nooit heeft er iemand een klacht ingediend en iedereen laat hen doen met de gedachte dat ze nog jong zijn en van hun fouten zullen leren.

    Echter komt hier verandering in wanneer het appartementencomplex wordt overgenomen door een rijke heer, wiens kinderen en vrienden van hen een eigen woning nodig hebben in de stad. De jongeren mogen nog in hun appartement blijven wonen, maar zullen vanaf nu moeten samenleven met hun nieuwe buren. Zal dat het einde zijn van hun wilde feesten, of ontstaan er nieuwe vriendschappen en sleuren ze de nieuwe bewoners mee in het leven van The New Americana?

    Invullijst.
    Regels
    Minimaal 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    De personages zijn niet perfect, zeker niet in deze rpg.
    Geen ruzie.
    Ik geef twee waarschuwingen, daarna lig je eruit.


    Naam.
    Eventueel een bijnaam.
    Leeftijd.(20-23)
    Oude of nieuwe bewoner.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.
    Appartement.(nummer en hoe het eruitziet)


    Buren.
    ~Mazzy Castles, nr 201|Nia
    ~Thomas Oxland Chamberlain, nr 202|YoungGod
    ~Soraya Gould, nr 203|tubbietoost

    ~Ara Ullrich Hakobyan, nr 207|Seb
    ~Caesar James Castles, nr 208? |katsjoepiek
    ~Connery "Con" Vance Castles, no 208? |Millard
    ~Brandond ''Bam'' Jason von Monroe, nr 209|AdoreDelano
    ~Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    ~Eerste gang, verdieping 2.

    ~Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre
    ~Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    ~Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    -Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    -Legend Nixon, nr 244|Nia
    -Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi
    -Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    -Tweede gang, verdieping 2.


    Rollen
    Jongens
    ~Oud
    Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre

    Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    Legend Nixon, nr 244|Nia

    ~Nieuw
    Dysthymia

    Connery "Con" Vance|Millard

    AdoreDelano

    Meisjes
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi

    ~Nieuw
    Mazzy Castles, nr 201|Nia

    Dysthymia

    tubbietoost


    Survival of the richest, the city's ours until the fall.
    They're Monaco and Hamptons bound, but we don't feel like outsiders at all.


    If you want to understand what's most important to a society, don't examine its art or literature, simply look at its biggest buildings.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 21:07 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Hmm, hij is nieuw dus ik vind dat altijd lastig te zeggen, gezien het denk ik best wel van de eerste ontmoeting afhangt :')
    Ze zijn best wel verschillend, dus ik denk dat ze either way daardoor goed overweg kunnen of juist niet. Op het eerste oog zou Leya hem denk ik wel interessant vinden door zijn tattoo's. Maar eh, idk, of we moeten doen dat ze elkaar ergens anders van kennen? Hij houdt van koken en Leya vindt dat ook wel leuk, dus misschien dat ze elkaar een keer tegen gekomen zijn tijdens een kookcursus?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    (...)

    Hmm, een van hun zou kunn1en al zou het ook fijn als ze iemand heeft bij dat kan die er al woont.

    Je mag het zelf weten. Ik heb Aiden voor je die er al woont. Hij zal haar altijd op proberen te vrolijken en oppeppen en motiveren. Maar een erg goede luisteraar is het niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zo'n lijstje is wel verdomd handig. Daardoor word er inderdaad niemand overgeslagen en/of vergeten. En je hebt altijd iets om op terug te vallen, zoveel werk is het niet ;D


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Zo'n lijstje is wel verdomd handig. Daardoor word er inderdaad niemand overgeslagen en/of vergeten. En je hebt altijd iets om op terug te vallen, zoveel werk is het niet ;D


