• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Aberdeen schreef:
    De actrice die Clary speelt irriteert me soms ook echt wel, maar voor de rest vind ik het wel al een goed begin. Misschien is het ook wel een voordeel dat ik de boeken (nog) niet gelezen heb. (:


    Ik weet wel zeker dat dat een voordeel is. Ik heb ze dan wel een tijd geleden gelezen dus echt details herinner ik me niet, maar het instituut...tja in de boeken kreeg ik niet de indruk dat het zo hightec was en daarnaast waren er in de boeken maar 4 inwoners (zonder de ouders en het broertje van Alec en Izzy) dus ik vond het nogal druk bevolkt.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik weet wel zeker dat dat een voordeel is. Ik heb ze dan wel een tijd geleden gelezen dus echt details herinner ik me niet, maar het instituut...tja in de boeken kreeg ik niet de indruk dat het zo hightec was en daarnaast waren er in de boeken maar 4 inwoners (zonder de ouders en het broertje van Alec en Izzy) dus ik vond het nogal druk bevolkt.^^


    Oh wauw, dat is inderdaad wel een heel verschil! Ik heb de film wel gezien, maar dan vind ik de serie wel een serieuze verbetering.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Aberdeen schreef:
    (...)

    Oh wauw, dat is inderdaad wel een heel verschil! Ik heb de film wel gezien, maar dan vind ik de serie wel een serieuze verbetering.


    Hmm, ik wacht nog af voordat ik roep dat het echt beter is.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Deamus schreef:
    (...)

    Jaaa en ja!
    En ik vind Alec ook echt super < 3


    Je staat er op!=3
    Oh dat was me niet opgevallen haha.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kom mezelf hier melden maar dat had je denk ik wel verwacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Ik kom mezelf hier melden maar dat had je denk ik wel verwacht.


    Nou daar had ik helemaal niet bij stilgestaan, maar ik had dit topic wel aangemaakt nadat jij je 'het forum is zo leeg' topic had gemaakt.='D
    Toevallig een perfect topic voor jou.^^ (':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou daar had ik helemaal niet bij stilgestaan, maar ik had dit topic wel aangemaakt nadat jij je 'het forum is zo leeg' topic had gemaakt.='D
    Toevallig een perfect topic voor jou.^^ (':


    HAhaha yes. Is dit topic vooral gemaakt voor de serie of voor de boeken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    (...)

    HAhaha yes. Is dit topic vooral gemaakt voor de serie of voor de boeken?


    Nou ja van mij mag het voor allebei, zelfs de film vind ik best.(krul) Ik had zelf meer de insteek op de recente serie, maar hé ik hou niemand tegen om heel dialogen te posten over boeken en films.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Serie, boeken, de film. Ik hou er allemaal van. Vooral van de boeken omdat daar Clace zo optimaal is.

    Ik heb mezelf erbij neergelegd dat de serie niet gaat worden zoals de boeken en zolang ze Clace maar niet uit elkaar halen vind ik het best.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Serie, boeken, de film. Ik hou er allemaal van. Vooral van de boeken omdat daar Clace zo optimaal is.

    Ik heb mezelf erbij neergelegd dat de serie niet gaat worden zoals de boeken en zolang ze Clace maar niet uit elkaar halen vind ik het best.


    Ik denk dat je met Clace in dit fandom altijd wel veilig zit.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik denk dat je met Clace in dit fandom altijd wel veilig zit.='D


    Dan is het goed want Clace is echt een van mijn favoriete ships. <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    (...)

    Dan is het goed want Clace is echt een van mijn favoriete ships. <3


    Ik was aardig pissed in de boeken toen ze als broer en zus werden afgeschreven. Toen keek ik de eerste film voordat ik in het boek las dat ze niet echt broer en zus waren en toen was ik boos omdat de film spoilde.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik was van plan om te beginnen met kijken, maar het is er nog niet van gekomen. Ik ben benieuwd.


    16 - 09 - '17

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik was aardig pissed in de boeken toen ze als broer en zus werden afgeschreven. Toen keek ik de eerste film voordat ik in het boek las dat ze niet echt broer en zus waren en toen was ik boos omdat de film spoilde.(":


    Hahahha. Ja, dat was echt een verschrikkelijk stuk. Ik had gelukkig de boeken al uit voordat de film kwam maar ik vond het ook niet heel tactisch dat de film dat ging spoilen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Can I just say I like the showcast better? Ook al hou ik van Katherine McNamara, haar haar als Clary vindt ik te rood..k had het eerder natuurlijker verwacht ipv echt geverfd-like.
    En Isabelle is ook zoo pretty!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded