• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond aflevering drie nog best goed!(: Minder neppig.:3 al zullen het ook kunnen zijn dat ik me verwachtingen heb verlaagd.:'D

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 23:52 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik irriteer me aan het feit dat haar mond continu open hangt. Hallo Kristen Stewart #2.
    En nouja... het acteerwerk van haar is ook gewoon slecht.
    Voor de rest vind ik de serie wel oké, wel een beetje simpel.

    SPECS schreef:
    Ik vond aflevering drie nog best goed!(: Minder neppig.:3 al zullen het ook kunnen zijn dat ik me verwachtingen heb verlaagd.:'D


    De acteurs zullen nu ook wel iets vertrouwder zijn met hun personages. De laatste aantal toneelstukken gaan altijd eerder dan de eerste, waarschijnlijk is dat met de serie ook zo, verder vond ik raphael echt grappig. Hij is zoals ik hem verwacht had in het boek. Om de een of andere reden haat ik melorn niet in de serie. Van die scene met hem en izy ging ik bijna dood! Te veel knappe bijna naakte mensen op mijn beeldscherm.


    Carpe Noctem

    Ik kijk het ook! Ik baal wel van het acteerwerk van sommigen haha + special effects zijn niet super. Maar het is wel vermakelijk hehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb epidsode 3 gezien.. en die was toch alweer wat beter...maar Clary is nog steeds een kinda irritant haha, het begint al wat meer vermakelijker te worden :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil ook op de lijst. Ik heb de boeken gelezen vanwege deze serie.
    Alleen ik merkte dat het heel erg afwijkte idd! Dus ik ben heel erg benieuwd welke richting de serie uit gaat (:
    Maar ik vind hem wel super vet ^^

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 12:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    KyloRen schreef:
    Ik irriteer me aan het feit dat haar mond continu open hangt. Hallo Kristen Stewart #2.
    En nouja... het acteerwerk van haar is ook gewoon slecht.
    Voor de rest vind ik de serie wel oké, wel een beetje simpel.

    Dat was me nog niet eens opgevallen eigenlijk.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Nacht schreef:
    (...)

    De acteurs zullen nu ook wel iets vertrouwder zijn met hun personages. De laatste aantal toneelstukken gaan altijd eerder dan de eerste, waarschijnlijk is dat met de serie ook zo, verder vond ik raphael echt grappig. Hij is zoals ik hem verwacht had in het boek. Om de een of andere reden haat ik melorn niet in de serie. Van die scene met hem en izy ging ik bijna dood! Te veel knappe bijna naakte mensen op mijn beeldscherm.


    Haha, tja ik ging hem pas haten toen bleek datie wel loog enzo, stomme Melorn.


    You were born original, don't die as a copy.

    Sycia schreef:
    Ik kijk het ook! Ik baal wel van het acteerwerk van sommigen haha + special effects zijn niet super. Maar het is wel vermakelijk hehe.


    Sommige special effects vind ik zo slecht nog niet (zoals de magie van de Warlocks), maar andere zoals de portalen en hoe monsters tot bijna elvenstof ofzo vergaan ziet er noga lame uit ja.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    FrenchFries schreef:
    Ik heb epidsode 3 gezien.. en die was toch alweer wat beter...maar Clary is nog steeds een kinda irritant haha, het begint al wat meer vermakelijker te worden :Y)


    Hmm ik vond het minder dan vorige keer, maar toen vond ik vooral de stukken waarin ze huilde en schrok enzo nogal nep, die stukken waren nu minder aanwezig dus ik ben blij.=
    3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)
    Dat was me nog niet eens opgevallen eigenlijk.(":

    Dan zal het je bij deze vanaf nu altijd opvallen haha. :Y)

    SecondStar schreef:
    Ik wil ook op de lijst. Ik heb de boeken gelezen vanwege deze serie.
    Alleen ik merkte dat het heel erg afwijkte idd! Dus ik ben heel erg benieuwd welke richting de serie uit gaat (:
    Maar ik vind hem wel super vet ^^


    Heb je de boeken wel gelezen voordat de serie begon dan?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Dan zal het je bij deze vanaf nu altijd opvallen haha. :Y)


    Hope not.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb één en twee al gezien, ben nu drie aan het kijken. Sommige acteurs zijn wel goed, maar méh. Ik ben écht geen fan, tot nu toe


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Ik heb één en twee al gezien, ben nu drie aan het kijken. Sommige acteurs zijn wel goed, maar méh. Ik ben écht geen fan, tot nu toe


    Ik snap je helemaal, ik heb het gevoel dat ze dit keer meer hebben gekeken naar de uiterlijke kenmerken dan naar acteer talent, maar dat kan ook aan mij liggen.(': Desondanks ga ik doorkijken, want ik vond aflevering drie persoonlijk al een stuk beter.=3


    You were born original, don't die as a copy.