    This. Ik ga zo mijn lijstje daarom updaten. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    @katsjoepiek & @Millard, ik open de story zo wel even zoals ik in het rollentopic gezegd heb, want ik wil wel graag nog uitzoeken hoe het nou precies allemaal zit om eerlijk te zijn. Is makkelijker dan de gehele tijd met zijn drieën heen en weer lopen gb'en / pb'en.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    @katsjoepiek & @Millard, ik open de story zo wel even zoals ik in het rollentopic gezegd heb, want ik wil wel graag nog uitzoeken hoe het nou precies allemaal zit om eerlijk te zijn. Is makkelijker dan de gehele tijd met zijn drieën heen en weer lopen gb'en / pb'en.


    is goed c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Amberle schreef:
    Hmm, hij is nieuw dus ik vind dat altijd lastig te zeggen, gezien het denk ik best wel van de eerste ontmoeting afhangt :')
    Ze zijn best wel verschillend, dus ik denk dat ze either way daardoor goed overweg kunnen of juist niet. Op het eerste oog zou Leya hem denk ik wel interessant vinden door zijn tattoo's. Maar eh, idk, of we moeten doen dat ze elkaar ergens anders van kennen? Hij houdt van koken en Leya vindt dat ook wel leuk, dus misschien dat ze elkaar een keer tegen gekomen zijn tijdens een kookcursus?


    Dat is wel leuk!! En lijstje is wel leuk maar vind het inderdaad wel lastig omdat hij nieuw is; moet ik dan maar gewoon beetje eerste indruk van iedereen neerschrijven?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    katsjoepiek schreef:
    (...)

    Dat is wel leuk!! En lijstje is wel leuk maar vind het inderdaad wel lastig omdat hij nieuw is; moet ik dan maar gewoon beetje eerste indruk van iedereen neerschrijven?

    Ja, gewoon een eerste indruk vanuit de karakterbeschrijving. Het is niet persee dat het vast staat, maar dan heeft iedereen een beetje een idee.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    katsjoepiek schreef:
    (...)

    Dat is wel leuk!! En lijstje is wel leuk maar vind het inderdaad wel lastig omdat hij nieuw is; moet ik dan maar gewoon beetje eerste indruk van iedereen neerschrijven?


    Alright, nice :Y)

    Ik vind het inderdaad ook lastig een lijstje te maken voor Leya voor de mensen die ze nog nooit ontmoet heeft. Je kan inderdaad op de karaktereigenschappen afgaan, maar alles hangt best wel af van de eerste ontmoeting. Bijvoorbeeld, misschien dat ze een nieuw persoon anders maar een klootzak had gevonden, niet een klootzak vindt omdat hij/zij haar ergens mee geholpen heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    klopt, ik vind het voor Bam ook veel moeilijker dan voor Aiden. vandaar dat ik daar ook nog geen lijstje voor heb :')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nia schreef:
    (...)

    This. Ik ga zo mijn lijstje daarom updaten. c:


    Ik ga m morgen updaten. En voor degenen met een nieuwe bewoner.. Je kan toch ook gewoon de eerste indrukken opschrijven van wat je leest in de personages? Heb ik met Juliette ook gedaan voor de nieuwe bewoners.


    Faith is everything.

    Relaties Legend —

    • Aiden Matthew Quinn • Oud.
    Legend zal niet zo goed weten hoe hij zich moet gedragen in het bijzijn van deze jongeman en zal hem daarom niet persoonlijk opzoeken. Legend snapt zijn levensstijl totaal niet, en heeft daar ook geen behoefte aan.

    • Ekaterina Yordanova • Oud.
    De wegen van Legend en Ekaterina niet vaak gekruisd, maar misschien dat ze wel zo nu en dan een normaal gesprekje voeren wanneer ze elkaar tegenkomen in de gangen of zelfs buiten het complex, al is er verder niet echt wederzijds interesse.

    • Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian • Oud.
    Legend is de vaste drugsdealer van Lívia, maar daarbuiten zijn ze ook vrienden. Friends with benefits zelfs. Het is zelfs eens zo ver gegaan dat ze een trio hebben gehad met Cataleya erbij, wat Legend wel beviel.

