• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga bingwatchen vanaf episode drie, tot straks HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ga vanavond met iemand samen kijken. Ik ben benieuwd (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ondanks dat ik de serie eigenlijk nog steeds heel slecht vind in vergelijking met de boeken (en ik ben bij verfilmingen altijd een boekaanhanger), ga ik het toch kijken :') Eens kijken of ik mijn ouders vanavond zo ver krijg.


    Stenenlikker

    Yay, mijn guilty pleasure is terug haha. Ik vind de serie niet zo goed, maar kijk 'm toch. :')

    Ik vond de eerste drie episodes wel shit hoor


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het acteerwerk in de eerste aflevering van seizoen twee vind ik nog steeds niet zo geweldig. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Over aflevering 1

    Het begin was echt vaag... Ik zat echt van: wat gebeurt hier??? En ik vertrouw dat nieuwe Hoofd van het instituut niet.. Ik mag hem echt niet! Hij is zoooo'n klootzak...

    En wauw. Oke van dat stukje tussen jace en Valentijn was ik even van overrompeld (': cool..

    En neeeeeh! Malec heeft ruzie!! En ik lief Isabella (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Net eerste afl van seizoen 2 gezien, en ik moet toegeven, het is zoveel beter dan het eerste seizoen.
    Bless de nieuwe show runners.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Eerste episode van seizoen 2 was beter dan ik had verwacht, maar mag ook na het eerste seizoen cc:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Eerste episode van seizoen 2 was beter dan ik had verwacht, maar mag ook na het eerste seizoen cc:


    Ik ben blij dat ze die lichtzwaarden hebben weggegooid, en vind ik dat de cgi ook beter is geworden.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hippolyta schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat ze die lichtzwaarden hebben weggegooid, en vind ik dat de cgi ook beter is geworden.

    Amen naar dat eerste. En ik ben het zeker mee eens met dat tweede. En de titelsong (? noem je dat zo ?) is ook opgeknapt!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet nog kijken, spoilers onder spoiler knop!!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Allerton schreef:
    (...)
    Amen naar dat eerste. En ik ben het zeker mee eens met dat tweede. En de titelsong (? noem je dat zo ?) is ook opgeknapt!


    Ja, opening sequence, opening credits, titelsong.
    Ruelle maakt echt gave muziek.

    Ik ben benieuwd wie ze casten als Sebastian, volgens een showrunner verschijnt ie in seizoen 2B.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben net aan de serie begonnen en om eerlijk te zijn vind ik het bagger :') Nee maar om dit leuk te kunnen vinden heb ik dat ik het los van de boekenserie moet stellen in mijn hoofd.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    MIjn verwachitingen waren laaaag, dus ik ben super blij na deze aflevering. Al zit ik echt zo van: Joyceline noooooo, JACE NOOOOOO.><
    Oh en de zwaaren zijn zoveel beter inderaad en de special effect ook, er is sowieso al grote vooruitgang, dat belooft wat!l:3


    You were born original, don't die as a copy.