• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil nog niet kijken. Ik wil sparen.... maar MALEC idk if it is in first ep but Malec is a force; higher than I.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora: lots of Malec, loooaads :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Leora: lots of Malec, loooaads :3



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Heeft iemand anders ook echt een zwak voor Magnus zijn ogen want


    omg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Heeft iemand anders ook echt een zwak voor Magnus zijn ogen want


    omg.


    Jaaa, same! Magnus is bae. <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Geheel gemist dat het nieuwe seizoen weer was begonnen
    Dit maakt mijn leven weer goed. Nu nog tijd vinden tussen al mijn tentamens door om te kijken


    Can't control my second personality

    Ik wil echt weten wie ze hebben gecast voor Sebastian.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aaah eindelijk kunnen kijken en thank god is het een stuk verbeterd ten opzichte van vorig seizoen. Maar whuut weet niet of t aan mijn computer belichting ligt maar Jace zijn haar leek in sommige shots echt rossig. Sowieso blijf ik Jace en Clary niet optimaal vinden maar ooh Malec maakt alles goed


    Can't control my second personality

    Vandaag de tweede aflevering gekeken. Omg.

    Arme Dot, wat hebben ze met haar gedaan?D: Ik ben wel echt blij dat Jace en Clary weer vrij zijn, al vrees ik wel voor Jace zijn leven, waarschijnlijk denken ze nogsteeds dat hij Valetnine helpt EN dat hij zijn zoon is.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Vandaag de tweede aflevering gekeken. Omg.

    Arme Dot, wat hebben ze met haar gedaan?D: Ik ben wel echt blij dat Jace en Clary weer vrij zijn, al vrees ik wel voor Jace zijn leven, waarschijnlijk denken ze nogsteeds dat hij Valetnine helpt EN dat hij zijn zoon is.:c

    Precies..! Ik moet wel lachen met dat stuk van Simon en de slang. Dat was echt hilarisch. Also: ALEC :CCCC


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SPECS schreef:
    Vandaag de tweede aflevering gekeken. Omg.

    Arme Dot, wat hebben ze met haar gedaan?D: Ik ben wel echt blij dat Jace en Clary weer vrij zijn, al vrees ik wel voor Jace zijn leven, waarschijnlijk denken ze nogsteeds dat hij Valetnine helpt EN dat hij zijn zoon is.:c


    Deze spoiler betreft stof over ep 2 en de promo van ep 3.

    OMGGGGGG JAA D:D:D: Ik ben zo bang voor Jace & daarbij ook meteen Alec maar omg THAT MALEC PROMO C:C:C: mesa smiled. I can't wait till next ep.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OMG, hoe kan ik dit topic nog niet gezien hebben?! MT.

    Moet de aflevering van gisteren nog kijken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Aw wat lief van Magnus.... ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik kan echt geen week wachten op de volgende aflevering... dat einde met Alec /: en waar Jace en Clary nu zijn.
    Jace is niet wat iedereen denkt tho.
    Ik hoop dat Camille weg blijft, en Simon en Magnus samen was leuk om te zien (:/spoiler]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik vind het nog aardig van de verhaallijn afwijken? Of heb ik het boek zo verkeerd gelezen? Wat vinden jullie?


    It's never gonna happen, Guys.