    • Raven Ariana Matthews • Oud.
    Legend had een grote crush op Raven toen ze hier net kwam wonen, inmiddels heeft hij nog altijd niets gedaan ermee, maar is er wel wat gaande tussen de twee. Ze zijn vrienden, al heeft Legend het idee alsof Raven hem uit de drugswereld wil trekken, wat hij minder goed kan waarderen. Er is een soort kat en muis spel gaande hier.

    • Ares Maxwell Haynes • Oud.
    Legend en Ares zijn beste vriendinnen, ondanks hun verschillen. Legend is erg geïntresseerd in de wereld van MMA en zal soms met Ares sparren, mocht hij tijd vinden. Verder is Ares een soort van jehovagetuige die Legend uit de drugswereld wil krijgen, gezien de jongen hier erg op tegen is.

    • Cataleya Luana Carvalho • Oud.
    Legend en Cataleya zijn vrienden, al is er sinds enkele maanden wel een deuk in hun relatie terecht gekomen — het moment dat Leya erachter kwam dat Legend in de drugswereld zat. Ondanks dat heeft hij altijd nog de herinnering van de trio die hij met Leya en Lívia had.

    Thomas Oxland Chamberlain • Oud.
    Legend zal hem misschien wel vaker tegen zijn gekomen in het appartementencomplex, maar ik denk dat ze wel een soort van vriendschap op hebben kunnen bouwen toen de jongen tatoeages kwam laten zetten bij Thomas.

    Ara Ullrich Hakobyan • Oud.
    Legend kan misschien de ex van Ara gekend hebben op de een of andere manier, jeugdvrienden of zo, dus dat ze het daardoor totaal niet met elkaar kunnen vinden? Dat de twee echt een grote hekel aan elkaar hebben? Sowieso heb ik nog echt een vijand nodig voor Legend, waar Ara wel een goede voor lijkt te zijn. Het is niet zo dat ze elkaar aanvallen (mentaal of fysiek) maar eerder dat Legend's dag goed verpest kan zijn na het zien van de jongen?

    • Juliette Rose Bradshaw • Oud.
    Ik was vergeten wat we hadden, shit. Iets als goede vrienden. Legend heeft sowieso een oogje op de jongedame en is zeker geïntresseerd in wat ze doet. Hij komt vaak bij haar over de vloer, evenals zij bij hem, vooral gezien ze tegenover elkaar wonen. Ze hebben een bijzondere band waarbij wederzijds begrip en respect te vinden is.

    • Mazzy Castles • Nieuw.
    Legend zal haar een te net persoon vinden, evenals inzien dat ze de zoon van hun nieuwe huisbaas is en beseft al snel dat hij daar ver vandaan zal moeten blijven om zijn appartementje te kunnen behouden.

    • Connery Vance Castles • Nieuw.
    Waarschijnlijk zou Legend bij hen ook uit de buurt blijven, hetzelfde als bij Mazzy.

    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe • Nieuw.
    Legend zal de jongen wel mogen waarschijnlijk, evenals zijn honden — gezien hij een liefde voor dieren heeft. Buiten dat om zal hij vast zo nu en dan wel stoppen om een vriendelijk gesprek met de jongen te voeren, maar ik dek niet dat er kans is op meer, tenzij hij drugs gebruikt.

    Caesar James Castles • Nieuw.
    Waarschijnlijk zou Legend bij hen ook uit de buurt blijven, hetzelfde als bij Mazzy.

    Soraya • Nieuw.
    Komt.


    Relaties Mazzy —
    • Aiden Matthew Quinn • Oud.
    Mazzy is erg onschuldig en is totaal niet bekend met de levensstijl die Aiden / Adore bezit, maar ze zal hem wel leuk vinden. Waarschijnlijk zouden deze twee best eens vrienden kunnen worden en is er misschien iets dat ze van elkaar kunnen leren.

