• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Ja ik heb de boeken wel gelezen, maar ik vind het acteerwerk best wel slecht en vergeleken met het boek gaat alles een beetje door elkaar voor mijn gevoel.
    But I Keep trying :Y)


    Oh zo, ja het acteer werk is niet heel top, zeker niet van Clary's actrice.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Inhuman schreef:
    Zet mij er maar bij ^-^
    Ik erger me vooral aan Katherine's stem, voor de rest is het wel oké. Ik vind stiekem sommige aanpassingen wel leuk (Isabelle, het instituut, Dotty) maar dat is misschien omdat ik niet zo'n groot fan was van de boeken :')


    Ik heb je erbij gezet.(:
    Tja wat dat betreft ieder zijn ding eh.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh zo, ja het acteer werk is niet heel top, zeker niet van Clary's actrice.='d

    Haar stem kraakt elke keer heel ietsjes and Gosh daar kan ik echt niet tegen haha maar zij is wel het ergst ja :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Haar stem kraakt elke keer heel ietsjes and Gosh daar kan ik echt niet tegen haha maar zij is wel het ergst ja :')


    Ben je eindelijk eens blij dat ze een cast hebben die wel enigszins naar uiterlijk voldoet voor mijn gevoel, blijkt dat ze nogal slecht acteren tot nu toe....tja je kunt niet alles hebben blijkbaar.;-; Desondanks ga ik wel verder kijken.^^ Misschien groeit het wel op me.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ben je eindelijk eens blij dat ze een cast hebben die wel enigszins naar uiterlijk voldoet voor mijn gevoel, blijkt dat ze nogal slecht acteren tot nu toe....tja je kunt niet alles hebben blijkbaar.;-; Desondanks ga ik wel verder kijken.^^ Misschien groeit het wel op me.

    Ugh ja precies, ook al wel Jace klopt niet helemaal met mijn beeld haha, Maar ik kijk idd gewoon verder het wordt vast wel beter ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Ugh ja precies, ook al wel Jace klopt niet helemaal met mijn beeld haha, Maar ik kijk idd gewoon verder het wordt vast wel beter ^^


    Nou ja ik vond de vorige Jace niet knap maar wel mysterieus en deze jace vind ik wel knap maar niet echt mysterieus.^^='D
    Yay we slepen elkaar er door heen.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga na mijn examens kijken :3
    De boeken heb ik thuis hier liggen, maar ben nog bezig in het derde boek :x


    soul made of stardust and chaos.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja ik vond de vorige Jace niet knap maar wel mysterieus en deze jace vind ik wel knap maar niet echt mysterieus.^^='D
    Yay we slepen elkaar er door heen.x')

    oh nou we delen precies dezelfde meningen haha :') Maar de film was toch echt wel pijnlijk slecht ik vind deze serie daarbij wel meevallen.
    btw je mag me wel bij de lijst zetten haha

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 23:21 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oke 2e aflevering gezien. Vind het nog steeds niet geweldig maar ik blijf het wel kijken denk ik. (:

    FrenchFries schreef:
    (...)
    oh nou we delen precies dezelfde meningen haha :') Maar de film was toch echt wel pijnlijk slecht ik vind deze serie daarbij wel meevallen.
    btw je mag me wel bij de lijst zetten haha


    Ik heb het zelfde en serrie jace is dan wel niet mysterieus, maar hij is zo heerlijk arogant, dat miste ik bij de film.

    Btw, je profiwlnaam is geweldig


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    (...)

    Ik heb het zelfde en serrie jace is dan wel niet mysterieus, maar hij is zo heerlijk arogant, dat miste ik bij de film.

    Btw, je profiwlnaam is geweldig

    Jupp,
    And Thank you :3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Overigens iets wat ik even moet delen. Een vriendin van mij is gaan kijken en ze heeft de boeken niet gelezen. Ze is er van overtuigt dat alec en clary iets gaan krijgen en ik vind het te grappig voor woorden!! Ze is nu helemaal van ze zijn mijn opt en ik zit te twijfelen of ik het haar moet zeggen of niet, want ik wil ergens haar reactie zien als ze er zelf achter komt.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 23:34 ]


    Carpe Noctem

    maIum schreef:
    Ik ga na mijn examens kijken :3
    De boeken heb ik thuis hier liggen, maar ben nog bezig in het derde boek :x


    Echt doen (zeker de boeken lezen), is de moeite waard!


    You were born original, don't die as a copy.

    FrenchFries schreef:
    (...)
    oh nou we delen precies dezelfde meningen haha :') Maar de film was toch echt wel pijnlijk slecht ik vind deze serie daarbij wel meevallen.
    btw je mag me wel bij de lijst zetten haha


    *High five* Hmmm met het vergelijkingsmateriaal wat ik nu heb vind ik de film beter.x')
    Je staat er bij!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    KyloRen schreef:
    Oke 2e aflevering gezien. Vind het nog steeds niet geweldig maar ik blijf het wel kijken denk ik. (:


    De derde staat er nu ook op, die ga ik zo kijken!(:


    You were born original, don't die as a copy.