• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    AutumnStorm schreef:
    Omnomnom. Die spoiler!! Nu kan ik niet meer wachten tot Woensdag (:

    GrandR schreef:
    Die clip nee. Ik kan het niet aan /:

    Sandberg schreef:
    (...)



    omg inge pls, nu kan ik niet meer rustig wachten


    GOEDZO. (cat) Ik kan al sinds afgelopen woensdag niet meer rustig wachten, tbh, dus op dit punt kan ik allen nog maar egoïstisch blij zijn dat ik wat lotgenoten heb, sorry mensen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog een scène! I swear, binnenkort staat de hele aflevering online. (cat)

    Ik geloof niet dat het al op YouTube staat, dus hier is een link.
    Oh, en mijn hart ligt nu in duizend stukjes. "You're confusing me." ALEC BBY IT'S OKAY hoewel ik toch ook wel enorm moest lachen om Magnus' gefaalde poging hun glazen tegen elkaar te tikken (en het feit dat Magnus ervoor koos om door een gigantische deuropening een nog gigantischer bed precies in het zicht te zetten, whoa, slow down there, tiger).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet dat ik hier een beetje spam, maar

    oh mijn god


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    GOEDZO. (cat) Ik kan al sinds afgelopen woensdag niet meer rustig wachten, tbh, dus op dit punt kan ik allen nog maar egoïstisch blij zijn dat ik wat lotgenoten heb, sorry mensen.

    HEEL aardig van je... :8

    Na de trailer met
    de kus
    die ik pas vandaag zag wordt het wachten alleen maar erger, maar ik kan hem pas vanmiddag kijken, maar ik las wel al een recap.. Exciting! Al merk ik dat ik vooral het meeste care voor Magnus en Alecs developents(cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    (...)
    HEEL aardig van je... :8

    Na de trailer met
    de kus
    die ik pas vandaag zag wordt het wachten alleen maar erger, maar ik kan hem pas vanmiddag kijken, maar ik las wel al een recap.. Exciting! Al merk ik dat ik vooral het meeste care voor Magnus en Alecs developents(cat)


    Dan zul je niet teleurgesteld worden door deze aflevering. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg deze aflevering. Halverwege maar Magnus so sassy


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik kan alleen nog maar piepen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    (...)

    Dan zul je niet teleurgesteld worden door deze aflevering. (bloos)

    Dat was ik zeker niet!
    en go sassy Magnus en Sizzy as well. Maar dat was wel het coolste ja (: WAAH


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    JA TOCH het was zo goed. En de hele serie is gewoon zo verbijsterend onproblematisch? De vrouwen steunen elkaar in plaats van catfights the starten, het grootste gay ship in het fandom is endgame in plaats van pure queerbaiting en heeft zelfs een aflevering die naar ze is vernoemd, en de zin die waarschijnlijk het meest wordt herhaald is "jawel, ook jij verdient het om gelukkig te zijn". Ik ben zo happy met hoe ze dit aanpakken, oh mijn God. (bloos)

    Ik bedoel, er is natuurlijk wel die incest plotline en dat is extreem awkward, maar die negeer ik nog steeds.

    En Lydia is een levende engel en fuck, fuck, ik hoop dat ze oké is, want ze moet voorkomen in seizoen twee. En Simon?? Simon was letterlijk zo enthousiast over Malec dat hij Clary alleen liet om als een op en neer stuiterend vleermuisje uit te leggen dat ze een filmromance hadden. Honestly, het is duidelijk wie er binnenkort fanfic zal schrijven.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 18:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    JA TOCH het was zo goed. En de hele serie is gewoon zo verbijsterend onproblematisch? De vrouwen steunen elkaar in plaats van catfights the starten, het grootste gay ship in het fandom is endgame in plaats van pure queerbaiting en heeft zelfs een aflevering die naar ze is vernoemd, en de zin die waarschijnlijk het meest wordt herhaald is "jawel, ook jij verdient het om gelukkig te zijn". Ik ben zo happy met hoe ze dit aanpakken, oh mijn God. (bloos)

    Ik bedoel, er is natuurlijk wel die incest plotline en dat is extreem awkward, maar die negeer ik nog steeds.

    En Lydia is een levende engel en fuck, fuck, ik hoop dat ze oké is, want ze moet voorkomen in seizoen twee. En Simon?? Simon was letterlijk zo enthousiast over Malec dat hij Clary alleen liet om als een op en neer stuiterend vleermuisje uit te leggen dat ze een filmromance hadden. Honestly, het is duidelijk wie er binnenkort fanfic zal schrijven.