    • Ekaterina Yordanova • Oud.
    Mazzy en Ekaterina zie ik wel vrienden worden die vaak bij elkaar over de vloer komen en lekker over van alles kunnen praten. Hier zie ik wel al een klik die er vanaf het begin zal zijn. Sowieso zijn Mazzy en Ekaterina beide vegetarisch, waardoor ze misschien vaker samen koken of iets dergelijks.

    • Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian • Oud.
    Mazzy en Lívia zijn te verschillend om vrienden te zijn, al zullen ze elkaar vast wel aanspreken, mochten ze elkaar tegenkomen. Het zal over het algemeen wel erg oppervlakkig worden.

    • Raven Ariana Matthews • Oud.
    Mazzy en Raven zullen waarschijnlijk goede vrienden worden. Mazzy is er voor Raven zodra ze te horen krijgt dat de jongedame haar vader zoekt, waarbij Mazzy dolgraag wil helpen. Bovendien heeft ze al gauw door dat ze bij Raven terecht kan voor haar problemen, en andersom natuurlijk ook.

    • Ares Maxwell Haynes • Oud.
    Mazzy gaat een grote crush op Ares krijgen, al denk ik ook wel dat ze goede vrienden zouden kunnen zijn buiten dat om, puur omdat ze graag omringt wordt door positieve en vriendelijke mensen, en Ares dat ook zeker is. Ze zal wel nieuwsgierig zijn naar waarom hij MMA heeft gekozen.
          Na een tijdje vriendschap zal er een leiding in de kamer van Mazzy breken, waarop Ares het aanbied dat ze bij hem kan logeren, wat ze na wat twijfelen aanneemt.

    • Legend Nixon • Oud.
    Door het gehele appartementencomplex gaat er rond dat Legend een drugsdealer is, wat betekend dat Mazzy liever met een grote boog om de jongeman heen zal lopen en hem liever zal ontwijken dan hem aanpspreken.

    • Cataleya Luana Carvalho • Oud.
    Kan beide kanten op gaan, we zien wel.

    Thomas Oxland Chamberlain • Oud.
    Gezien Mazzy en Thomas naast elkaar wonen zullen deze twee elkaar vast en zeker vaker tegengekomen. Mazzy zie ik wel voor me hoe ze vriendelijke gesprekken voert met de aardig ogende jongen tegenover haar.

    Ara Ullrich Hakobyan • Oud.
    Mazzy zal het wel een vriendelijke jongen vinden, waar misschien wel een vriendschap achter te vinden kan worden uiteindelijk. Sowieso zullen ze elkaar wel vaker tegenkomen gezien hun appartementen vlakbij elkaar liggen.

    • Juliette Rose Bradshaw • Oud.
    Mazzy en Juliette zullen waarschijnlijk beste vrienden worden, vooral omdat ze beide vriendelijk en onschuldig zijn. [Nogmaals de vraag... Misschien dat deze twee elkaar al kenden voor dit gehele appartementencomplex? Kan zoiets simpels zijn als inderdaad van een universiteit of iets dergelijks.]

    • Connery Vance Castles • Nieuw.
    Komt.

    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe • Nieuw.
    Mazzy zie ik best een keer helemaal gek worden als ze de twee prachtige huskies ziet van Brandon, waarbij ze hem direct zal beloven wel eens op de schattige beestjes te letten. Misschien dat er in de toekomst wel een vriendschap zal komen, gezien Mazzy aangetrokken is tot gebroken mensen, haha.

    Caesar James Castles • Nieuw.
    Komt.

    Soraya • Nieuw.
    Komt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 20:27 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik denk niet dat ik zo'n lijstje ga maken, omdat er dan bij iedereen ongeveer hetzelfde komt te staan.
    Ik zoek overigens nog wel iemand die Con opener laat zijn, maar dat is misschien meer iets voor in de rpg zelf.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Nia schreef:
    Relaties Legend —
    • Aiden Matthew Quinn • Oud.
    Legend zal niet zo goed weten hoe hij zich moet gedragen in het bijzijn van deze jongeman en zal hem daarom niet persoonlijk opzoeken. Legend snapt zijn levensstijl totaal niet, en heeft daar ook geen behoefte aan.

