• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat moment tussen Jace en Alec. Ik zat te janken damn.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aguilar schreef:
    Dat moment tussen Jace en Alec. Ik zat te janken damn.


    Same (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Aguilar schreef:
    Dat moment tussen Jace en Alec. Ik zat te janken damn.

    Same here, same here.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I STILL SHIP #ACE. AKA ALEC X JACE. YAS KILL ME BUT I DONT CARE D:D:D:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 21:47 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat the f--- I CAN'T
    Het enige positieve was het Malec stukje aan het begin en Izzy en Alec op het einde samen maar verder... Jocelyn... the silent brothers...
    Ik vond het trouwens ook opvallend hoezeer Camille veranderd was.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Er gaat een theorie rond op Tumblr dat Victor Aldertree stiekem Sebastian/Jonathan Morgenstern is.
    I mean voor de show hebben ze een gedaanteverwisseling rune...

    En die vragen die hij Jace stelde over zijn gevoelens voor Clary.



    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aguilar schreef:
    Er gaat een theorie rond op Tumblr dat Victor Aldertree stiekem Sebastian/Jonathan Morgenstern is.
    I mean voor de show hebben ze een gedaanteverwisseling rune...

    En die vragen die hij Jace stelde over zijn gevoelens voor Clary.




    Dat zou ik wel een goede plottwist vinden, niet iets wat je gelijk ziet aankomen. Als we dan toch al de boeken totaal niet volgen....(";
    Zolang Jace en Clary dan maar bij elkaar komen, dan vind ik alles best...oh en Malec ofc, Malec.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat zou ik wel een goede plottwist vinden, niet iets wat je gelijk ziet aankomen. Als we dan toch al de boeken totaal niet volgen....(";
    Zolang Jace en Clary dan maar bij elkaar komen, dan vind ik alles best...oh en Malec ofc, Malec.


    Yeah. Same. Ze hebben hem al gecast en ik wil zo graag weten wie. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aguilar schreef:
    Er gaat een theorie rond op Tumblr dat Victor Aldertree stiekem Sebastian/Jonathan Morgenstern is.
    I mean voor de show hebben ze een gedaanteverwisseling rune...

    En die vragen die hij Jace stelde over zijn gevoelens voor Clary.



    Dat zou wel echt heel gaaf zijn!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    (...)
    Dat zou wel echt heel gaaf zijn!


    Ja! Maar stiekem vind ik het ook wel jammer, want ik vind Victor best wel interessant. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sebastian is gecast!
    Hij speelde ook in Game of Thrones. De acteur heet Will Tudor.
    Hier een link

    [ bericht aangepast op 26 jan 2017 - 19:50 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aguilar schreef:
    Er gaat een theorie rond op Tumblr dat Victor Aldertree stiekem Sebastian/Jonathan Morgenstern is.
    I mean voor de show hebben ze een gedaanteverwisseling rune...

    En die vragen die hij Jace stelde over zijn gevoelens voor Clary.


    .


    Omnomnom... dat zou wat zijn!!
    En in de boeken ging Jocelyn niet dood toch? Echt de serie wijkt wel af!! Al had dit stukje met de silent brothers aan zien komen... ik zit nu te wachten op Clary en Simon^^ I love Simon ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Casterwill schreef:
    (...).


    Omnomnom... dat zou wat zijn!!
    En in de boeken ging Jocelyn niet dood toch? Echt de serie wijkt wel af!! Al had dit stukje met de silent brothers aan zien komen... ik zit nu te wachten op Clary en Simon^^ I love Simon ^^


    Ik vind vooral dat Sebastian en Jace wel op elkaar lijken qua uiterlijk, vooral op de instagram foto van ShadowhuntersTv (officiële pagina). Met dat in me achterhoofd kan ik Jocelyns vergissing wel begrijpen, want in het boek had ze wel gelijk door dat Jace niet Sebastian was.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik vind vooral dat Sebastian en Jace wel op elkaar lijken qua uiterlijk, vooral op de instagram foto van ShadowhuntersTv (officiële pagina). Met dat in me achterhoofd kan ik Jocelyns vergissing wel begrijpen, want in het boek had ze wel gelijk door dat Jace niet Sebastian was.


    Fun fact. Will en Dom kennen elkaar elkaar al, waren vroeger dikke vrienden.
    + Will's accent got me drooling.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aguilar schreef:
    (...)

    Fun fact. Will en Dom kennen elkaar elkaar al, waren vroeger dikke vrienden.
    + Will's accent got me drooling.


    jaaa dat leesde ik vandaag al, supervet hahaha :3



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    You were born original, don't die as a copy.