    Omg ja pls Inge. Maar omg dit was fantastisch, letterlijk elke zin die Magnus uitkraamt is puur goud. "BE STILL MY DEAR LITTLE CABBAGE"


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oeh, fanfic van jou obver Shadowhunters moet ik zeker lezen! ik moet eerst maar eens andere verhalen afschrijven. Ahum.
    Good it was! en oh ik mis de grote catfights niet en ben alleen maar blij dat de ship endgame is, al was dat in de boeken ook al (deels) zo. En de titel inderdaad en dan de tweets die er over te vinden waren als teasers.. Beter die happyness dan dat ze het anders aan hadden gepakt (:

    die verhaal lijn blijft em verwarren, net als in de boeken.
    Lydia moet echt oke zijn ja, ik mag haar nog steeds niet zo, maar ze verdient het wel gelukkig te zijn. Zeker na haar daad voor maelc. JA DAT STUKJE WAS ECHT FUN.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Deze aflevering (H) Echt, dit was veruit de beste tot nu toe! Echt te leuk!

    En door die cliffhanger, die ik stiekem al kende vanuit het boek maar toch door verrast werd, nu kan ik niet meer wachten tot volgende week!!


    It's never gonna happen, Guys.

    Sandberg schreef:
    (...)

    Omg ja pls Inge. Maar omg dit was fantastisch, letterlijk elke zin die Magnus uitkraamt is puur goud. "BE STILL MY DEAR LITTLE CABBAGE"


    Noh, ik bedoelde Simon! :'D Al heb ik mogelijk al een halve five-shot ergens liggen. Mogelijk.

    Jaaaaa, iedere tweede zin uit Magnus' mond verdient het op z'n minst als quote in en jaarboek te worden gebruikt of zo. Dat hij Clary voortdurend "biscuit" noemt blijft ook geweldig, vooral omdat AU Jace dat blijkbaar zag als eeuwige liefdesverklaring terwijl het in mijn oren echt als het soort lieve, suffe bijnaam klinkt dat je oude buurvrouw met twintig katten voor je zou gebruiken. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OMG GUYS THAT EPISODE. I CAN'T.

    Edit: Oké, ik kan weer normaal functioneren. Altans, soort van. Die aflevering was zó geweldig. Ik heb mijn meeste fangirl reacties er al uitgegooid op Tumblr, maar omg. Dit was alles wat ik wilde en meer. Ik denk dat er morgen een betere reactie komt want ik kan eigenlijk nog steeds niet heel veel meer zeggen dan dat het zo geweldig was :'3

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 19:18 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Het verbaast me een beetje dat er nog geen post is in dit topic over de finale.
    Na die aflevering van vorige week, viel deze week me een beetje tegen.

    Boek spoilers:

    Ik ben echt heel erg blij dat ze in de serie zo vroeg beginnen met dat hele immortality probleem tussen Alec en Magnus. Ik had er een hekel aan in de boeken en ik ga er een hekel aan hebben in de serie. Ik ben blij dat ze er nu al mee beginnen, just get it over with. Wat vinden jullie hiervan?

    En ik dacht dat het misschien een leuk idee was omdat het seizoen nu afgelopen is, om allemaal 1 (of natuurlijke meerdere) ding(en) te noemen wat je echt leuk vond aan de serie. Wat misschieneen goede verandering was tussen boek en serie, of misschien wat ze erg goed uitgewerkt hebben. Idk, iets aan de serie wat je echt geweldig vond. Misschien ook iets wat je tegen viel van dit seizoen. Ik zal beginnen.

    Ik vond ten eerste Lydia echt de beste toevoeging van de hele serie. Ik vond iedere minuut met haar heerlijk om te kijken en ze hebben haar zo'n interessante draai gegeven, iets wat ik echt niet verwacht had.
    Ook vind ik dat ze een goede verandering hebben gedaan dat Valentine - Jace heeft opgevoed als 'Micheal'. Dat vond ik maar een plothole in de boeken.
    En natuurlijk hebben ze Malec geweldig uitgewerkt. Ik ben nog steeds niet klaar met fangirlen over die aflevering :')

    Ik vond alleen wel dat ze Hodge heel slecht hebben uitgewerkt, en dat vind ik erg jammer omdat ik het in de boeken wel een beetje met hem te doen had. En ik vind dat ze zijn achtergrond en waarom hij het Institute verraden heeft, bagger uitgewerkt hebben.

    Anyway dit was een geweldig seizoen en ik kan niet wachten tot seizoen twee uitkomt!

    Edit: ik kwam net dit filmpje tegen op Tumblr en het is echt hilaries. Het is een compilatie en er zitten (op 1 klein grapje na) geen spoilers in van de laatste aflevering, mocht je die nog niet gezien hebben. Het gaat voornamelijk over Malec en Saphael (SimonxRaphael)

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 20:01 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can