    • Ekaterina Yordanova • Oud.
    De wegen van Legend en Ekaterina niet vaak gekruisd, maar misschien dat ze wel zo nu en dan een normaal gesprekje voeren wanneer ze elkaar tegenkomen in de gangen of zelfs buiten het complex, al is er verder niet echt wederzijds interesse.

    • Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian • Oud.
    Legend is de vaste drugsdealer van Lívia, maar daarbuiten zijn ze ook vrienden. Friends with benefits zelfs. Het is zelfs eens zo ver gegaan dat ze een trio hebben gehad met Cataleya erbij, wat Legend wel beviel.

    • Raven Ariana Matthews • Oud.
    Legend had een grote crush op Raven toen ze hier net kwam wonen, inmiddels heeft hij nog altijd niets gedaan ermee, maar is er wel wat gaande tussen de twee. Ze zijn vrienden, al heeft Legend het idee alsof Raven hem uit de drugswereld wil trekken, wat hij minder goed kan waarderen. Er is een soort kat en muis spel gaande hier.

    • Ares Maxwell Haynes • Oud.
    Legend en Ares zijn beste vriendinnen, ondanks hun verschillen. Legend is erg geïntresseerd in de wereld van MMA en zal soms met Ares sparren, mocht hij tijd vinden. Verder is Ares een soort van jehovagetuige die Legend uit de drugswereld wil krijgen, gezien de jongen hier erg op tegen is.

    • Cataleya Luana Carvalho • Oud.
    Legend en Cataleya zijn vrienden, al is er sinds enkele maanden wel een deuk in hun relatie terecht gekomen — het moment dat Leya erachter kwam dat Legend in de drugswereld zat. Ondanks dat heeft hij altijd nog de herinnering van de trio die hij met Leya en Lívia had.

    Thomas Oxland Chamberlain • Oud.
    Legend zal hem misschien wel vaker tegen zijn gekomen in het appartementencomplex, maar ik denk dat ze wel een soort van vriendschap op hebben kunnen bouwen toen de jongen tatoeages kwam laten zetten bij Thomas.

    • Juliette Rose Bradshaw • Oud.
    Ik was vergeten wat we hadden, shit. Iets als goede vrienden. Legend heeft sowieso een oogje op de jongedame en is zeker geïntresseerd in wat ze doet. Hij komt vaak bij haar over de vloer, evenals zij bij hem, vooral gezien ze tegenover elkaar wonen. Ze hebben een bijzondere band waarbij wederzijds begrip en respect te vinden is.

    • Mazzy Castles • Nieuw.
    Legend zal haar een te net persoon vinden, evenals inzien dat ze de zoon van hun nieuwe huisbaas is en beseft al snel dat hij daar ver vandaan zal moeten blijven om zijn appartementje te kunnen behouden.

    • Connery Vance Castles • Nieuw.
    Waarschijnlijk zou Legend bij hen ook uit de buurt blijven, hetzelfde als bij Mazzy.

    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe • Nieuw.
    Legend zal de jongen wel mogen waarschijnlijk, evenals zijn honden — gezien hij een liefde voor dieren heeft. Buiten dat om zal hij vast zo nu en dan wel stoppen om een vriendelijk gesprek met de jongen te voeren, maar ik dek niet dat er kans is op meer, tenzij hij drugs gebruikt.

    Caesar James Castles • Nieuw.
    Waarschijnlijk zou Legend bij hen ook uit de buurt blijven, hetzelfde als bij Mazzy.

    Soraya • Nieuw.
    Komt.


    Relaties Mazzy —
    • Aiden Matthew Quinn • Oud.
    Mazzy is erg onschuldig en is totaal niet bekend met de levensstijl die Aiden / Adore bezit, maar ze zal hem wel leuk vinden. Waarschijnlijk zouden deze twee best eens vrienden kunnen worden en is er misschien iets dat ze van elkaar kunnen leren.

    • Ekaterina Yordanova • Oud.
    Mazzy en Ekaterina zie ik wel vrienden worden die vaak bij elkaar over de vloer komen en lekker over van alles kunnen praten. Hier zie ik wel al een klik die er vanaf het begin zal zijn. Sowieso zijn Mazzy en Ekaterina beide vegetarisch, waardoor ze misschien vaker samen koken of iets dergelijks.

    • Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian • Oud.
    Mazzy en Lívia zijn te verschillend om vrienden te zijn, al zullen ze elkaar vast wel aanspreken, mochten ze elkaar tegenkomen. Het zal over het algemeen wel erg oppervlakkig worden.

    • Raven Ariana Matthews • Oud.
    Mazzy en Raven zullen waarschijnlijk goede vrienden worden. Mazzy is er voor Raven zodra ze te horen krijgt dat de jongedame haar vader zoekt, waarbij Mazzy dolgraag wil helpen. Bovendien heeft ze al gauw door dat ze bij Raven terecht kan voor haar problemen, en andersom natuurlijk ook.

    • Ares Maxwell Haynes • Oud.
    Mazzy gaat een grote crush op Ares krijgen, al denk ik ook wel dat ze goede vrienden zouden kunnen zijn buiten dat om, puur omdat ze graag omringt wordt door positieve en vriendelijke mensen, en Ares dat ook zeker is. Ze zal wel nieuwsgierig zijn naar waarom hij MMA heeft gekozen.
          Na een tijdje vriendschap zal er een leiding in de kamer van Mazzy breken, waarop Ares het aanbied dat ze bij hem kan logeren, wat ze na wat twijfelen aanneemt.

    • Legend Nixon • Oud.
    Door het gehele appartementencomplex gaat er rond dat Legend een drugsdealer is, wat betekend dat Mazzy liever met een grote boog om de jongeman heen zal lopen en hem liever zal ontwijken dan hem aanpspreken.

    • Cataleya Luana Carvalho • Oud.
    Kan beide kanten op gaan, we zien wel.

    Thomas Oxland Chamberlain • Oud.
    Gezien Mazzy en Thomas naast elkaar wonen zullen deze twee elkaar vast en zeker vaker tegengekomen. Mazzy zie ik wel voor me hoe ze vriendelijke gesprekken voert met de aanrdig ogende jongen tegenover haar.

    • Juliette Rose Bradshaw • Oud.
    Mazzy en Juliette zullen waarschijnlijk beste vrienden worden, vooral omdat ze beide vriendelijk en onschuldig zijn. [Nogmaals de vraag... Misschien dat deze twee elkaar al kenden voor dit gehele appartementencomplex? Kan zoiets simpels zijn als inderdaad van een universiteit of iets dergelijks.]

    • Connery Vance Castles • Nieuw.
    Komt.

    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe • Nieuw.
    Mazzy zie ik best een keer helemaal gek worden als ze de twee prachtige huskies ziet van Brandon, waarbij ze hem direct zal beloven wel eens op de schattige beestjes te letten. Misschien dat er in de toekomst wel een vriendschap zal komen, gezien Mazzy aangetrokken is tot gebroken mensen, haha.

    Caesar James Castles • Nieuw.
    Komt.

    Soraya • Nieuw.
    Komt.


    Oh shit had je dat gevraagd? Niet gezien.. Sorry! :c maar het is voor mij goed dat Julie en Mazzy elkaar kennnen van de uni c:


    Faith is everything.

    Millard schreef:
    Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik denk niet dat ik zo'n lijstje ga maken, omdat er dan bij iedereen ongeveer hetzelfde komt te staan.
    Ik zoek overigens nog wel iemand die Con opener laat zijn, maar dat is misschien meer iets voor in de rpg zelf.


    Ik snap dat ook weer wel. No hard feelings c; Had je een idee qua relatie tussen Con en Julie?


    Faith is everything.